Usis za atmosferski motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #46
    Uh.. da. zaboravio sam da je atmosferski
    Kod mene je sve obratno jer radim sa overloadom

    Vraticu se na temu ...
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #47
      Ludace ti sanjas te turbine. Turbo pa turbo, dokle vise, do juce niko nije cuo za turbo a od sada cela srpska nacija oce da stavlja turbo na svoj auto. Sve si ih zarazio.
      Salim se nego motor je isti kao Duletov 3.5 samo je atmosferac ali je gore dosta tuniran pa ce imati vise snage nego njegov turbac ako dosad nije uspeo da resi probleme, vidim nema ga.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        OK.. znaci da je plenum odmeren na pola za uslove boljeg rezonatora kad se vozi bez opterecenja i da na taj nacin obezbedjuje bolji obrtni momenat u uslovima voznje konstantnom brzinom.
        Kad satrazis veci protok, povecava se aktivna masa vazduha u plenumu u odmerenoj proporciji protoka kroz ventil barijere.
        Sa max opterecenjem bi se desilo da je masa vazduha premala od pola plenuma za ramair efekat te se otvaranjem dobija pulsiranje izmedju komora sto povecava ramair.
        Dakle punjenje cilindra kako ti god izgledalo chudno, raste sa bacanjem vazdusne mase iz komore u komoru. U pitanju je rezonantna kutija, posmatraj to kao jedan bas zvucnik sa basrefleksom gde je cev odrecene duzine i precnika da bi se dobilo pojacanje odredjene frekvencije
        Mislim da sam ti najblize i najslikovitije objasnio sta se desava

        Dakle, zadrzi taj plenum koji je varijabilan.

        Sta se desava sa vecim opterecenjem je da vazdusna masa prolazi kroz jednu polovinu plenuma, preko usisnog kanala ide preko ventila, ide do klipa, odbija se od klipa nazad , u medjuvremenu klip ide dalje dole, povratni puls dolazi nazad do plenuma, krece OPET nazad prema usisnom kanalu, ALI sad kroz otvor na plenumu, dolazi u fazi sa njim zaostalo praznjenje druge komore koje se preklapa sa povratnim pulsom na jednoj frekvenciji te je povratni puls ojacan i nabija extra masu vazduha u cilindar. Dakle desava se da kad rezonator proradi ( a radi varijabilno) da se u zadnjoj fazi u**** dobija efekat potiskivanje klipa pred 180-im stepenom, dakle cilj je da se u trenutku pred zatvaranje usisnog ventila i trenutku kad je klip u najnizoj tacki dobije zavrsni pulsni udar punjenja cilindra. Na taj nacin vazdusna masa je najveca i priblizno visoka jednom slabijem overloadu.

        Da li sam uspeo da ti objasnim razlog zasto taj plenum?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #49
          Originally posted by BOOST
          Da li sam uspeo da ti objasnim razlog zasto taj plenum?
          U potpunosti, Hvala
          Kako sam malo poceo da razbijam glavu u vezi toga, dolazio sam do slicnih zakljucaka samo mi je trebao tako strucniji odgovor da proverim da slucajno ne lupam bezveze a da je sasvim druga stvar u pitanju.
          Inace se stavlja taj, jer je na kraju reseno pitanje serva za kocnice pa mu sad dupli pasuje original
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #50
            Haha.. vidis da se isplatilo cekati, inace bi izostala mozdana gimnastika koju si sproveo u medjuvremenu
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #51
              http://saab.ath.cx/community/bmwturbo/
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #52
                Originally posted by BOOST
                http://saab.ath.cx/community/bmwturbo/
                Znam, super, imam klip kako ga cepa po kisi a sad mogu videti i delice
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #53
                  Da li je ona sinter lamela pravljena rucno ili kupljena? Da li je jos u zivotu? Ne svidja mi se kako izgleda. Cini mi se da nece potrajati...


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  Working...
                  X