Olakšavanje klipova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    #16
    Originally posted by 206
    Ne mozes, jer ako preko Foruma treba da ti se objasnjava sta i kako da radis, onda sigurno ne posedujes dovoljno znanja da to i uradis kako treba. Ne bih zeleo da se pogresno razumemo, ali neke stvari ne mkogu da se prenesu kuckanjem preko Foruma, neko predznanje vec moras imati...
    Pa sto ne probate da uslikate neku klipnjacu,pa da mu stavite strelice gde moze! Mislim tako je nekako lakse da se objasni kad je vec toliko zapeo za olaksavanje! Ovo je moje misljenje.
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #17
      Pa verovatno zato sto to nije bas poduhvat za "Uradi sam", a bez prethodnog iskustva!!!! Predocene su mu silne peripetije i komplikovanost zahteva.
      O necemu treba dosta znati, pre nego sto se upustis u rad!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Izjednacavanje tezina je nesto sto bi eventualno i mogao da uradi sam, ali nije ni to isto na svakoj klipnjaci. Olaksavanje klipnjaca zbog smanjenja tezine, odnosno inercione mase je sasvim druga stvar i ne radi se tek tako, slika klipnjace pa strelica gde i sta treba raditi zato sto ti je neko na nekom Forumu rekao da to tako moze...Ista stvar kao kad bi postavio sliku bloka i rekao, e vidis, tu i tu uzmes busilicu i razbusis malo blok na 2. specijalu. Ne ide tako.

        Ako vec ne znas to radis, preko Foruma to neces nauciti.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #19
          Sto ga vise odgovarate od poduhvata, to ga vise palite da to radi Ipak je ovo Balkan, dok ne zveknes glavom u zid nema leka, tako mi ucimo lekcije
          Ima ovde jedan lik, @Nitrouspower, taj je sa busilicom sve olaksao na autu, mozda bi mogli da udruzite snage

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #20
            Niko da pomene da se kod klipnjaca posebno balansira mala pesnica a posebno velika. Pored precizne vage za to je potrebna i prilicno komplikovana i precizna aparatura. Moj predlog ti je da to ne radis.
            Sto se tice poliranja i olaksavanja - tipove klipnjace su kovane i bombardovane sacmom. ako ih poliras skinuces povrsinski sloj koji je otkovan i klipnjaca ce ti biti slabija. Sa druge strane, ako imas uslova da klipnjacu sacmaris posle poliranja i rpe toga da je precizno balansiras, a na kraju da je odneses na nitriranje, dobices mnogo jacu klipnjacu od serijske.
            Ali kadp ocnes to da radis, shvatices da ti ej lakse da platis 600 evra za set aftermarket klipnjaca.

            Dakle, nemoj. Prosao sam kroz sve to bas na tom motoru.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #21
              Originally posted by dranix
              Ako treba laksi klip onda treba i jaca klipnjaca. Jel tako?
              Ne. Zasto? Smanjenjem mase klipa se smanjuje inerciona sila koja zateze klipnjacu prilikom dovodjenja klipa u gornju mrtvu tacku. To je najcesci uzrok loma klipnjace. retko se desi da se klipnjaca od pritiska sabije.


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22
                Uh, nisam mislio to Urose nego da se prepakuje cela drugacija kombinacija zajedno sa drugim klipovima ako postoji u toj seriji motora. Mislio sam konkretno na klipnjace koje mogu da izdrze povecanje momenta jer ne mora da znaci da ce olaksavanje klipa ispratiti odnos posto se to obicno kupuje zajedno u paketu ili prepakuje ako imas od cega. Zna se sta podrazumeva takvu intervenciju. Jako veliko povecanje snage inace se to i ne radi za par konja vise. Ko je jos napravio nesto prepravkom JEDNOG motora (donora) osim ako jos ne kupis pola aftermarket delova i to ako uopste postoje za taj motor? Na koliko bi trebao da se konstantno vrti taj motor? I sam znas da to nije sve sto treba da se uradi ako bi rado vrteo na 9-10k. To je tek pocetak kosmara. .
                U tom slucaju je lakse (jevtinije) kupiti krsten auto sa "zgodnijim" motorom za koga postoje vec zanimljive kombinacije (nekad i standardne). Motor ipak najmanje cini auto svidjalo se to nama ili ne. Zasto raditi nesto da bi na kraju utvrdio da je to skupo, tesko, kvazi nemoguce ili na kraju krajeva i glupo. Samo u edukativne svrhe? Ili da na kraju vidis da se auto i pored svog truda, znanja, novca, vremena i dalje ponasa dovoljno lose u voznji da je za razmisljanje i da nije bezbedna voznja. Mislim da to nikome nije cilj. Ako se vec igramo neka to budu "prave", zdrave stvarcice.

                Comment

                • Rendjo
                  CBC Senator XXL
                  • 26.06.2006
                  • 340
                  • Zadar HR

                  #23
                  http://i70.photobucket.com/albums/i95/c ... elbang.jpg
                  Ne olakšavajte olako zamašnjake i klipnjaće jer ovaj zamašnjak je recimo mogao završiti i u kabini

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #24
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • SALE
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2005
                      • 841
                      • Banovo Brdo

                      #25
                      Nadam se da je pukao na stazi i da nikoga nije bilo ispred .

                      Comment

                      Working...
                      X