Saab 95 aero tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasminko
    CBC Senator
    • 08.01.2008
    • 248
    • Vracar, Beograd,Srbija

    Saab 95 aero tuning

    Ciao svima...

    Hteo bih da pitam BOOST-a sta predlaze da se uradi na Aeru 95, ne bi li se doslo do neke ozbiljnije snage...
    Recimo 320-350 ks i preko 420 NM???Koliko je to vremena, mislim evrica?
    Pozdrav
    Saab 9-5 Aero..........
    Nissan Primera 2.0 SLX.....
    Punto2 HLX 16v.......

    GO GO GO...Mega Team Racers
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Pozz i dobrodosao.

    Na pitanje sta je Sveto iz Autosaba radio kreni temu ovde

    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Jasminko
      CBC Senator
      • 08.01.2008
      • 248
      • Vracar, Beograd,Srbija

      #3
      Pozdrav Boost-e!
      Da kazem da je Aero 95 2000god, i da je presao 155000km...
      Ja sam ga uzeo na 126088km, i od kada sam ga sredio vozim se u proseku 80km dnevno po gradu.Eh,sta ces proklet poso koji radim te samo gradska voznja..Al kad izadjem na auto put...Leleeee...

      Evo da pocnemo odozdo:
      -zamenjeni svi silent blokovi(ostalo mi jos ovih dana da zamenim i onaj levi u alu-oklopu,desni smo zamenili)
      -svi nosaci motora i nosaci menjaca zamenjeni novim;
      -uporna sponica na desnoj strani promenjena;
      -zamenjene sve cevi za hidrauliku(volan, klima, servo...)
      -stavljene sve disk plocice pre 3-4 meseca;
      -stavljen nov set kvacila za Aero 95;
      -druk lager na menjacu stavljen nov,
      -DI kaseta, svecice, kompletno zamenjen freon u klima kompresoru;
      -prilikom skidanja motora konstatovano da nema balans lanac(to je kao dobro?A?)
      -zamenjen APC ventil ali ima cudan rad,cvrci pri visokim obrtajima???
      -stavljen nov turbo regulator sa polugicom;
      -svi dihtunzi i vece i manje gumice uz poneki semering zamenjeni;
      -nova Mitsubishi TD-04, nov senzor radilice sa kablicem i dzekom;

      Konstatovano je da je motor OK,ali da je bucan i malo nemiran bas zbog nemanja balans lanca. Naravno da mi nije palo na pamet iako je bilo nagovora da ga vratim nazad.Mozda sam pogresio?
      Bez obzira sto je stavljena TD-04, imam utisak da je sa Garettom nekako lakse ubrzavao ili se varam?
      Toga sam se setio na brzinu,ako se setim jos neceg javljam...
      Evo da turim i sliku kada je motor bio van auta,skroz neugledan i prljav...
      He-he...posle je palo golicanje najstasnije te je bio ko za izlozbu,al dzaba sada na ovo kilabo i glibavo nevreme... Tu je i slika druk lagera koji se oduzeo,i srecno zamenjan novim lepe zelene boje...


      Sta ti mislis koja opcija o koji STAGE da se zaglavi?Mozda 3 za pocetak,ili imas neki bolji predlog?
      Naravno, ako mnogo boli po dzepu moracemo da "ustinemo" nekoliko grla tih konja pa lagano,malo po malo...




      Poruku izmenio: Goran
      Saab 9-5 Aero..........
      Nissan Primera 2.0 SLX.....
      Punto2 HLX 16v.......

      GO GO GO...Mega Team Racers

      Comment

      • Jasminko
        CBC Senator
        • 08.01.2008
        • 248
        • Vracar, Beograd,Srbija

        #4
        Originally posted by BOOST
        Pozz i dobrodosao.
        Alo...Boost-e...Kuc,kuc...ima li koga?
        Mozda sam malo naporan, ali sam bas nameracio da sredim motor po pravilu, a bez Boost-a sam neupotrebljiv....
        Saab 9-5 Aero..........
        Nissan Primera 2.0 SLX.....
        Punto2 HLX 16v.......

        GO GO GO...Mega Team Racers

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Samo da uhvatim malo vremena pa da napisem vec napisano.

          BTW: Klipovi koje imas unutra su neupotrebljivi za preko 300KS a da se to zove safe.

