Samo tri rotora i 450HP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    Samo tri rotora i 450HP

    http://www.autoexpress.co.uk/front_webs ... ?id=200757
    ovo je mali video...
    baj boze da nesto ovako izadje na svetlo dana,i da se mazda ponovo vrati u drustvo nekadasnje velike Japan trojke(supra,gtr,rx7)...
    http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... roit.html#
    poznajuci njih,nesto ce od ovoga biti.nadam se da ce negde uspeti da se ubace (mejdunarodna takmicenja)i pokazu opet svoju nadmoc sa Wankel motorom.
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • JNC
    CBC Senator XXL
    • 19.12.2006
    • 1332
    • Beograd

    #2
    Ako ova Mazda ugleda svetlost dana u serijskoj proizvodnji bice najopakiji auto, izgleda da se smrznes

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      ajd da kazemo daj boze da je puste u LeMAN ponovo...mada tesko
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • JNC
        CBC Senator XXL
        • 19.12.2006
        • 1332
        • Beograd

        #4
        Ma nema sanse, tamo sve mafija, pokazace se ona i bez toga, sve sto je dobro ispliva kad tad.

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          mali off:
          jaoj kad skrolujes ovu stranu kako se lepo vrte
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • JNC
            CBC Senator XXL
            • 19.12.2006
            • 1332
            • Beograd

            #6
            Pa ajde da dodam jos jedan .

            Comment

            • RedboX
              CBC Senator XXL
              • 28.11.2006
              • 1537
              • Novi Beograd

              #7
              Hebote pa ono je dvosed
              Gde stadose ona dva pigmeja

              Ej vankelasi ajd malo iskulirajte dobicu morsku bolest od ovih vasih zvoncica sto se uvrcu
              I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #8
                ne cujem...sta kazes a?
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • RedboX
                  CBC Senator XXL
                  • 28.11.2006
                  • 1537
                  • Novi Beograd

                  #9
                  Znao sam da si tu


                  ide jedan vankel , ide drugi vankel, ide treci vankel cetvrti i peti....
                  I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                  Comment

                  • mx5 sale
                    CBC Veteran
                    • 20.12.2007
                    • 129
                    • beograd

                    #10
                    Izgleda po zvuku da ima suvo kvacilo, kao Ducati.
                    Mozda lupetam gluposti ali tako mi deluje!

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Javljaju iz GMa da imaju motor sa 4 rotora i 2000Nm total .
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        #12

                        daj link...
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          4 elektromotora, misle zelenom bojom
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #14
                            mazda ide na E100 bioethanol
                            no turbo,just fun
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Godina 2006

                              Code:
                              Za razliku od prethodnih studija koje su predviđale korištenje benzinskog goriva ili u najboljem slučaju goriva E85, mješavine bioetanola (85 %) i benzina, Saabov novitet koristi čisti bietanol, dakle E100. Samim time stvoren je prvi hibrid kojem za pretvaranje toplinske u mehaničku energiju ne treba fosilno gorivo.
                              
                              Pogonski sustav čini dvolitreni turbo motor i dva elektromotora. Nekada benzinac, a sada "alkoholičar", glavni motor razvija 191 kW/260 KS maksimalne snage i 375 Nm zakretnog momenta. Usporedimo li to s benzinskom inačicom motora, radi se 25 postotnom poboljšanju. Mjenjač je automatski, s pet stupnjeva prijenosa i sekvencijalnim (Sentronic) modom.
                              
                              Ukupna snaga elektromotora je 53 kW, s time da onaj smješten iza ima nazivnu snagu 38 kW, a sprijeda je manji, snage 15 kW (i 120 Nm, služi još kao starter i alternator). Elektromotori mogu trenutno isporučiti čak 666 Nm zakretnog momenta. Pogon je na sve kotače, glavni motor pokreće prednje kotače, dok se snaga elektromotora prenosi na stražnju osovinu.
                              
                              Automobil posjeduje set baterija (42 ćelije, litij-ionske, smještene ispod prtljažnika) ukupnog napona od 300 V koje ne zahtjevaju održavanje i traju koliko i sam automobil. Zanimljivo je da ugradnja hibridnog sustava nije išla nauštrb prostora, pa su prtljažnik i kabina ostali na istoj razini komfora. Da, koncept je razvijen na osnovi nedavno obnovljenog Saaba 9-3 Convertible.
                              
                              Osim što elektromotori potpomažu rad glavnog stroja u režimima kad su zahtjevi za većim momentom izraženiji, postoji "Zero Mode" opcija kada se vozilo kreće isključivo električnim pogonom. S jednim punjenjem baterija tada je moguće prijeći i do 20 km, a maksimalna brzina je ograničena na 50 km/h - idelano za gradske gužve. Naravno, regenerativno kočenje kada elektromotor preuzima ulogu generatora i tzv. stop&start rad motora (max 7 % uštede u potrošnji, ovisno o režimu) sastavni su dijelovi Saabovog prototipa. Upravo tako, jer u Saabu ozbiljno razmišljaju o komercijalizaciji modela s hibridnim pogonom.
                              
                              U službenom izviješću proizvođač navodi teoretski postizive performanse. Tako je za ubrzanje do 100 km/h potrebno 6,9 sekundi ili osjetno manje nego kod benzinskog izvornika (8,8 sekundi). Impresivno zvuči podatak o međuubrzanju, BioPower Hybrid Concept će ubrzati od 80 do 120 km/h za samo 5,5 sekundi. S jednim spremnikom u koji stane 62 litre alkohola Saabov hibrid može prijeći oko 800 km.
                              
                              I za kraj ćemo objasniti zašto se alkohol smatra ekološkim gorivom. Iako je pri izgaranju bioetanola jedan od produkata ugljik-dioksid, i to u većem udjelu nego u slučaju izgaranja benzina, za ekološki se aspekt potrebno vratiti na početak. Naime biljke iz kojih se dobiva bioetanol kao što su šećerna trska i kukuruz u procesu rasta fotosintezom apsorbiraju osjetno više ugljik-dioksida nego što ga se vrati u atmosferu izgaranjem alkohola u motoru. Stoga, kad se povuče linija ispada da se popularizacijom bioetanola značajno smanjuje emisija nepoželjnog plina.
                              
                              Bioetanol je stekao popularnost u drugoj polovici prošlog stoljeća kada ga je propagirala brazilska vlast. U Europi je najpopularniji u Švedskoj, a njegovo korištenje uskoro će biti moguće i u ostalim zemljama zapadne Europe. Već dogodine će u Velikoj Britaniji biti otvorene prve punionice, a od dobavljača goriva zahtjevat će se 5-postotni udio bioetanola u ukupnoj masi isporučenog goriva.
                              PS: Obrisi ovaj moj off kad procitas
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X