fiat coupe 2.0 20v limited edition-projekat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    fiat coupe 2.0 20v limited edition-projekat

    vec sam pisao da sam imao fiata coupe 2.0l turbo i da sam ga prodao bratu..trenutno je dosao do te kilometraze da treba da mu se menja zupcasti kais itako dalje,delovi naruceni ,kad ne lezi vraze...turbina nam pokazala znake riknjavanja,kvacilo i ono..
    pa smo se ja buraz dosetili (nije nam bas tesko palo) da stavimo veci turbo,i sportsko kvacilo...ok turbo je narucen.garret t28rs,sa boost kontrolerom,i chipom za veci turbo...kvacilo komplet je naruceno iz amerike od clutchmasters...po podacima trebali bi da imamo oko 320 konja sa malim pritiskom od 1.2 bara...normalno nove gume su isto pale,bridgeston potenza r050,i nove felne...imamo nameru da nam obadvojici to bude letnji auto i samo za racewars trke...
    postovao bih vam slike ali ne vidim kako...
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    #2
    Auto je prelep, el to bese onaj sa slip limited diferencijalom?
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      da bas taj...
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        po podacima trebali bi da imamo oko 320 konja sa malim pritiskom od 1.2 bara...
        Sta je jos radjeno, osim chipa da bi doslo do 320kS ?
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          Pa valjda turbina - ako je GT2860RS ona pod odredjenim uslovima moze da pravi do 360ks sa motorima od 3.0L-sa motorima 1.8L maksimum je 250ks,sa 2.0L ce biti vise. 1.2 bara je ozbiljni nadpritisak. Obicno fabricke varijante imaju 0.5-0.7 bara nadpritiska (ne mesati sa apsolutnim nadpritiskom=atmosferni+turbina).
          Poredjenja radi Audi RS4 ma nadpritisak 1,2 Bara i pravi 380 ks iz 2,7l a A6 2.7T ima 250 ks sa oko 0,6 Bara i manjim turbinama.
          Boost or bust...

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            1.2 bara je ozbiljni nadpritisak.
            Na tom motoru je sa fabrickim turbom Garret TB28 overboost na 1,2 bara, a konstantni pritisak je 1 bar. Zato mi je malo cudno da se stavi drugi turbo i eto 100kS.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Originally posted by IvanT
              1.2 bara je ozbiljni nadpritisak.
              Na tom motoru je sa fabrickim turbom Garret TB28 overboost na 1,2 bara, a konstantni pritisak je 1 bar. Zato mi je malo cudno da se stavi drugi turbo i eto 100kS.
              1.2 je stvarno ozbiljan nadpritisak. U njegovoj varijanti 0,2 bara mogu max. da daju +/-20%vise (0,1bar=max10%dodatka)
              Boost or bust...

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                1.2 je stvarno ozbiljan nadpritisak.
                Znam.
                Isti motor sam imao u Lanciji, sa chipom i jos vecim turbom i sa nadpritiskom od 1.2 bara. Motor je imao sa tim modifikacijama oko 260kS (nikada izmereno, nazalost ) , pa me cisto interesuje sta je jos odradjeno za dodatnih 60-70kS.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9
                  pa ona sad ima oko 280 konja sa tim pritiskom na normalnom t28 turbu...ovo je motor sa 5 cilindara znaci nije onaj proslavljeni iz lancie,vec evolucija tog motora,sa poboljsanom elektronikom i pojacanim motorom...sa t28rs je druga prica...drugacija turbo mapa,i drugi optimirani chip za taj turbo...plus boost kontroler...podaci govore da je sa tim kitom na 1,2bara moguce preko 300 konja ostvariti...e sad cemo videti..1,2 je pritisak sa kojim ce se auto voziti svakodnevno,overboost je negde oko 1.6 ili ,1,7-koze cak da dogura do 2 bara...
                  uf greska momci sad tek vidim turbo nije t28rs vec t2871r...al sam zasrao...
                  razvoj kupea...220 konja fabricki...onda smo mu uradili chip ,slabija verzija i imao je 255 konja(potvrdjeno na dyno test-u)...
                  onda smo ubacili jaci blow off ventil(zbog pojave takozvanog jo-jo efekta,jer je fabricki bio preslab),ponovo na chipovanje,i nekih 265 konja dobili(ovo su snage na motoru).
                  onda supersprint kat,koji nam je doneo neverovatnih 12 konja...sve je negde zimus izmereno oko 280 konja cirka sa 1,2 bostom i overbostom na 1,4 bara...e sad posle ovih kvarova(kvacilo ,turbo),i servisa,sa novim kitom videcemo...uglavnom ima se volje,a dao bog bicew i para..
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #10
                    da ne zaboravim stigao je i zadnji lonac od ragazonija...videcemo sta ce da kaze...
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #11
                      Originally posted by mikimazda
                      uf greska momci sad tek vidim turbo nije t28rs vec t2871r...al sam zasrao...
                      Taj je jos grdji tj. produktivniji, njega su obicno stavljali kao zamenu na Skyline motorima 20RDET ili kako su se vec zvali
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #12
                        razvoj kupea...220 konja fabricki...onda smo mu uradili chip ,slabija verzija i imao je 255 konja(potvrdjeno na dyno test-u)...
                        onda smo ubacili jaci blow off ventil(zbog pojave takozvanog jo-jo efekta,jer je fabricki bio preslab),ponovo na chipovanje,i nekih 265 konja dobili(ovo su snage na motoru).
                        Dovde moze!

