Pozicioniranje u**** vazduha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Pa da, nema turbinu ne moze ni da bude savrsen Pa retko koji motor uspeva da izvuce 100ks po litru, tako da nije bas ni los Vidi, ova varijanta na mom motoru, daje oko 20ks (izmereno na dyno-u), zato sto je standardno punjenje vazduhom KATASTROFALNO lose...Za odziv to znam, ok. Zvuk isto tako, da. Da je zastarela tehnika...ako tako kazes, mada...ima ih koji se ne bi slozili, ali ajde, svejedno necu sad da odustanem, previse sam zaglibio Teraj do kraja, da napravim ovo sto imam da radi kako treba, pa cemo da vidimo
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • TypeKoshiR
      CBC Veteran
      • 01.11.2004
      • 115
      • Kranj,SLOVENIA

      #17
      Originally posted by BOOST
      Umesto glavnog zasuna sa leptirom se postavlja kuglicasti ventil, dakle kad otvori skroz nema nikakvih smetnji na putu za vazduh. Razmisli dobro pre nego li se upustis u izmene koje daju zvuk i nista vise. Jer sav dobitak ce se svesti na isto sto i skinuti 1 kg sa zamajca, dakle samo bolji odziv motora dok ce efekat izostat
      To mislis ti na one stvari koje rade ni priblizan nacin koji leptiri samo da tamo imas jedan pleh unutra sa cetiri rupe pa se onda on pomice u jednu stranu tako da kad je otvoren ne pravi opterecenje za vazduh koji ulazi a kod leptira jos uvijek ti imas leptir koji je tamo i malo zadrzava vazduh...ako je to ta stvar onda ima to moj mehanik u radionici i stavit ce to na golfa I totalno preradjen...on je isto menireko da napravim takav sistem kakav ima on umjesto leptira...

      LP

      www.hondaaddict.com

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Hmm.. ovaj o kojem govorim se proizvodi u Malmö , Sweden i konstruisan je kao jedna lopta koja je probusena . Rupa u lopti je velicine trotela, i okrece se 90 stepeni. Dakle umesto leptira. Konstrukcija je ustvari kopija velikog kuglicastog ventila za vodu koji se koristi za otvaranje/zatvaranje vode pomocu poluge vani, zakretanjem iste 90 stepeni.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • TypeKoshiR
          CBC Veteran
          • 01.11.2004
          • 115
          • Kranj,SLOVENIA

          #19
          Ovo ovaj sistem o kome ja govorim izgleda ovako imas dvije plate a između njih jos jedna i mice se lijevo desno i tako pravo otvor za usis...
          a to je sve napravljenu ko sendvic i ona plata između je na ležajima...


          Ovde zrak ulazi (plavo)



          Ovde izlazi (plavo)
          A crveno ti je ta plata koja se pomice lijevo i desno !

          Mislim da je to isti nacin koji tvoj sa kuglama !

          LP

          www.hondaaddict.com

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Slicno, ne bas isto...

            Ovaj je princip malo osetljiv na dihtovanje dok ovaj sa kuglom nije .
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • TypeKoshiR
              CBC Veteran
              • 01.11.2004
              • 115
              • Kranj,SLOVENIA

              #21
              al sta se tice turbulencije zrak zar nije on s kuglom vise ojetljiv ako pogledamo throtlle postion na pol otvoren, kod onog s kuglom pravis jedan kut dok kod ovog zrak naleti na ravninu...
              nadam se da sam barem malo razumljivo napisao sta mislim

              www.hondaaddict.com

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #22
                Da jesi, i posle zasuna je potrebno sto bolje razbijanje vazdusne struje da bi se smesa sa injektora izmesala sto bolje pre nego li dodje do ventilla.

                U niskim obrtajima je obicno brzina gasova u usisu premala te i smesa losija zato motori nisu najefikasniji u toj zoni.

                Kugla je zakon
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • TypeKoshiR
                  CBC Veteran
                  • 01.11.2004
                  • 115
                  • Kranj,SLOVENIA

                  #23
                  BOOST...koja je to firma koja radi ove ITB ??? ime firme da si to pogledam malo ...

                  LP

                  www.hondaaddict.com

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #24
                    Imam sliku kako bui sve to trebalo da izgleda, kako da je postavim?
                    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #25
                      Taj nacin otvaranja klapne vazduha ovde zovu siber (kao na krovu auta). Otpor jeste manji ali je precizno diziranje vazduha malo problematicno, ili je ON ili OFF.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • tenzo RS
                        CBC Senator XXL
                        • 01.11.2004
                        • 309
                        • Krusevac
                        • Saab 9-3 TiD

                        #26
                        Originally posted by TypeKoshiR
                        Ovo ovaj sistem o kome ja govorim izgleda ovako imas dvije plate a između njih jos jedna i mice se lijevo desno i tako pravo otvor za usis...
                        a to je sve napravljenu ko sendvic i ona plata između je na ležajima...LP

                        ...tzv. giljotina...bar kod nas...206 ga zove siber...i kao sto kaze boost ima problema sa dihtovanjem !...zivan iz kragujevca ih stavlja na hobby motore sa Fisher ubrizgavanjem...
                        8 i 300...u firungu !!!

                        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Svedska tajna oruzja, specijal za CB



                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • TypeKoshiR
                            CBC Veteran
                            • 01.11.2004
                            • 115
                            • Kranj,SLOVENIA

                            #28
                            i kolko je cijena ovog sistema jer na site-u nema nista http://www.jpmotorsport.se/ ....

                            LP

                            www.hondaaddict.com

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Da nebi dolazilo do zabune.. stvari su custom made, za svaki motor posebno, ima univerzalnih i link koji dajem je AU, tako i cena u AU dolaros.

                              Ako je dobor za F1 nemoze da skodi nikome

                              (PS: pravi ga sam )

                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X