          308 je granica koju Hirsch koristi i nije za preporuku.

          BTW: Gde su ti Aero sedista
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • bruno
            CBC Veteran
            • 22.03.2006
            • 146
            • Beograd

            #6
            to BOOST, udri ga gde boli ...
            Naši ...
            Kako znaš ?
            Rečnik im poznajem ...

            Comment

            • Jasminko
              CBC Senator
              • 08.01.2008
              • 248
              • Vracar, Beograd,Srbija

              #7
              Originally posted by BOOST
              Samo da uhvatim malo vremena pa da napisem vec napisano.

              BTW: Klipovi koje imas unutra su neupotrebljivi za preko 300KS a da se to zove safe.

              308 je granica koju Hirsch koristi i nije za preporuku.

              BTW: Gde su ti Aero sedista
              Pre nego sam ga kupio,tip koji ga je prodao mom ortaku ih je zamenio,a ovaj nije ni primetio...
              Ali ja se svega secam ,i u servisu u Nemackoj su mi dali ceo spisak opreme koju je auto imao,te sam posle dokupljivao deo po deo,jos su sedista i tapacirunzi ostali sto se tice enterijera...
              Sto se tice delova motora,apsolutno se slazem s tobom da klipove i jos po nesto u motoru zarad pravog tuninga, moramo da izbacimo...
              Citao sam u nekom delu foruma gde preporucujes klipove od 9000 2,3...
              Pa te ima i da turimo,nema im druge,a za resto informacija kada budes imao vremena pa da ga izelaboriramo do kraja...
              Stara sam ja cekalica...nema da brines
              Saab 9-5 Aero..........
              Nissan Primera 2.0 SLX.....
              Punto2 HLX 16v.......

              GO GO GO...Mega Team Racers

              Comment

              • Jasminko
                CBC Senator
                • 08.01.2008
                • 248
                • Vracar, Beograd,Srbija

                #8
                Originally posted by bruno
                to BOOST, udri ga gde boli ...
                More Bruno bre...

                Nema dje vise da boli...vec je mnoooogo bolelo,te je sada sve laka prehlada...
                Ovo cu sada da uradim iz svog licnog chefa...
                Saab 9-5 Aero..........
                Nissan Primera 2.0 SLX.....
                Punto2 HLX 16v.......

                GO GO GO...Mega Team Racers

                Comment

                • TAZZ
                  Banovan
                  • 30.05.2005
                  • 1409
                  • NBGD,SERBIA

                  #9
                  Sam pazi gde cesh to raditi...

                  Comment

                  • Jasminko
                    CBC Senator
                    • 08.01.2008
                    • 248
                    • Vracar, Beograd,Srbija

                    #10
                    Zato sam i mislio da angazujem Boost-a,naravno,ukoliko ima vremena i dolazi do Serbia Statea...
                    Svakako se vise ne bih upustio u avanturu koju sam imao na pocetku mog olako shvacenog petljanja po Saabu...
                    Dok sam ga vratio u normalu trajalo je 6-7 meseci
                    To mi je i bila namera, da ga jednom za uvek uradi neko ko stvarno poznaje ove motore, a uzgred i da ima nekog efekta


                    Hi-hi...valda ce ga napravimo da laje po drumovima

                    Jasminko, nema potrebe da citiras prethodni post.


                    Poruku izmenio: CLD
                    Saab 9-5 Aero..........
                    Nissan Primera 2.0 SLX.....
                    Punto2 HLX 16v.......

                    GO GO GO...Mega Team Racers

                    Comment

                    • Jasminko
                      CBC Senator
                      • 08.01.2008
                      • 248
                      • Vracar, Beograd,Srbija

                      #11
                      B235R , Aero motor u 9-5 je po svemu bolji nego li B234R (Aero motor 9000) izuzev:

                      Kuciste turbine
                      Ventili
                      Klipovi

                      Kad se to izmeni dobija se najbolja kombinacija koju sam dosad odradio na 9-5 Aero xx puta


                      Nadjoh ovu Boost-ovu izjavu u nekom delu foruma, te sam se momentalno osokolio...
                      Znaci,sad jos da mi preporucis koje tacno klipove i ventile da uzmem...a i kuciste turbine isto?
                      A povrh toga neki STAGE
                      Saab 9-5 Aero..........
                      Nissan Primera 2.0 SLX.....
                      Punto2 HLX 16v.......

                      GO GO GO...Mega Team Racers

                      Comment

                      • TAZZ
                        Banovan
                        • 30.05.2005
                        • 1409
                        • NBGD,SERBIA

                        #12
                        Originally posted by BOOST
                        Originally posted by BOOST
                        Bojim se da te slicna sudbina cheka sa ovim takodje.
                        Uzimati motor generacije 5 bez znanja sta je radjeno na njemu, kako je vozen i odrzavan je velika lutrija.

                        Savet bi bio sledeci:

                        Vadjenje klipova i klipnjacha i ubacivanje od modela 9000 2,3T

                        Odstranjivanje balansnih osovina

                        Izmena lanca i lancanika zajedno sa vodjicama lanca

                        Kad vec sve rastureno, izmena lezajeva, komplet i prepakivanje motora.


                        Motor je posle ovih izmena neosetljiv na sve greske koje nosi niskofrikcioni motor i spreman hardverski da podnese sve tvoje namere o tuningu u buducnosti.


                        Ukoliko imas potreebu za odraditi sve ovo u Srbiji od ljudi koji imaju moj support obrati se na PM (PP).

                        Pozz
                        Eto...
                        Koliko vidim ovo je savet...

                        Na ovo dodaj oko 500 evra za Sredjivanje TuRba na konfiguraciji TD04HL-19T sa T3 Flanshnom, jer je #5 koju imash na autu i #6 koja je na 9000 Aero chep za vece obrtaje, dobra kucishta za 2.0 motore zbog Voznosti...
                        Znachi ovaj turbo i verovatno josh neka izmenica i eto te na 350-380 KS i do 510 NM.... Da je i za Decu DOSTA JE!!!

                        I imash SAFE za veeeeeoooooma puno razigranih konjica ispod `Aube...


                        Poruku izmenio: Goran

                        Comment

                        • Jasminko
                          CBC Senator
                          • 08.01.2008
                          • 248
                          • Vracar, Beograd,Srbija

                          #13
                          Ehhhh,moj TAZZ...Jbg...ja sam motor vec vadio, i da sam se tada(kao sto nisam) ukljucio u ovaj forum,sada bi imao tih 350-380ks i 400+Nm...ali danak neinformisanosti kao i uvek sledi...
                          Posto vidim da si elaborirao situaciju oko detalja koji delovi idu, daj neku odakativnu procenu koliko je to evara u pitanju...

                          Sto se tice stanja kada sam motor otvorio,bila je sledeca situacija:
                          -klipovi i ventili su bili u odlicnom stanju;
                          -balans lanac izvadjen i zapuseni neki kanali koji su morali biti zapuseni?
                          -skinut katalizator;
                          Svi nosaci motora i onaj prednji kod menjaca su bili u losem stanju, te sam ih sve zamenio i tu se izuo leeeepo
                          E, onda sve silent blokove...Di kasetu,svecice,sve dihtunge,gumice i semeringe...
                          Izbusio sam i onu platicnu kutiju dole zbog prevelikog uljnog pritiska,te je posle toga bilo OK.
                          Sva gumena creva itd,itd...jbg...Sve cevke od hidraulike,senzor radilice(onaj sto se srafi u blok),TD-04 skroz nova!!!
                          Masa kojekakvih delova jos,nemogu svega da se setim sada,ali je boleeeeloooooo Sto se tice tog najvaznijeg dela koji se podvodi pod ugradnju novih delova,tu i imam najveci strah od toga KO BRE TO DA URADI U SRBIJI?
                          Sledece,posto sam SVE delove donosio iz Nemacke,naravno da ponekom majstorcicu padne na pamet da iste zameni nekim svojim polovnim i poluispravnim,pa opet ubedjivanje
                          Pun mi je vise Piiiiiiiiiiip bgd majstora, te sam iz tog razloga videvsi da Boost poseduje ogromno i izuzetno znanje ne samo o tuningu vec i mnogo vise, prelomio i mislio da to uradi SAMO ON....Jer po nacinu komunikacije i obrazlozenja pojedinosti vidim da je PRAVI!
                          Sad ta nepremostiva kilometarska barijera me malo vraca u realnost da to i nece biti tako lako za izvesti,pogotovu procitavsi na forumu Igorove i Egonove muke.
                          Jer kada bi poceli sa tim sredjivanjem i tuniranjem,to bi moralo da se zavrsi za najvise 7 dana...
                          Drugi auto nemam,u proseku bar 3-4 puta sam mesecno na nekim putovanjima od par dana po Srbiji i bar 1x mesecno inostranstvo.Pa ne bih da se patim nesto duze, jer onda sve gubi svrhu...JBG, vreme je novac,mora se radi,a ako nema rada nema ni para
                          Nego,nesto ga nema u zadnjih par dana,verovatno je u guzvi,te cekam njegov predlog i da vidim da li mozemo nekako da se dogovorimo oko konkretnih stvari vezano za tuning
                          Saab 9-5 Aero..........
                          Nissan Primera 2.0 SLX.....
                          Punto2 HLX 16v.......