                        onda supersprint kat,koji nam je doneo neverovatnih 12 konja...sve je negde zimus izmereno oko 280 konja cirka sa 1,2 bostom i overbostom na 1,4 bara...
                        Ovo vec NEVERUJEM, a o 320 kS sa 1.2 bar da ne pricam.

                        Sta je radjeno (jos) na motoru, kada se islo sa pritiskom vecim od 1.2 bara?
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #13
                          Vidis da covek kaze da je bilo zimus... Mozda je bilo -20... Gusci vazduh i te fore pa bolje ide i ima vecu snagu...
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • kutija
                            CBC Veteran
                            • 30.11.2005
                            • 100
                            • Split,Hrvatska

                            #14
                            Na tom autu 320 ks na 1.2 bara je i vise nego realno sa GT2871R sa dobrim remapom...

                            Da nema toliku snagu trebao bi se zabrinit ,jel nesto ne stima
                            Ne mozete usporedivat snagu na istim tlakovima dvije razlicite turbine...
                            Na istom tlaku jedna moze davat 200 ,a druga na tom istom tlaku 400 ks, a treca na tom istom tlaku 300 ks ..itd itd

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #15
                              Originally posted by IvanT
                              razvoj kupea...220 konja fabricki...onda smo mu uradili chip ,slabija verzija i imao je 255 konja(potvrdjeno na dyno test-u)...
                              onda smo ubacili jaci blow off ventil(zbog pojave takozvanog jo-jo efekta,jer je fabricki bio preslab),ponovo na chipovanje,i nekih 265 konja dobili(ovo su snage na motoru).
                              Dovde moze!

                              [quote:1psffobo]onda supersprint kat,koji nam je doneo neverovatnih 12 konja...sve je negde zimus izmereno oko 280 konja cirka sa 1,2 bostom i overbostom na 1,4 bara...
                              Ovo vec NEVERUJEM, a o 320 kS sa 1.2 bar da ne pricam.

                              Sta je radjeno (jos) na motoru, kada se islo sa pritiskom vecim od 1.2 bara?[/quote:1psffobo]
                              po tvom pisanju sam stekao utisak da si se postavio prema meni kao nekom 15-njem klincu koji ne zna sta pise...sta ti nije jasno da se objasniti...kazes imao si isti motor u lanci-ji..pa daj malo vise podataka ...nalazis se u srbiji ili?
                              kao prvo izvini ali objasni mi zasto ne verujes...navedi mi primer sta si uradio slicno,i da si video nasto slicno,nadji mi jednostavno objasnjenje,ali ne iz teorije ,ili iz googla,ili odakle vec...
                              nemam nista protiv rasprave ali prosta rec "NEVERUJEM",mora se obrazloziti...onda ova nasa rasprava ima smisla ..
                              onda to sto je bilo zimus ima svoje...hladniji vazduh kao sto svi znamo se lakse sabija,i vise ga stane u cilindar..
                              onda ne radi se o gt2860rs turbu vec o gt2871r turbu,gde razlika nije mala...
                              ps.na motoru se nije nista radilo,a i zasto bi,fabricki trpi do 400 konja(osim ako u motorni tjuning spadaju ngk svecice,i downpipe)...
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              Working...
                              X