...moze da kontrolise sve... ali treba neko to i da poveze/podesi/izmapira..
bojim se da to onda prelazi tu cifru od 600-700 eur... pa da li hoces samo gorivo ili se ide i na paljenje , pa dodatni elementi/senzori itd....
Gumetina je radio konverziju porsch-a 924 sa karba na ubrizgavanje, sa elementima ubrizgavanja od fiat pande i diznama od gsi-a, koliko znam auto je upalio, treba jos da se izmapira da radi kako treba.. inace u ovom slucaju je primenjen relativno "glup" sistem ubrizgavanja, alpha-n, dakle nema map senzora samo signal sa tps-a i broj obrtaja motora odredjuju kolicinu goriva, uz korekcije prema temp vazduha i motora, ali ovaj kao i bilo koji drugi sistem je prilicno tesko i mukotrpno izmapirati bez wb sonde, sto je opet novi trosak itd.....
zakljucak:.......obrij glavu jos malko i stavi plin
Brate plin na mojim kolima tesko, pogotovo na yugu, oko motora nema sta da se radi vise pogotovo da se brije glava, tako da dalja diskusja nije potrebna !
Cene su za sada jake tako da je u opticaju neki jaci motor sa sve ubrizgavanjem ili da se ne dira nista a pare da se potrose na kurve ha ha salim se malo videcemo sta i kako, uglavnom znace se
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment