moze li enko da mi kaze najbolji moguci nacin testiranja fading-a kocnica...imam mogucnost voznje po auto putu i krivudavim brdskim putevima..
imam plan da proverim moje oem kocnice,pa onda oem kocnice sa novim kocionim uljem,pa onda nove(aftermarket) plocice sa oem diskovima,pa onda diskove i aftermarket plocice..
na primer:
200kmh pa na 120 kocenje i posle par sekundi jos jedno do 40 ili 50 kmhsve to puta 3...
ili nesto drugo?
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
preturanjem po arhivama mog modela naletih na podatke da je noviji model imao vece diskove za nekih 22mm(274mm-296mm),da su plocice ostale iste,ali je pitanje da li su kociona kljesta ista..uglavnom diskovi se montiraju bez ikakvih prerada,totalno iste mere osim precnika...
ako sve bude u redu posao poboljsanja kocnica ce se odraditi za mnogo manje novca nego neki aftermarket sistemi...po komentarima vlasnika kojji su iamli i jedan i drugi model kocenje je dosta poboljsano...za svaki slucaj narucicu dodatno i akebono pro-act plocice,ameri koji ih koriste imaju samo reci hvale..
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
ma ti si me uplasio sa onim tvojim tekstom " ko pita za black diamond polupacu mu glavu"..tako da sam se uplasio i eto vidis..covek bolje razmislja pod strahom..
pa Sale na koga drugog da se vadim..
sta da radim ostavio si utisak ozbiljnog momka,onako ....
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
cekam tacne detalje..diskove sam danas narucio,naravno ove od novog modela samo jos da iskopam ima li razlike u kljestima sto ce najverovatnije i biti pa da narucim i njih..
akebono plocice narucio pre par minuta .. Link
inace kljesta kostaju oko 180 eura komad,manje 20 procenata poreza ....ah da kljesta za alfu 166 (brembo 4 klipa) kostaju za mene 310 eura komad...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
znam mirdzo..i hvala za to..vidim da ovaj nas kvarisa 206 nije bio zadovoljan sa njima,pa sam pomislio da ne izazivam sudbinu i ne pucam 300 jevreja za nesto sto ne znam da li radi onako kako ja hocu..
osim toga tebe cekam za nesto vecu akciju ,gde cu verovatno morati da zapucam kod tebe u poljsku ...kod tog tvog Tome ili kako vec...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
ok..razlika u diskovima...
hmmm...kao sto rekoh povecanje sa 274mm na 296mm i razlicit sistem kanala za hladjenje...kod mene su kanali za ventilaciju takoreci ravni,kod ovih sa novog modela su "curved"...frikcioni odnos je isti jer povrsina naleganja plocica ostja ísta,koliko vidim jedino se dobilo na boljem rasipanju termicke energije...
fotke slede uskoro
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
ima li ko iksustva sa Bilstein B6 i B8 amortima ili sa Bilstein Gewind-ama?
postji firma koja preradjuje ove amorte na sve moguce aplikacije pa me interesuje sta bi bilo pametnije ?od nekih sam cuo da su B6 extra tvrdi ali ajd emozda neko ima visa iskustva sa njima..
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Comment