pa kada sam ovo prvi put video ,to je i meni palo na pamet..medjutim vidim da ameri ovo furaju kao neku jeftinu i jednostavnu verziju trubica tj.itb,iako ovo nije ni blizu itb-a...problem sa ovim motorom je sto je od same fabrike toliko "ustrojen" na vazduhu(usisna ,kanali,glava) i na izduvu...danas sam prvi put imao priliku da se posteno provozam sa autom.u gepeku sam imao minimum oko 100kg krsa,ja i rodjak,i obojica smo jedno konstatovali da auto do 3500 o-min ide malo bolje nego ranije,ali zato preko 4000 je razlika vise nego uocljiva.opet sve je to mozda i umisljeno,ali cekam rodjaka da se vrati iz Sapca pa da uzmemo ponovo reper(njegov audi a6).sami ameri su izmerili povecanje od nekih 10-15ks samo sa izduvnim,neki su sa manjim modifikacijama izvlacili i preko 20ks.nemam predstavu sta trenutno imam ,ocekujem ponovo preko kluba dyno day,pa cemo videti.za sada mi je cilj lepa okrugla cifra od 200ks na motoru ili negde 120 ili 125 kw na tocku,sto mislim da je moguce ako sam do sada ubo pravac koji su ostali preko bare pratili.
od FPR sam odustao jer sam nasao da motor dobija dovoljno goriva chak je i na vecim obrtajima "pig rich" sto rekli ameri.snabdevanje goriva znachi nije problem,problem je pronaci uska grla i srediti ih.polako ali sigurno
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
ma daleko je ono od super resenja.super resenje za Kl-ZE su ITB´s jer tu pokaze svoje zube
pazi koliko ja znam neka proracunavanja plenuma su skoro pa uvek vezana za zapreminu motora i da li bese hod klipa i jos mnogo dodatnih cinilaca.ma drnadao sam se i ja oko plenuma ,cak sam na ovoj usisnoj i preradjivao sa dremelom neke krivine(chitaj uska grla), procitao boga oca od textova u vezi toga,ali jednostavno sa ovom usisnom nije niko pregurao neku magichnu granicu sa nekih 220ks( na motoru)sa obzirom kada se pogleda da je fabrichki motor jachine od 167 do nekih 170ks i nije malo povecanje za jedan atmo,sto opet samo pokazuje koliko je ovo motorche ustrojeno
sa ITB je druga stvar,otvara se potencijal obrtaja preko 9500 0 min(normalno moras da propratis sa adekvatnim ECU i razvodnik paljenja mora napolje),i stvar onda izgleda ovako:
itb+programibilni ecu+direktno paljenje+uljna pumpa(stock pumpa je dobra do 8000 0-min,posle toga dokazano ne moze da podmaze motor i odrzi pritisak u njemu)-rezultat negde od 250ks pa navise.sve ostalo na motoru ostaje stock.dosta njih je radi svoje sigurnosti menjalo i opruge ventila,drzache ventila i slichno.
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Mozda da probas sa ovim http://www.performanceprobe.com/index2.php ako se ne varam motor je KLZE, a ovaj lik na PP forumu dobija samo dobre kritike na racun ovog cipa. A nije ni skupo.
pozdrav.
e Vocko odavno ni ti ne pratis na casu...Kl-De ili ono sto je ostalo od njega ...od Kl-De su ostale glave ali tako obradjene da su na nivou KL-Ze,ako ne i bolje ...bregaste su od KL-Ze plus malo doradjene.Klze ima manu sa hidropodizachima i svi redovno prelaze na KL de podizace i ventilski pogon od Klde,a ja ga vec imam ...ovo je jadni frankenstajn od Klde i Klze delova ,neka moja zamisao da izvucem od svega samo ono sto je dobro.da nije dobro ne bi se ona MX3 sa cistim KLZe muchila sa mnom ...znam veoma dobro da sam na dobrom putu.
cip?neka hvala..veruj mi ovde se svasta moze naci,ali ne mislim da jedan atmosferac moze da dobije nesto sa nekim superchipom.znam za tipa,chip nije moja ideja i pravac.Probinatorov chip je nastao tako sto su preko bare imali problema sa EGr ventilom i jer su stalno dobijali check engine gresku,jer je sam ecu od KLZE bez egr,i niko od njih nije mogao proci na testu izduvnih gasova.dobar chip ,ali meni ne interesantan.danas sam mislio da napravim video ali sneg ubi u Bechu,cas je sunce cas opali sneg ...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Comment