Jest da je pitanje davno postavljeno, tek sada videh temu, spusti auto na tockove bez ovih sponica. Odmeri rastojanje od balanstangle do mesta gde se kaci na donjem delu i nasteluj na tu meru. To ti znaci da delovanje stabilizatora pocinje kada tocak krene da radi po vertikalnoj osi a kada auto miruje ona je rasterecena.
Sta bi bilo kad bi bilo - Mazda V6 pocetak
Collapse
X
-
Hvala dfast - nisam razmishljao o ovome dok ne prochitah shta je po sredi!
Comment
-
-
hvala dfastotprilike sam i ja tako nesto razmisljao...
ceo posao stoji,majstor me je izradio za izduvne grane-mislio sam da iskoristim odazak u srbiju i da i to odradim,medjutim izgleda da su majstori postali gadljivi na pare...bilo kako bilo napravice se nesto...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Originally posted by dfastJest da je pitanje davno postavljeno, tek sada videh temu, spusti auto na tockove bez ovih sponica. Odmeri rastojanje od balanstangle do mesta gde se kaci na donjem delu i nasteluj na tu meru. To ti znaci da delovanje stabilizatora pocinje kada tocak krene da radi po vertikalnoj osi a kada auto miruje ona je rasterecena.
Delovanje stabilizatora ili kompletne balans stangle dolazi tek kada se menja vertikalna osa jednog tocka naspram drugog...,tako da ova tvoja poslednja recenica nema veze sa vezom..,a cak i kad auto miruje a parkiran je na neravnom terenu opet je sve napeto!
Ali ako su ljudi zeljni da ih ugrade....,onda to mogu uraditi na sledeci nacin,izmeriti fabricke stabilizatore (kako kod kog auta) i staviti te nove pored njih i nastelovati ih da im rastojanje izmedju tacaka vezivanja bude isto kao fabricko pa tek po spustanju automobila...,znaci ako ide 40mm onda i stabilizatore zavrnuti nize za 40mm i dobice ono sto hoce,mada je sve to jedno veliko gubljenje vremena!
Comment
-
-
Stangla radi gore dole, ali je logicno da bude u nekom srednjem polozaju, jer po spustanju auta ona vise nije u tom srednjem nego bi bila zarotirana na dole za neku visinu. To ti dodje na isto, a normalno je da po spustanju sleduje i jaca stangla ali ovaj auto je vise za put nego za neko akanje.
Da, trebalo je reci kada auto stoji na ravnom, stangla je u srednjem polozaju.
Ne znam kako je bas na toj mazdi ali stangla nije uvek u osi sa tockom, tako da njen otklon nije isti onoliko koliko se spusti auto, npr auto se spusti 40mm a stangla zarotira za 25mm jer je unutar tocka, ali manje vise nebitno.. sad je jasnije.
Comment
-
-
e pa konacno se krenulo...
moj dizelas na delu
ova dva cekaju iza coska ....
dok ja zagrevam rukice sa usisnom granom,ovi se zagrevaju na malo drugachiji nachin
neki su vec pod gasom
desni poklopac zupcastog nam je ukrao sat vremena ,jer je ejdnostavno llud ko konj
kl01 definitivno napolje
kl31 su vec unutra...
sutra ostaje cackanje usisne grane,nazalost spaceri za usisnu su stigli ali pogresni,tako da ce to morati da se odradi u srbiji
ali nema veze zato cu usisnoj malo vise posvetiti vremena...
e da otkinuo sam saraf koji drzi bregastu.pa sam sa dekla ventila skinuo jedan koji je isti i njega ubacio a na deklu sam stavio novi sraf koji me je bila sramota sa fotografisem...
sutra je novi dan"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
juce sve zavrseno,uzeo nam glupi prikljucak egr-a skoro 1,5sat vremena da ga lepo zavrnemo
e sad jedno tj. dva pitanja:
juche mi je auto pri povratku se vukao kao prebijen ker...kasnije pri ponovnom "vozanju" isao malo bolje ,sinoc je bilo ajd da kazem jos bolje...da li ecu treba jedno vreme da se "navikne" na novonastalu situaciju ili?
