Sta bi bilo kad bi bilo - Mazda V6 pocetak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    Sta bi bilo kad bi bilo - Mazda V6 pocetak

    kao prvo pitanje..
    moze li se na jednom Vmotoru(atmo) odraditi turbo konverzija sa samo jednom turbinom koja bi bila samo na jednoj strani motora(znaci koristila bi izduvne gasove od tri cilindra a gurala svih sest)?
    drugo pitanje:zadrzati originalnu izduvnu granu (pri tome mislim na tkz.kolektor tj.cevi koje pocinju od glave motora i sastavljaju se do flansne)i ako moze da li na tu flansnu postaviti turbinu(trouglasta sa tri srafa)ovo sve radi manjka prostora pod haubom i oko motora...
    znaci najidealnije bi bilo :zadrzati staru izduvnu na jednoj strani,na nju nabaciti turbinu..
    kitovi sa jednom turbinom vec postoje ali je ona zajednicka za oba reda klipova-znaci pokrecu je izduvni sa oba reda lipova ali je nekako nesrecno resena ,licno meni se ne svidja..



    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Pa bilo bi moguce, ali bi takodje bilo i jako glupo, da prostis.

    Koliki je taj V6, recimo 2.5l? Znaci morao bi da koristis turbinu dovoljnog kapaciteta da napuni tih 2500ccm, s tim sto bi je pogonili izduvni gasovi sa samo 3 cilindra kapaciteta 1250ccm.

    U prevodu spoolup bi bio meren u sekundama, a bilo bi i pitanje da li bi uopste mogao da napravis dovoljno veliki protok, odnosno pritisak da "naduvas" ceo motor. Jedino da iskoristis turbinu dimenzionisanu za 1300ccm - onda bi imao dobar spoolup ali jako mali kapacitet punjenja.

    Kako god okrenes, nece da valja.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      pa ajd recimo da mi ne treba neki extra spool ..recimo da zelim da ima kasnjenje ,recimo da krene od nekih 4000 obrtaja(zasto zelim namerno kasnjenje -kasnije)...na zalost vrlo rado bih satvio i na drugu stranu samo ako prostor dozvoljava..medjutim i sa snagom ne zelim nesto daleko da odem(250 hp je ono donja granica 300 gornja bez bojazni po hardware,menjac pre svega)....
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Spoolup nije faktor meren iskljucivo obrtajima pri kojima turbina stvara koristan pritisak, vec i vremenom koje protekne izmedju pustanja i ponovnog stiskanja gasa.

        Drugim recima - stisnes gas, i protekne jedno 2 sekunde pre nego sto se bilo sta desi. To hoces?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          ne nismo se razumeli i ja nisam dobro objasnio sta hocu...
          mislio sam da turbo nema svoju potpunu efikasnost(citaj pritisak) do nekih 4000 obrtaja..
          to sto si mi naveo sigurno necu...
          evo primera sta mislim da bi moglo da gura svih 6 klipova ako bih uspeo da odradim izduvnu koja pase sa prostorom...kao sto rekoh prostor mi je najveci problem i naci nekoga ko ce mi odraditi izduvne grane od motora do turbine...one stare imam jos uvek mogle bi se preraditi ali je pitanje ko bi uzeo vreme za to i ko ima zivaca?
          primer:
          http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 6541_4.htm
          Doppelkugellager GT2560R Turbolader

          - 0.60 A/R Verdichtergehäuse
          - 46.5 mm / 60.0 mm Verdichterrad / 60 trim

          Ansaugseite 2 Lochflansch
          Druckseite 3 Lochflansch

          - 0.64 A/R Turbinengehäuse
          - internem Wastegate
          - 53,0 mm Abgasturbinenrad / 62 trim

          Der Eingangsseitenflansch
          (Auspuffkrümmer) entspricht einem
          T 25 Turbo, und er hat einen
          Ausgangflansch mit 5 Stehbolzen.

          Sehr gut für 4 Zylinder Turbomotoren
          mit einem Hubraum bis ca. 2.0 L.
          Geeignet für eine Leistung bis ungefähr 270 PS.


          cena 688 eura
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • Igor
            CBC Senator XXL
            • 30.12.2004
            • 394
            • DORCOL REPUBLIKA

            #6
            Saab 2.8 turbo tj novi aero koristi samo 3 cilindra za pokretanje turbine a ona napaja svih 6 cilindara... javi ce se boost da kaze o kojoj je rec turbini.
            ali tih 280 ks duva tek na 1,1 bara... a i ima naksimalni obrtni isti veoma nisko u obrtajima...
            Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
            Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Pa ipak se nismo dobro razumeli jer izgleda ne razumes najbolje sta ti pricam

              To sto sam ti naveo sigurno bi imao kada bi koristio turbo cije je kompresorsko kolo dimenzionisano za tvoj motor i ciljanu snagu.

