Fiat 1.6 16v glava: izduv kroz usisne, usis kroz izduvne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Pa zato sto Fiat nije VW. Koliko znam da je glava manje vise po duzinskoj osi simetrichna po pitanju kanala za hladjenje. Jedino sto treba da se izmenu u slucaju konverzacije je da se na bloku izmeni strana gde pumpa gura vodu u blok.
    Naime, ulaz je uvek na izduvnoj strani te se time postize termichka uravnotezenost. Voda ulazi u blok na toploj strani, ide u glavu i prelazi preko glave na hladnu stranu bloka.
    Naravno i blok ima svoje propustne kanale.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • NickRP
      CBC Senator
      • 19.10.2005
      • 263
      • Serbia - Germany

      #17
      Projekat je jos uvek pod znakom pitanja, jer se covek razmislja da ide na neki potpuno drugi motor, koji fabricki dolazi sa turbom i ima likove koji sve to mogu da mu sloze da ima performanse koje on zeli, za manje novca nego sto bi kostala ova igra sa fiatovim 1.6 16v.

      Ali svejedno, tema mi je i dalje zanimljiva.

      Stranu bloka sa koje pumpa gura ne mogu ni teoretski da okrenem, jedino da koristim elektricnu pumpu i pumpam rashladnu tecnost iz hladnjaka u glavu, pa onda u blok, pa nazad u hladnjak.

      Ovako na pipanje i gledanje ne mogu da provalim da ima nekih posebnih razlika u hladjenju usisne i izduvne strane, ali to je opet pod znakom pitanja koliko je pouzdano... nego ima tih glava ovde dosta sa pokrivljenim ventilima i otkinutim pecurkama... pa cu mozda da kupim jednu i isecem je (nekako).

      Ili Urose da ti je posaljem da je "odguslas", posto vec imas iskustva?

      Pozz,
      Nikola

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #18
        Naostrio sam bonsek i cekam (onaj za ramom 40x40cm)


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Kad ce svirka

          btw: Da se relativno lako izmeriti zapremina kanala po strani glave toplo/hladno

          Nije da se radi svaki dan ali znam za x x x x x slucajeva.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • NickRP
            CBC Senator
            • 19.10.2005
            • 263
            • Serbia - Germany

            #20
            @Boost:
            Naravno, nije problem da izmerimo zapreminu... ali iz toga ne mozemo da zakljucimo puno o kanalima za hladjenje, ili sam nesto prevideo?

            @Uros:
            Hocu sve one preseke koje si napravio za SOHC glavu... samo se nadam da ce ram 40x40cm biti dovoljno veliki (da ne bi guslao sa 2cm hoda, hehe).

            Pozdrav,
            Nikola

            Comment

            • djape1977
              CBC Senator XXL
              • 08.03.2008
              • 401
              • bg
              • fiat 132 i lada 2103

              #21
              sto lepo ne uzmes 8v glavu od f132 ili f131
              ima raspored usis/izduv koji ti trazis a pashe na 1.6 blok od brava
              ventili su ogromni, neces imati mali protok gasova

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #22
                Tema je malo bajata, al opet, sto bi rekao jedan laborant na FTN-u "To kolega , nece da moze !"

                koji f131/132 ima 86.4 cilindar ?


                Sve i da moze, cemu svrha degradirati 16v na 8v s obzirom da se ide na full pressure turbo konverziju ?

                Obrnuti usis i izduv je nista naspram nastelovati ventile....

                Comment

                • djape1977
                  CBC Senator XXL
                  • 08.03.2008
                  • 401
                  • bg
                  • fiat 132 i lada 2103

                  #23
                  verujem da si u pravu za glavu motora, nisam merio, mada je na oko izgledalo da bi moglo kad sam prosle godine rasturao jednog brava u delove.

                  sad mi u garazi stoje jedan pored drugog rastavljeni motori iz f132 2.0 i 1.8 iz lancie hpe, definitivno glava od lancie ide na blok od f132 samo je obrnut raspored usis/izduv. dihtung glave je identican.

                  prednost 16v je najpre u manjoj potrosnji a to nije faktor u ovoj prichi?

                  Comment

                  • Gumetina
                    Banovan
                    • 12.12.2004
                    • 1082
                    • Novi Sad

                    #24
                    fulash poentu, oblik komore tj brzina gorenja i otpornost na detonacije, protok, centralno postavljena svecica itd. potrosnja ne igra ulogu....

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #25
                      Ne moze dohc 8v glava ni na jedan blok sa 86.4 klipom, bilo da je 8v ili 16v


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      Working...
                      X