                          GO GO GO...Mega Team Racers

                          Comment

                          • itza
                            CBC Senator XXL
                            • 28.12.2004
                            • 658
                            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                            • -

                            #14
                            iz mog iskustva .. u srbiji ... shta god da radish radi SAM ... i onda lepo znash shta si i kako uradio koji deo si stavio .. i ako neshto ne valja nauchicesh gde si i shta zahebao ..
                            eno kako 206 radi chovek sve sam ... i pri tom se zabavlja ...
                            znam da je to u tvom sluchaju ne mogutje .. jer verovatno nemash ni volje ni vremena .. ali eto ..
                            rekoh samo da podelim iskustva ...

                            jer u srbiji ..
                            trazhish svetjice za BMW koshtaju 200 eur .. a te iste pashu na VW i u tom sluchaju koshtaju 50 .... eto ti prost primer .. prvo te odmere ... pa te onda oderu koliko mogu i gde mogu ..
                            "Brano sine , vozi POLAKO..."

                            Comment

                            • Jasminko
                              CBC Senator
                              • 08.01.2008
                              • 248
                              • Vracar, Beograd,Srbija

                              #15
                              Jes' bre..
                              Znam kada sam trazio svecice za Aero u MASS-u su mi trazili 80e?
                              Ne budem lenj pa ih preko ortaka iz Nemacke dobijem za 38e..jeste da sam cekao 4 dana ali nece oni na nama Saab-ersima da zaradjuju tek tako Filter za klimu,(neki mali poludrogirani papirni za koji traze od 20-30e, ja lepo u D kupim originalni debeli textilni za 48e,..jbg..NECE ONI MENE DA PREVARE!!!
                              Ma voleo bih ja to da sam radim,ali... garaza,alati,itd,itd...A vreme...extra...mada nisam bas neki kapacitet za takav vid petljanja po kolima pa sam i mislio da to uradi neko strucno lice poput Boost-a

                              A to sa odmeravanjem mi redje rchka nerve...Ako dodjes obucen ko tchovek,cist i opeglan ide deviza SKIDAJ MU KOZU S LEDJA, ukoliko dodjes malo opustenije onda ide ono SIRCE,NEMA ZA BUREK,DAJ DA GA KA..MO! Ili ona najsmeshnija E,PA AKO HOCES DA VOZIS SAAB-a...
                              Ja bre pokupovah delove u D za 2000e za koje su mi ovde trazili oko 5000???
                              Cak sam u jednom trenutku hteo sa par drugara da udjem u tal sa SCANIOM i krenem u prg rezervnih delova, i na svoju stetu jedno godinu dana SAHRANIM sve P....E po gradu sa cenom delova.
                              Ali cemu...ionako nas nema bas mnogo u Srbiji, te racunica ne bi bila mnogo isplativa...
                              Ona pricha sa Saab Clubom mi se dopala mada vidim da to jos nikako da zazivi kako treba, jos uvek moramo sami da se dovijamo oko svega...
                              Znas ono, klasika,UO,statut,clanstvo koje bi se minimalno naplacivalo na godisnjem nivou,za uzvrat cene delova i resto opreme po spec cenama...itd,itd...jer vec 5 godina vodim jedno udruzenje koje se odlicno kotira u profilima biznisa i humanitarnih aktivnosti....ali to nekom drugom zgodom
                              Saab 9-5 Aero..........
                              Nissan Primera 2.0 SLX.....
                              Punto2 HLX 16v.......

                              GO GO GO...Mega Team Racers

                              Comment

                              Working...
                              X