Jesi, izduvna grana i downpipe su pod tehnickim domenom jedinica koja pripada turbini
Mozda nije 100% na temu - citao sam negdje (neki englesko jezicni forum - ne mogu sada, nazalost, da nadjem) o izvlacenju vece snage pomocu smanjenja presjeka down-pipe Likovi su isli na izduv koji je pocinjao od 2,25" downpipe, prelazio postepeno u 3" i na krajnenjem dijelu imao 3,5". Navodno upravo to smanjenje presjeka (odnosno povecanje backpressure) pomaze ocuvanju nadpunjenja u obrtajima...
Meni je ovo nelogicno, ali bili su pokazani i grafici sa dyno-a i izgledalo je (relativno) ozbiljno...
Twin Scrool entr koristi na opisanom porsheu od Kutije, i na SAAB 9-3 V6 Aero.
Navodno, 2 intake separisana fizicki preko turbinskog kola.
jedna grupa cilindara napada na rotor sa jedne strane a druga grupa na 180 stepeni od prve.
Sudaranje pulseva , nja.. chista proslost
TD04-15TK na aeru 9-3 daje 90% momenta na 1600 rpm, krece da dize pritisak na 1100 rpm.
Idemo dalje u tehniku Sta sad, koji WG i gde, sta nam je cilj?
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Zanimljiva tema i lepo zapoceta prica.
Hoce li neko da nastavi?
Siguran sam da ima mnogo onih koji bi hteli da saznaju nesto vise od strucnih ljudi koji znaju sta pricaju o turbinama i aplikacijama istih.
Hoce li neko da nastavi???
Comment