drugo pitanje:
na starom motoru sam imao dole kod radilice senzor radilice ,na ovom da nema
da li je na ovom mozda taj isti senzor negde drugde(zamajac-bregasta)?osim toga primetio i na ovom motoru nema pred-katova..."I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Re: Sta bi bilo kad bi bilo - Mazda V6 pocetak
juche pokupio auto iz servisa,konachno sve sa starog motoraprebacheno na novi,posao odradio Mazda servis u Ceskoj,po racunu im trebalo za sledeci posao oko 20 radnih sati:
menjanje komplet kvacila-ubaceno sportsko exedy stage 1
ubacene konachno izduvne grane i odradjeni spojevi ovaj put profesionalno
komletno paljenje nastelovano po ovim bregastim
servis(ulje filteri provere pritiska ulja,kocnice,provera abs-a,itd)
geometrija trapa(sada se tek vidi zasto je auto bio nemiran na vecim brzinam na neravnom putu)
dihtunzi poklopca ventila konachno sanirani i svi srafovi na bregastim obnovljeni sa novim
kostalo nesto preko 400 eura sa materijalom:ulje filteri itd..
tesko za poverovati da auto mnogo tise radi,mnogo bolje vuche...od turbo konvrezije sam odustao u potpunosti,ostace ovo i dalje jedna atmo masina,ako nista bar da sekiram one hondase i alfiste i dalje...
sledece u planu paljenje-prelazak na bobine,i standalone ecu..inache kako to kod mene ide brzo to ce biti gotovo verovatno sve sledece godine,ali vazno je da je sve na kraju cakum pakum..slikice stizu za vikend,a za mesec dana i novo dyno merenje da vidim sta i gde sam.danas cistio klimu sa nekim sprejom i nisam idiot izbacio patosnice nove napolje..ostala mi braon fleka na njima.idiot
interesuje me jedino ima li neko neku preporuku za dobar hocu reci odlichan pojacivac pritiska goriva?"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Comment
-
-
Re: Sta bi bilo kad bi bilo - Mazda V6 pocetak
pa to sam i mislio...imas neki link da je meni dostupno za uzeti?
@jnc
nije kvacilo u ceni,samo kvacilo za mene kosta oko 350-400€...cena je za austrijske pojmove vise nego odlichna..samo da mi neko ovde iole krsteno odradi zamenu korpe i lamele ni mi uzeo minimum 300 eura(mazda servis oko 500-600) i to na crno(privatno)!!!
i dan ne zaboravim u potrazi sam za Suzuki GSXR 1000 ITB -treba mi sest komata(za njih sam siguran da lezu ko guza na nosu),pitanje je sta bi jos moglo da se iskoristi?Sale imas li ti neku ideju?
http://s396.photobucket.com/albums/pp41/clairetoo/?
ovako nesto jedino je tu menjac od miate"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Re: Sta bi bilo kad bi bilo - Mazda V6 pocetak
Aaaaa, sta ces sa njima? Da sviras gajde?
Trebace ti drugi auto za svaki dan ako krenes da se zezas s ovim.
Za Turbosmart u nemackoj imas http://www.quantumautosport.com/, ili u Austriji http://www.tolleteile.at/. Treba ti najmanji moguci Fuel Pressure Regulator koji turbosmart pravi, recimo FPR 800 - http://www.turbosmartonline.com/index.php?id=38 , i neka vrsta cukice da podesis bazni pritisak, moze i bilo kakav manometar zakacen na rampu goriva, posto ces to podesavati samo jednom, posle ti ne treba.
Naravno, pre instalacije ovoga treba da znas bazni pritisak na sistemu koji sad imas na autu, i da skines postojeci regulator.
Mada, zasto bi se zezao s ovim ako ne ides na turbo? To je bacanje para...
Comment
-
-
Re: Sta bi bilo kad bi bilo - Mazda V6 pocetak
necu da sviram gajde..Xedosa i ovako necu nikome prodati i on ide za Srbiju
,a za drugi auto cu da se dao bog uskoro snadjem..
a za FPR,pa recimo da cu od najmanje stavke da krenem,nekako mi lakse da polako sve pripremim.ne izmisljam nista vec samo pratim sta su drugi odradili na mom motoru,mada mislim da ce me ITB muciti sa visinom zbog haube pa ce mozda uleteti ovo:
hvala za linkove"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
Comment