PORSCHE 924 2.0 8v - Od sredine...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    Ovaj izduvni kanal ima MNOGO bolji protok od usisnog. Katastrofa kako los usisni... Vidi se da je VW motor . Moracete dobro da se potrudite oko oblikovanja tog kanala. Veci ventil ce dosta popraviti deo kanala iznad ventila (hocu da kazem da se taj deo moze lepo srediti kada se ugradi veci ventil).
    Koliki su usisni ventili i da li znas koji je precnik sedista usisnog ventila (spoljni i unutrasnji)?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • NST.Qky
      CBC Član
      • 08.09.2006
      • 46
      • Novi Sad

      #17
      Originally posted by Uros Piperski
      Koliki su usisni ventili i da li znas koji je precnik sedista usisnog ventila (spoljni i unutrasnji)?
      Usisni ventil bi trenalo da je 40mm zavisi od godista i trzista za koje je namenjen! Nemam pojam koliki si su sicevi saznacu suta kada budem "rashodovao" motor!

      Pazi kada nema predstavu sta da radim sa usisnim kanalom!
      Tako su ga shugavo odradili ta je to katastrofa!!!!

      Danas sam gledao, ako ne upustim sedista dizni za 15-20mm necu moci da zatvorim haubu od rail-a!
      Mada se svakako moraju razvrnuti otvori za dizne jer su bakelitna lezista za isto presiroka (sestougaona rupa) nece moci oring na dizni da dihtuje!

      Bakelitno sediste dizne:





      E, sada jedno trik pitanje!!!
      Od cega se mogu naci tako veliki ventili (44mm usisni i 37mm izdvuvni)??
      Pokusao bi da izbegnem smanjivanje ventila, tj. da uzmem recimo 46mm pa da ga ostruzemo na 44, da ne bi skinuli povrsinski sloj ventila koji je termicki poboljsan!!!!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Dao si samo dijametar ventila i nista vishe, precnik stabla , duzina celog ventila, vodjice spoljnog promera itd
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #19
          Da, daj nam sve podatke o ventilu. Ja u katalogu nemam porsche . Na koji vw ili audi je isao taj motor pa da pogledam za njih?


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #20
            Sta mislite da narucite jednu custom bregastu i da zamenite usisne i izduvne kanale?


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              #21
              custom brega = money !!!

              radimo bez para... prosto turpijanje... da se celicimo

              To je motor koji je nastao na bazi motora iz audija 80 (tamo 74-77 godiste) s tim da je bas dosta razlicit i da sa istim ne deli skoro nista...

              kuki sutra skida glavu, pa javljamo dimenzije svega ostaloga

              pozz

              Comment

              • NST.Qky
                CBC Član
                • 08.09.2006
                • 46
                • Novi Sad

                #22
                Izvinjavljem se!
                JA sam malko pod adrenalinom kada god nesto ceprkam oko svog "afta"!



                Ovo kaze workshop!
                Sutra cu premeriti pa ako laze workshop javljam se!

                Comment

                • BMW 325i
                  CBC Senator XXL
                  • 25.06.2005
                  • 338
                  • Novi Sad

                  #23
                  Originally posted by Gumetina
                  Gogo, evo bas imam u ruci neke injektore sa tvog bmw-a (maznuo kod robike) imaju celih 150cc sr*nje...
                  Te dizne ne valjaju,zato sam ih i skinuo....to su fabricke od 325i
                  Doris je vozila mini moris.

                  Comment

                  • NST.Qky
                    CBC Član
                    • 08.09.2006
                    • 46
                    • Novi Sad

                    #24
                    Originally posted by BMW 325i
                    Te dizne ne valjaju,zato sam ih i skinuo....to su fabricke od 325i
                    Koji im je djavo?
                    'Oce li posluziti za test varijantu ili da ih batali u startu?

                    I, da. Nisam stigao da skinem glavu, ocu reci imam malih poteskoca!
                    Na #3 izduvnom kanalu zapekla navrtka!!!
                    Aj' sto je zapekla, nego sto je toliko nepristupacna da sam se mucio oko nje vise od 1h!!!!

                    Ti Nemci nisu normalni, ali opusteno!
                    Na zavrtnju koji steze glavu za blok pise >>Germany inbus 10.9<<!
                    Pomislih : Germany - zemlja porekla; inbus - vrsta glave zavrtnja; 10.9 - mehanicke osobine materijala istog!
                    Reko "ma opusteno (otpusteno)", otpustim glavu malo je izdignem sa sve izduvnom pa cu lakse da pristupim zapekloj navrtci!

                    Osacujem ti ja glavu zavrtnja, reko 10-ka (10mm), da zabodem, nece.
                    Probam sa 8-icom pre-mala, sve se snebivam - nije mi jasno, nisu valjda budale stavile 9-ku. Ma reko nije moguce! Uzeo krpicu da pokupim ulje koje se nakupilo u glavi zavrtnja, kad ono "OP KUR MOJ MILISAV"!
                    Nije inbus nego spec. torx

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #25
                      E, to je Hitlerovo tajno oruzje.
                      Bar znas da se najverovatnije niko "neovlascen" nije igrao sa tim motorom.

                      Comment

                      • BMW 325i
                        CBC Senator XXL
                        • 25.06.2005
                        • 338
                        • Novi Sad

                        #26
                        [quote=NST.Qky]
                        Originally posted by "BMW 325i":3uqtim2b
                        Te dizne ne valjaju,zato sam ih i skinuo....to su fabricke od 325i
                        Koji im je djavo?
                        'Oce li posluziti za test varijantu ili da ih batali u startu?
                        [/quote:3uqtim2b]

                        Pa ja bi ih batalio a ti kako hoces,prvo sto nalivaju pa ti auto verkla jedno minut dok ne sastavi,drugo ne bacaju u opste maglu nego "pishaju"...a i pregurale su jedno 300 i kusur hiljada a nikad nisu ni cishtjene ni nista...bolje naci neke druge,s tim nikako ne mozes da znas na cemu si a takvih bar dizni ima koliko hoces...nadjite zute dizne od 3.5l bmw motora one ce vam zadovoljiti potrebe...
                        Doris je vozila mini moris.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Originally posted by dranix
                          Bar znas da se najverovatnije niko "neovlascen" nije igrao sa tim motorom.
                          Ale944...nisam znao da imas ovlascenje od Porsche-a
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • ale944
                            CBC Senator XXL
                            • 20.03.2006
                            • 1457
                            • Beograd

                            #28
                            Ale944...nisam znao da imas ovlascenje od Porsche-a
                            licno mi se pre neko vece u snu javio Dr. Ferdinand Porsche i rekao "Ale, shvatio sam gde sam pogresio, na onaj 924 bi trebalo staviti ubrizgavanje, ti imas kompjuter i instalaciju sa Fiata Pande Selecta, upravo to je ono sto bih ja stavio na taj motor, ali za moga zivota Panda jos nije postojala, ne budi lenj, daj to Gumetini da se ispravi istorijska nepravda.." i tako i bi....
                            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                            Comment

                            • civi
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1492
                              • Pozarevac

                              #29
                              skoro se nisam ovako nasmejao ( zaboravio si paljenje od juga )
                              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                              - Kako to misliš, kočim?

                              Comment

                              • Gumetina
                                Banovan
                                • 12.12.2004
                                • 1082
                                • Novi Sad

                                #30
                                Ale care jel pominjao Ferdinand i neke dizne ?

                                Samo se vi sprdajte !

                                Je najsladje se smeje, onaj koji se smeje slatko !!!

                                Comment

                                Working...
                                X