High velocity intake porting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    High velocity intake porting

    uskoro(ponedeljak) zapocinjem svoj projekat sa mazdom,bicete obavesteni i potkrepljeni sa slikama,ali mi je nesto palo na pamet..
    da cujem vase misljenje o ovoj temi...nesto sam razmisljao da odradim ovo na mojim glavama na mazdi,na usisnim ventilima...medjutim nemam bas nikakvih podataka oko toga znaci to bi bilo ono odokativan sistem,plus ne znam kako bi to sve se uklapalo sa mojim sistemom promenjive duzine u****,i sa oscilacijama vazduha kroz usisnu granu...
    trenutno bih se rukovodio po motomanovim upustvima,ali ako neko ima iskustva sa tim neka podeli sa mnom..
    hvala
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    A sta bi uradio?

    Zaboravio si link.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      pa evo sta bih uradio..



      au bre 206... radi li ko u ovo doba ili svi sede na kompu?
      kompletan alat imam ,epoxy imam,sa dremelom sam poprilicno dobar,klincima cu ukrasti malo plastike(clay) ...
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Meni je posao taman takav da po ceo dan sedim za kompjuterom, a Cannon uvek u jednom prozoru, tako da to je to

        Onako na prvi pogled, citav proces se, koliko ja vidim, svodi za zamenu kolicine u****nog vazduha, njeovom brzinom u****vanja. Sve je to ok, do odredjene granice (koju ne znas gde je) odnosno napraviti pravi kompromis izmedju brzine u****nog vazduha i njegove kolicine. Postoji granica preko koje ne bi trebalo usporavati vazdusni tok povecanjem kanala, i to je sasvim jasno. Medjutim, trik u celoj prici je smanjiti portove taman na pravu meru da se ne dobije kontraefekat odnosno restriktivnost. E sad, gde je, za tvoj motor, granica izmedju maksimalne brzine za optimalan protok, i tacka posle koje svako smanjenje promera dovodi do gubitka snage, ti to ne znas

        Primer, ja na svom motoru imam 42mm trubice koje dramaticno povecavaju protok ali usporavaju brzinu u**** - rezultat je mala elasticnost motora na nizim obrtajima, ali po povecanju obrtaja (samim tim i brzine u****vanja) dobijam vecu max. snagu. Manji leptiri bi doveli do vece elasticnosti motora ali manje snage na visim obrtajima - to nije nista novo, i ova obrada se zasniva na istom principu, i vazi isto pravilo - naci pravi odnos promera trubica za dobru elasticnost i dobru snagu, a jedini nacin je "odokativna" metoda, ili trial & error.

        Generalno, ubrzanjem protoka na konto povecanja mase dobija se na malim i srednjim obrtajima (jer je brzina vazduha velika i na malim brzinama klipa), a gubi na vecim. Kako ce sve to da se slaze sa promenjivom geometrijom u**** koju imas, pojma nemam

        Takodje racuna se na blagi venturi efekat, medjutim ima nacina da napravis venturi i na drugi nacin, konkreto pronadji nesto o radijalnoj obradi siceva ventila ("radial valve job", pricali smo i ovde dosta o tome), mislim da je dobitak pravilnim profilisanjem siceva (odnosno gubitak ako se to lose odradi) u najmanju ruku isti kao i kod ove obrade o kojoj pricas.

        Sve u svemu, nista novo covek nije rekao, ali nije ni slagao. Doduse, ovo sto prica moze ali ne mora da vazi kao ispravno. Ako su portovi predimenzionisani, smanjenje ima smisla. Ako su preterano mali ( a uglavnom jesu), onda smanjenje pravi stvar gorom. Dakle, umesto da svi razmisljaju samo o povecanju portova, covek lepo skrenuo paznju da postoji i obrnut proces, i u pravu je - ono sto NE znas je KADA koji proces primeniti Zato i rekoh, od obrade siceva ventila svaki motor ce da dobije na snazi, tako da se zadrzi na tome.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          koliko sam ja shvatio (otprilike je standard)smanjenje na 65% od sadasnje zapremine..ne bojim se ja eror-a,vec kako sto rekoh totalna mi nepoznanica kako ce se uklopiti sa mojim VRIS sistemom...
          a to u vezi ventila bilo bi super neki link ili nesto gde bih mogao da vidim o cemu se radi,i ako odlucim da li bi mi to mogao ko odraditi dobro u srbiji(u Sapcu ima veoma dobar-bar je nekada bio -masinski seris Markovici) i kako bih ja masincu to treba da objasnim sta hocu?
          da obradjuju se i usisni i izduvni ili?
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Uhuhu, da li bi doro neko mogao to odraditi u Srbiji...pojma nemam. Trebo bi mu noz za to, ja sam glavu za SAAB dobio iz Svedske vec uradjenu tako...Mozes da probas

            Rade se samo usisni.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #7
              daj bre neki link ili nesto,i ne rece ako covek moze da odradi posao,kako da mu objasnim sta hocu?
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Obrada siceva ventila na radijus.



                Ima i tema o tome na Forumu, potrazi malo.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9
                  e svedski bas i ne znam je bi ga..jes da radim za njih ali
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Slike miki, gledaj slike

                    Zaboravi, ajde pokazacu ti kako to izgleda uzivo, pa vidi sta i kako
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #11
                      pa gledo sam slike bre...
                      ma nije frka,znaci kad odem kod masinca kazem cu bre da mi obradis siceve ventila radijalno(i on me posalje u pm. )...jel tako?
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Upravo tako posto to kod nas tesko da zna neko da uradi kako treba
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          #13
                          nemoj tako...imam mnogo primera sta su nasi ljudi odradili i imali mnogo bolji pristup problemu
                          evo ti samo primera...
                          ovaj tip sto radim kod njega auto ima servis kamiona i autobusa(poprilicno veliki i dobar),je bio kod mene u becu (zenin rodjak) vise od godinu dana u mercedesu na specijalizaciji za mercedesove actros kamione...inace tip drzi álat u rukama od neke 8 ili 9 godine zivota..
                          ne treba vise da ti kazem samo posle dve nedelje rada tamo mu je mercedes davao sve uslove da ostane...ali doslovno sve...jer koje on ima iskustvo u praksi je nenormalno..ali nije hteo da pristane..osim toga retko ko moze preko da odradi prenos remenica i tkd,i da odradi sve kako treba
                          pogotovo visko remenice...eto ja imam drugara u sapcu koji je na primer tako reci odradio neke stvari koje nisam ni mislio da moze..
                          onda par ortaka su mi odradili zadnji branik na autu koji od udara prsko na tako zaebanom mestu da je milimetarska greska vidljiva ko avion u niskom letu..
                          verujem ja u nase ljude ,ali ne treba samo svakom verovati...ako zasere za gusu,to je sasvim normalno
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment

                          • *Egon*
                            CBC Senator XXL
                            • 31.12.2004
                            • 1232
                            • Beograd, Dorcol, N 44

                            #14
                            Nije samo problem, da li znaju, veci je problem specijalni noz koji to radi - a to sigurno nemaju.
                            Garaza
                            1996 SAAB 900 NG Cabrio

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #15
                              ok ako mi niko ne moze odraditi radijalno ,sta mi preostaje?
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              Working...
                              X