Turbo konverzija

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    Turbo konverzija

    Motor 1600 ccm 105ks DOHC kompresija 9.3:1, turbina sa Lancia Delte 1.6 Turbo, injektori od Fiata Tipo.. Generalno ovo je zapocheto, ali ne mogu da dochekam rezultate, a najbitnija stvar je ECU koji bi ispratio sve ovo... Kakvo je vashe mishljenje-znanje-savet o procesu izvedbe; Boost, Brick, Dranix...?

    105TC Turbo

    P.S. Sorry za bombardovanje pitanjima, ali znanje nikada nije shtetilo...
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    sorry nisam u vodama tih motora.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Sorry, jos ti je Dranix ostao
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #4
        ... I ovaj Danac...
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Koja kompresija.
          Injektori, flow? (protok)
          PS: Lepi ceo motor da nebude kao onaj na slikama sav od ulja.
          Intercooler od cega?
          Koji je ECU isao uz taj motor?
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • kilson
            Moderator
            • 09.10.2004
            • 3216
            • NoviBGD
            • AR 75 GT

            #6
            Khm, koliko sam razumeo oba motora su karburator varijanta i 105TC (Fiat) i donator turbine Lancia (1585ccm Turbo 130ks model iz daleke '83.) njen intercooler koristi takodje.
            ... Dodaje na tu konfiguraciju injektore i ugradjuje programabilni ECU znachi izbacuje karburator iz upotrebe...

            Da, na Delti je kompresija 7,5:1 znachi na ovom 105TC-u bi se trebala smanjiti, zar ne?
            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Hm.. prastara konstrukcija sa tako niskom kompresijom. Trosice puno i bice jako trom dok TuRbo nekrene.

              Koji je promer klipova na motoru? Koja kompresiona visina? Koja kompresija sada. Moram imati podatke da ti dam jedan dobar koncept, i 130KS ce biti dosta prevazidjeno
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                #8
                Motor na koji se montira Turbo:

                Fiat
                4 cilindra
                84 mm x 71.5 mm
                1585 ccm
                9,3:1
                105ks / 6100
                13,6kgm / 4000

                Motor sa kog bi se skinula turbina i intercooler (ako ga nadjem) je identichan, s'tim shto mu je kompresija 7,5:1 (na drugom site-u pishe 8:1)
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  84 promer.. tezak klip za naci da je OK za overload..

                  71 hoda ke ok za dobar obrtni momenat.
                  Probaj da nadjes klipove za turbo, kompreija bi oko 8,7 bila OK pod uslovom da sredis uljano tusiranje klipova (hladjenje)

                  Nemoj da radis motor da ide na obrtaje koristi turbo od 2-5K rpm.
                  TuRbo jedan T25, nemoj taj koji nameravas.

                  Sistem za navodjenje motora, npr... Bosch LH 2.2 bez lambde za motore od 2000ccm sa turbom 1985-1988 god. sa injektorima manjieg protoka od ovog koji je za 2L motor u proporcionalnom smanjenju, npr od SAABa 9000T iz 80ih elektroniku, komplet, ali injektore od 2,3i .. sve ima da radi kao podmazano, samo jos da sredis malo bolji hladnjak za vodu, i da stavilises blok motora sa betonom. T25 turbo je OK do 250Ks a krece lako i brzoiz nizih obrtaja.
                  Ovako bi mogao isterati oko 200Ks sa ovim sto pisem ali se treba obraditi termicki deo, toplota mora napolje.

                  Preporuka je da se nekarabuzis sa softwareima napamet, uzmi najbolje sto ima kad je u pitanju zastita i navodjenje TuRbo motora.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #10
                    Kakav odgovor! Auto je josh u razmatranju za kupovinu... Vracamo se na temu ukoliko se isto ostvari.

                    Thx!

                    P.S. Planirash li dolazak ovde?
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Tek na leto.. i leti ke klizavo a sta mislis zimi
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        #12
                        Tako sam i mislio Znachi ima vremena (za moje lude ideje) - odlichno!
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          #13
                          pod uslovom da sredis uljano tusiranje klipova (hladjenje)


                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14


                            ?
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #15
                              To znachi da bih morao da bushim posebne kanale? (Sad sam lupio, ali sam zhiv ostao)
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              Working...
                              X