Sta bi bilo kad bi bilo - Mazda V6 pocetak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #76
    Ja po povodu orginalnog pitanja, da li turbinu zakaciti na jednu granu.
    Da li si razmishljao o raznim brzinama kretanja izduva iz cilindara, u smislu da blok na kome je turbina ima veci otpor izlasku gasova i tesko da ces da ubodes shirinu downpipe-a da bi se uskladio sa brzinom sa druge strane.
    Sve ovo ce dovesti do toga da ce se razlikovati kolicina svezeg vazduha u cilindrima zato sto ce se u jednom bloku zadrzavati deo izduvnih gasova i dizati temperaturu punjenja a samim tim i kompresiju, sto sasvim nije dobro.
    Takodje mislim da fabricka atmo grana nece moci da izdrzi temperaturu koju ce dobiti od turbine, vrlo moguce da ce stalno pucati a tu su i vibracije.
    Boost or bust...

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #77
      ako bih isao na turbo ,necu uopste razmisljati o turbu samo na jednu granu..to je otpalo u svakom pogledu..ima jos dosta problema koji su se pojavili izmedju ostalog i polozaj turbine prema haubi tj.strci nekih par cm izned nivoa haube ,sto se vec iz kizta koji je za moj motor,ali ne i moj auto ne desava...
      osim toga oem izduvna je apsolutno neprikladjena za nabacivanje turbine ...
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #78
        Definitivno imamo neshto zajednichko

        Dva mala turba, najbolje reshenje! Ja cu za pochetak kod mene ostaviti fabrichku varijantu sa jednim turbom (Alfa V6 TB), samo cu uz minimalne prepravke kroz produzhenje grana, gledati da relociram turbo obzirom da prostor isto kao i kod tebe zeza.

        Da ne kidnapujem mikijevu temu evo neshto o tome ovde
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #79
          mirdza bio sinoc do mene u becu i poneo sa sobom moje komplet amorte sa H&R oprugama...pronasao mi tamo u poljskoj firmu(bilstein servis)koji ce da preradi moje amorte na bilstein B8 sistem..
          po njegovim recima odradice se merenje po mojim oprugama koliki hod treba da amorti imaju i odraditi komplet ulosci i punjenje kao i u B8 i na kraju to sve ponovo pocinkovati powder coating i te fore...
          cena?sitnica
          misljenja?
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #80
            Sta je B8?


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • mirdza
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2005
              • 2437
              • Katowice (PL) / Banja Luka
              • AGP / W126

              #81
              Bilstein B8 - gasni amortizeri kraci nego fabricki i dosta tvrdji (B6 je duzine fabrickih ali je takodje tvrdji)
              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #82
                tetka mirdzo vidi sa tim tipom da mi posalje neke fotke prethodnih radova da vidim o cemu se radi...
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #83
                  Originally posted by Uros Piperski
                  Sta je B8?
                  http://www.bilstein.de/cms_website/engl ... odukt_id=7
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #84
                    update:
                    naruceno ovo
                    http://www.jeroentje.nl/index.php?page= ... d=60104050
                    edit:
                    skinuta porudzbina i od iste firme narucen SPEC kit kvacila stage?( e to necu da vam kazem )...
                    ima li neko malo vise iskustva sa SPEC kvacilima(vidim da je sale drmnuo jedno u njegovog aero m3)-jos neko?
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #85

                      posto je kod mene usisni trakt poprilicno vruc tj. zagreje se od samog bloka motora ,razmisljao sam da probam ovaj proizvod...
                      oni tvrde nekih 35°f manje na usisnoj grani...
                      imate tu na linku i dyno plotove pa da cujem vasa misljenja?
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        #86
                        Ljudi koji su stavili phenolic spacers-e na Audi A4 sa kompresorima i/ili turbinama su posle merenja temperature imali razliku od 2-3 Celzijusa. Sto ce reci minimalne izmene.
                        Naravno, s'obzirom da je to bio drugi proizvodjac ne mogu nista da kazem za ove konkretne sa linka.
                        Ideja iza korishcenja istih je OK ali ima i minuse. Gde ide toplota? Ostaje na glavi? Ili je upijaju ovi "distanceri".
                        Boost or bust...

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          #87
                          toplota (po citanju ostalih koji su ih ugradili)ostaje na glavi motora...sada poznajuci sistem hladjenja u KL motorima,smatram da to nije veliki problem(nisam nasao podatak o pucanju glave cak ni u nekim extreme verzijama tjuninga,sto mi daje osecaj sigurnosti da sa spacerima i ako dodje do nekog povecanja temperature u glavi nece biti problem).
                          stvar je u tome sto na ovom motoru usisna se greje sa dve strane-glava-drosel klapna...sa ovim spacer-ima je to reseno(ima i za glavu i za drosel klapnu distancer)...
                          imao sam negde termo sliku mog motora,i tacno pokazuje prelazak toplote sa glava na usisnu granu.
                          niti branim niti sam kontra ovog distancera-samo skupljam infoe ...
                          @nenad
                          na tim motorima je kompresor poprilicno hladan posle voznje(takoreci i ne upija nku veliku kolicinu toplote)na dodir ruke,ovo se vazi na pre ugradnje u posle ugradnje kompresora...
                          cak i posle nekih 5-10 min stajanja kompresorsko kuciste je jos uvek bilo dosta hladnije od prethodne verzije sa normalnim usisnim granama
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #88
                            Sto se tice Audija, ne bih se slozio zato sto ja imam takav sistem. Kompresor je vruc kao tiganj posle 20-ak minuta voznje, pogotovo ako se ide kroz guzhvu. Svi mi koji imamo ovakav sistem smo skinuli zvucnu izolaciju sa haube da bi toplota lakse odlazila. Leti ovo daje oko 10 stepeni nizu temperaturu.
                            U svakom slucaju, glavno je da ne trpi glava.
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #89
                              kroz guzvu da...
                              meni je usisna vruca isao kroz guzvu ili ne
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              • X9
                                CBC Senator XXL
                                • 28.06.2005
                                • 3179
                                • Wien-Sabac
                                • RX-8 i X-9

                                #90

                                ovako izgledaju nove Kopelstangle(mogu da se podesavaju)..(kopelstangle su mali stabilizatori na krajevima balans-stangli,ne znam na srpskom kako se kaze)
                                Pitanje glasi(iako sam isto pitanje postavio i u Mazda klubu ali izgleda da malo ljudi cita taj forum ):
                                kako da je podesim sada kada je auto spusten nekih 40mm,sta da mi bude reper?
                                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                                No ROTOR no MOTOR...

                                Comment

                                Working...
                                X