kao prvo pitanje..
moze li se na jednom Vmotoru(atmo) odraditi turbo konverzija sa samo jednom turbinom koja bi bila samo na jednoj strani motora(znaci koristila bi izduvne gasove od tri cilindra a gurala svih sest)?
drugo pitanje:zadrzati originalnu izduvnu granu (pri tome mislim na tkz.kolektor tj.cevi koje pocinju od glave motora i sastavljaju se do flansne)i ako moze da li na tu flansnu postaviti turbinu(trouglasta sa tri srafa)ovo sve radi manjka prostora pod haubom i oko motora...
znaci najidealnije bi bilo :zadrzati staru izduvnu na jednoj strani,na nju nabaciti turbinu..
kitovi sa jednom turbinom vec postoje ali je ona zajednicka za oba reda klipova-znaci pokrecu je izduvni sa oba reda lipova ali je nekako nesrecno resena ,licno meni se ne svidja..

moze li se na jednom Vmotoru(atmo) odraditi turbo konverzija sa samo jednom turbinom koja bi bila samo na jednoj strani motora(znaci koristila bi izduvne gasove od tri cilindra a gurala svih sest)?
drugo pitanje:zadrzati originalnu izduvnu granu (pri tome mislim na tkz.kolektor tj.cevi koje pocinju od glave motora i sastavljaju se do flansne)i ako moze da li na tu flansnu postaviti turbinu(trouglasta sa tri srafa)ovo sve radi manjka prostora pod haubom i oko motora...
znaci najidealnije bi bilo :zadrzati staru izduvnu na jednoj strani,na nju nabaciti turbinu..
kitovi sa jednom turbinom vec postoje ali je ona zajednicka za oba reda klipova-znaci pokrecu je izduvni sa oba reda lipova ali je nekako nesrecno resena ,licno meni se ne svidja..


Comment