Zdravo svima,
sa prijateljem pakujem Anti Lag System na njegovoj Cossie 4x4 Sierri. Radi se o L8 ECU-u, sa mojim programom za ALS i LC (launch control).
E sada, za ALS efekat mi je potrebno da bajpasujem zatvoren leptir gasa. Ovo se obicno realizuje pomocu modifikovanog ventila za ler gas. Cossie standardno ima Weber-ov VAE ventil za ler, koji je postavljen na samo kuciste leptira za gas.


Ukoliko se koristi serijski ventil, protok je dosta slab i pritisak koji se postize u usisu pri zatvorenom gasu je jos uvek negativan.
Sada, sta smo mi uradili: imamo ventil lera modifikovan po WRC specifikaciji:

dok je kuciste leptira gasa portovano tako da moze da ima veci protok.
Rezultati sto se tice ALS funkcije su odlicni, ali ventil vise ne vrsi svoju osnovnu funkciju kako treba. Sada prakticno ima dva polozaja, jedan je potpuno zatvoren, drugi potpuno otvoren. Ventilom se upravlja pomocu PWM-a, ali se sve svodi na to da ako je recimo u zatvorenom polozaju, potrebno mu je da se dovede PWM od nekih 60% da se pomeri iz tog polozaja, i onda ide u krajnji otvoren polozaj. Kada se PWM smanjuje, negde na 40% ventil se vraca u (potpuno) zatvoren polozaj. Dakle, za regulaciju brzine lera - truba.
Na Lanci-i integrale ovaj problem najcesce resavam ugradnjom dva ventila, jedan sluzi za ler, a drugi za ALS (dodatni ventil vidljiv na mestu EGR ventila, gornji levi deo fotografije). http://i92.photobucket.com/albums/l1...staliran-1.jpg
Medjutim, kod Cossie-a nema ovako zgodnog mesta za ugradnju dodatnog ventila. Stoga bih zeleo da, umesto Weber VAE ventila, stavim neki drugi, veci ventil koji ce moci korektno da obavlja obe funkcije. Potreban mi je ventil sa "dve zice", koji moze da se PWM upravlja, ima precnik pneumatskih prikljucaka od bar 25mm i dobro zaptivanje kada je u potpuno zatvorenom polozaju.
Malo zabave, LC program na delu:
Unapred hvala na pomoci,
Nikola
sa prijateljem pakujem Anti Lag System na njegovoj Cossie 4x4 Sierri. Radi se o L8 ECU-u, sa mojim programom za ALS i LC (launch control).
E sada, za ALS efekat mi je potrebno da bajpasujem zatvoren leptir gasa. Ovo se obicno realizuje pomocu modifikovanog ventila za ler gas. Cossie standardno ima Weber-ov VAE ventil za ler, koji je postavljen na samo kuciste leptira za gas.


Ukoliko se koristi serijski ventil, protok je dosta slab i pritisak koji se postize u usisu pri zatvorenom gasu je jos uvek negativan.
Sada, sta smo mi uradili: imamo ventil lera modifikovan po WRC specifikaciji:

dok je kuciste leptira gasa portovano tako da moze da ima veci protok.
Rezultati sto se tice ALS funkcije su odlicni, ali ventil vise ne vrsi svoju osnovnu funkciju kako treba. Sada prakticno ima dva polozaja, jedan je potpuno zatvoren, drugi potpuno otvoren. Ventilom se upravlja pomocu PWM-a, ali se sve svodi na to da ako je recimo u zatvorenom polozaju, potrebno mu je da se dovede PWM od nekih 60% da se pomeri iz tog polozaja, i onda ide u krajnji otvoren polozaj. Kada se PWM smanjuje, negde na 40% ventil se vraca u (potpuno) zatvoren polozaj. Dakle, za regulaciju brzine lera - truba.
Na Lanci-i integrale ovaj problem najcesce resavam ugradnjom dva ventila, jedan sluzi za ler, a drugi za ALS (dodatni ventil vidljiv na mestu EGR ventila, gornji levi deo fotografije). http://i92.photobucket.com/albums/l1...staliran-1.jpg
Medjutim, kod Cossie-a nema ovako zgodnog mesta za ugradnju dodatnog ventila. Stoga bih zeleo da, umesto Weber VAE ventila, stavim neki drugi, veci ventil koji ce moci korektno da obavlja obe funkcije. Potreban mi je ventil sa "dve zice", koji moze da se PWM upravlja, ima precnik pneumatskih prikljucaka od bar 25mm i dobro zaptivanje kada je u potpuno zatvorenom polozaju.
Malo zabave, LC program na delu:

Unapred hvala na pomoci,
Nikola
Comment