zdravo svima. ja sam milos. znate sta, rasmisljao sam koliko zapravo je "jeftino budzenje" jugica. ako neko ima vremena i iskustva u tome neka mi pomogne, posto ozbiljno razmisljam da nabudzim svog jugica.
Pozdrav i dobrodosao na forum!
Videcemo u kom pravcu ce se tema razvijati pa ce biti prilepljena za neku od postojecih o pakovanju jugica.
Kosta onoliko koliko brzo zelis da ides.
Zavisi od mnogo faktora i koliko sredjenog juga zelis da imas.
Mnogima je cena tjuninga presla cenu samog vozila.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
dobro to je normalno za jugice. pa znas sta, otprilike kada bi to bio neki motorcic 1.3, malo dorada glave, pa sve ostalo sto mora da se odradi da bi taj auto bio bezbedan (kocnice, limarija, vesanje...)
dobro to je normalno za jugice. pa znas sta, otprilike kada bi to bio neki motorcic 1.3, malo dorada glave, pa sve ostalo sto mora da se odradi da bi taj auto bio bezbedan (kocnice, limarija, vesanje...)
Ako vec imas motor koji ce ostati u njemu onda:
Da placas
Motor 200eur
auspuh 70eur
kvacilo 100
kocnice jedno 100 eur
trapovi 150-250 eur
limarija 100 eur
+ enterijer i exterijer zavisi sta volis
Ako sam radis pakujes
Motor 100eur
auspuh 70 eur
kvacilo 70 eur
kocnice 80 eur
trapovi 100-150 eur
limarija 50 eur
+ isto enter...
Generalno od 500-1000eur da bude lepo spremljen ne racunajuci dodatne pare koje mozes da spucas na stajling.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
pa dobro nije nesto puno. stajling mi nije problem, komoru za farbanje imam kod ortaka, mogu cak i auto grafiku da mu uradm, jer se time bavim u jednoj stampariji. to je najmanji problem.nego me brine, jer je to ipak jugo. dosta mu je tanak lim, cuo sam i najtanji u celoj auto industriji! sta ako, daleko bilo, zvekem ili neko mene zvekne?....... onda da pre tjuniranja rezervisem parcelu na orlovachi?
A sto bi se zveknuo? Ako se plasis svojih vozackih sposobnosti onda nemoj ni da ga pravis.
Mada je on tako spreman sa tim trapom i kocnicama bezbedniji nego kako ga sada vozis standardnog sa 1.3
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
kako kaze moja baka, "zlo nikada ne spava".. ne, pa ne plasim se svojih sposobnosti, nego svoje neobuzdanosti! ja kad vozim, vozim koliko ide. problem je sto neznam za meru! od malena sam se vozio sa ljudima, koji su "navuceni" na brzu voznju, tako da sam pored njih oguglao na neke brzine do 130 na sat. salim se za orlovachu! pupupu... daleko bilo!
Pa onda je stvar do tebe, a ne do auta.
Poginuti možeš i u Mercedesu S klase, a i kao pješak.
Stvar je sreće i pameti,sa Yugom možeš dugo živjeti od 45-ice do 1.6 100ks verzija (barem ja lično znam ljude koji imaju ta auta i živi su i zdravi).
Ako si oguglao na brzine do 130kmh onda bolje traži neko drugo auto.
Yugo je po meni mali gradski auto, pa se i kod tjuniranih verzija uglavnom radi o ubrzanju,ležanju,kočenju, manje ili nikako o brzinama iznad 130kmh.
slazem se da je stvar srece, sigurno po gradu ne vozim 130, a kamoli vise. meni upravo to i treba, veca kontrola nad vozilom, ubrzanje,kocenje... ne toliko max speed! nego cisto ovako kazem za brzinu. sta tebe nikada nije poneo zvuk motora i brzina? u gradu nemas bas i gde da ga "stampas" moze do nekih 100, ali preko
Isplati se. Prodas svog jugica i dodas pare sto bi dao za tjuning i vozis kadeta koji je brzi.
U GSI-ju znaju da si brz.....neko zeli da bude brz u jugicu
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
ok, super.pa za 2000 jevreja ima da se nadje dobar GSI. isplati se visestruko da se uzme GSI jer: imas jaci motor za manje para, auto su sklapali inzenjeri, a ne neki inzenjer u pokusaju, ja... ili neko drugi, ne provodis toliko vremena pod haubom ili kolima. znaci ustedeo sam vreme i novac, a dobio na brzini i snazi! jednacina resena! jugo je neisplativa za budzenje, jer se ne dobija ekonomichnost za koju su ulozene pare!
Svaki auto je ne isplativ za budjenje ali mi to volimo jel?
Svako vozi sta ima ili moze.
Neko ima jugica i kupujemo delove malo po malo nema odjednom da da.
Sada da li je isplativ je pitanje vec koliko daleko ides.
Evo meni je ovo sto sam uradio isplativije od bilo cega do sada. Za 200 eur dobio sam mnogo na snazi-brzini i ja sam zadovoljan. Ne racunajuci sto sam svoj stari motor prodao te me tjuning izasao skoro dz.
Ima jos jedna stvar. Ti kupis gotov kadet i prodajes ga posle tako.
Sve vecinu tjuning delova kojih si kupio za juga ti posle ostaju i mozes ih prodati...kao tockovi amortizeri motor...bilo sta.
Ja bi opet mogao uvek prodati ovog mog jugica i kupiti za iste pare dobrog kadeta ali ne zelim i necu to nikada uraditi, meni ova kombinacija odgovara.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Za iste pare - bolje je srediti Yuga, skockati masinu kako treba, nego voziti nekog izdrndanog Kadetta GSI kome i ne znas sta fali. Yugo sa 100-110ks uz dobro slozen donji postroj i sa odlicnim kocnicama sredjuje bilo kakvog SERIJSKOG Kadetta u gradu i na brdu. GSi ima odlican motor i menjac, ali mu je sasija i donji postroj patetican i u realnosti taj auto ne moze da prenese sta moze. Moze, ali i njega treba da sredis, ukrutis, spustis, stavis minuse...a to vise nije serijski auto i to kosta. Pored toga taj Kadett je oko 20 godina star auto koji je presao ko zna sta, a sredjeni Yugo je prakticno nov auto (ako stavljas nove delove).
Comment