Turbo na Hondu (motocikl)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #16
    A mislis da nista nije napredovalo 30godina?
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • skijash
      CBC Senator XXL
      • 07.09.2007
      • 1354
      • Beograd
      • wrx

      #17
      Zato se i prave turbo motocikli, evo sve šište iz fabrika

      Comment

      • Stefan90
        CBC Član
        • 13.11.2012
        • 90
        • Beograd
        • Audi TT mk1

        #18
        Slazem se sa ovim da bi veliki obrtni moment pravio problem i dizao motor na zadnji na veoma niskim obrtajima, a uostalom nema nekog smisla stavljati turbo , motor od 200ks postoji vrti se jao brzo i u visokim obrtajima, a motor preko 200ks tesko da je moguce obuzdati pa cak i atmosferca.

        Ako sam ja upucen bar sto se kod kola tice , veliki obrtni moment i visoki obrtaji ne idu zajedno, kad tuniras auto ili ides na zujalicu koja ce da se vrti kao luda ,ili na pritisak i povecanje obrtnog momenta na nizim obrtajima.

        Moguce i da gresim , nisam bas upucen u motore, ali svako ima svoje zelje i zamisli, i ja bih voleo svog 1.8t da nasfiram na 500hp, al ne ide , ni zbog budzeta, ali i kad bi se to resilo onda to vise ne bi bio auto za normalnu voznju po gradu , jer bi se veci turbo palio mnogo kasnije ,a to onda gubi poentu.... no ostaje mi da mastam da cu jednog dama moci da priustim 2gi auto ,bilo koji sa 1.8t pa da pravim azdaju...

        Comment

        Working...
        X