Hi TECH TuRbo tehnologija

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Ja bi se ipak odlucio na granu 2+2 za 4C motor

    Zatim na Twin Scrool enter , sta sad ?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Mislis da je bolje 2 veca pulsa umesto 4 manja za isto vreme? Ako je dovoljno lightweight turbina, mozda nema potrebe za tolikim razdvajanjem, a?

      Twin Scroll Enter??
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #18
        Jesi, izduvna grana i downpipe su pod tehnickim domenom jedinica koja pripada turbini
        Mozda nije 100% na temu - citao sam negdje (neki englesko jezicni forum - ne mogu sada, nazalost, da nadjem) o izvlacenju vece snage pomocu smanjenja presjeka down-pipe Likovi su isli na izduv koji je pocinjao od 2,25" downpipe, prelazio postepeno u 3" i na krajnenjem dijelu imao 3,5". Navodno upravo to smanjenje presjeka (odnosno povecanje backpressure) pomaze ocuvanju nadpunjenja u obrtajima...
        Meni je ovo nelogicno, ali bili su pokazani i grafici sa dyno-a i izgledalo je (relativno) ozbiljno...
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Twin Scrool entr koristi na opisanom porsheu od Kutije, i na SAAB 9-3 V6 Aero.

          Navodno, 2 intake separisana fizicki preko turbinskog kola.
          jedna grupa cilindara napada na rotor sa jedne strane a druga grupa na 180 stepeni od prve.
          Sudaranje pulseva , nja.. chista proslost

          TD04-15TK na aeru 9-3 daje 90% momenta na 1600 rpm, krece da dize pritisak na 1100 rpm.


          Idemo dalje u tehniku Sta sad, koji WG i gde, sta nam je cilj?
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            mirdza to sto si chtao je restrikcija, jednostavno je turbina koju su koristili bila neadekvatna pa su uz pomoc stapa i kanapa.. znas vec...
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • mirdza
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2005
              • 2437
              • Katowice (PL) / Banja Luka
              • AGP / W126

              #21
              Aha, predimenzioniran turbo za potrebe motora. Shvatam
              EOT
              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Se nastavlja ovde prica
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • goxxy
                  CBC Član
                  • 25.07.2007
                  • 63
                  • Temerin
                  • e36,Mazda3,W204,MT01

                  #23
                  Zanimljiva tema i lepo zapoceta prica.
                  Hoce li neko da nastavi?
                  Siguran sam da ima mnogo onih koji bi hteli da saznaju nesto vise od strucnih ljudi koji znaju sta pricaju o turbinama i aplikacijama istih.
                  Hoce li neko da nastavi???
                  Hocu Turbo i Nitro

                  Comment

                  • Manfred
                    CBC Senator XXL
                    • 04.08.2007
                    • 905
                    • Beograd

                    #24
                    ne razumem se mnogo u turbine, a postavio bih jedno pitanje...

                    Da li se lopatice prave od titanijuma, ako da zasto, ako ne zasto... nije provera znanja, nego zelja za saznanjem

                    Comment

                    Working...
                    X