              GT2560R bi, po meni, bio preveliki da ga guraju samo 3 cilindra. Da stavis manji, imao bi bolji spoolup, ali i manje povecanje snage, odnosno nedovoljan kapacitet.

              Prosta stvar, ne mozes koristenjem izduvnih gasova polovine motora napajati ceo motor vazduhom. Odnosno mozes, ali uz neizbezne posledice.

              @Igor

              Ne znam odakle ti to da koristi samo 3 cilindra?

              "...The twin-scroll, water-cooled TDO4-15TK turbocharger, operates at 0.6 bar maximum boost with intercooling and an integral by-pass valve. It is mounted centrally above the transmission and fed by both banks of cylinders. The use of two separate inlet tracts, one for each cylinder bank, separates the exhaust gas pulses, improving gas flow, reducing energy losses and raising turbocharger efficiency..."
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #8
                Originally posted by 206
                Pa ipak se nismo dobro razumeli jer izgleda ne razumes najbolje sta ti pricam

                To sto sam ti naveo sigurno bi imao kada bi koristio turbo cije je kompresorsko kolo dimenzionisano za tvoj motor i ciljanu snagu.

                GT2560R bi, po meni, bio preveliki da ga guraju samo 3 cilindra. Da stavis manji, imao bi bolji spoolup, ali i manje povecanje snage, odnosno nedovoljan kapacitet.

                Prosta stvar, ne mozes koristenjem izduvnih gasova polovine motora napajati ceo motor vazduhom. Odnosno mozes, ali uz neizbezne posledice.

                @Igor

                Ne znam odakle ti to da koristi samo 3 cilindra?

                "...The twin-scroll, water-cooled TDO4-15TK turbocharger, operates at 0.6 bar maximum boost with intercooling and an integral by-pass valve. It is mounted centrally above the transmission and fed by both banks of cylinders. The use of two separate inlet tracts, one for each cylinder bank, separates the exhaust gas pulses, improving gas flow, reducing energy losses and raising turbocharger efficiency..."
                sad ti mene nisi razumeo...gt2560 bih uzeo da mi gura sve cilindre ali i da dobija gassove sa svih 6
                i ja opet pisem jedno dok razmiosljam drugo...
                ovaj turbo je opcija koa se nadje enko da mi odradi onako kako treba...
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Pa odluci se sta hoces
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Igor
                    CBC Senator XXL
                    • 30.12.2004
                    • 394
                    • DORCOL REPUBLIKA

                    #10
                    JBG onda prica pre pojavljivanja tog motora je bila da ce je napajati 3 cilindra... izgleda da nije tako
                    nista onda greska...
                    Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                    Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #11
                      pa lako je vama reci odluci se..
                      stvar je u tome sta se moze uraditi...pa treba sagledati obadve solucije i pronaci manje bolnu(vise prednosti manje mana)..
                      za to sam i postavio topik..
                      eh sta ja hocu..hocu biturbo..
                      sve ostalo od komponenti mi nije problem pojacati ili zameniti..
                      e sad lopta na zemlju...
                      znaci sta mi je opcija za slucaj -tri guraju 6
                      i opcija 6 guraju 6..
                      ljudi prostor je problem...ako eliminisemo prostor kao problem ihajjj..
                      i da treca opcija
                      dva manja turba-znaci biturbo...
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        Opcija da 3 gura 6 mislim da je losa i ima puno mana. Znam da se radi zbog manjka prostora, ali izabrati polovicno resenje samo zato sto ne postoji bolje - ja radije ne bih radio nista.

                        Biturbo - tek za to nemas prostora, a mislim i da je savrseno nepotrebno. Motor em ima 6 cilindara, samim tim i bolje rasporedjene pulseve izduva i bolji spoolup, a ima i sasvim dovoljnu kubikazu da mozes da koristis turbo koji ce bez problema dati snagu koju ciljas, bez sporednih efekata.

                        Single turbo - najbolja varijanta. Jesi li trazio neki kit za ovu pricu, izduvnu granu ili sta slicno?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          #13
                          evo ga ovde kit..ali kao sto rekoh mi se lokacija turbine ne svidja...

                          na primer kompletan kit je oko 4700 dolara sa posiljkom u usa..
                          ne znam koliko bi izasao do ovde ali kao sto rekoh kod mene ipak ima malo vise mesta nego kod mx6 ili ford probe...
                          cena nije strasna,mada ni hardware nije nesto ...
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            Pa onda kupi samo granu, a ostalo krpi sam - ne vidim zasto bi za delove koje mozes i u Evropi da nadjes placao shipping iz USA?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #15
                              http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Pro ... dZViewItem
                              sta mislite o ovome?
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              Working...
                              X