Fuel surge tank

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NickRP
    CBC Senator
    • 19.10.2005
    • 263
    • Serbia - Germany

    Fuel surge tank

    Da predjem odmah na stvar: treba mi fuel surge tank. Spoljasnji precnik 75mm, visina 120-150mm. Treba da dodje na mesto filtera za gorivo (na slici: burence sa desne strane):



    S obzirom da je verovatnoca da nadjem tako nesto gotovo priblizno jednaka nuli, tank ce morati da se pravi.

    Od materijala treba mi:
    Al-cev, suplja, fi 75mm, debljina zidova 2-3mm (to je cilindar)
    Al-cev, puna, fi 75mm (za poklopce cilindra)

    Zvao sam firmu Rajan u Zemunu, oni trenutno nemaju fi 75mm, a mogu da nabave tek krajem meseca, sto je za mene prekasno. Gde jos ima smisla da pozovem?

    Edit: Upravo sam zvao Jeep Commerce, ni oni nemaju.

    Edit 2: Hmmm, nesto razmisljam, da kupim filter, kao sto je ovaj trenutno na autu, isecem ga, izvadim ulozak filtera, i odnesem da mi zavare tamo gde je iseceno... jedno ne znam kolika je debljina zidova filtera, i kako ce se ponasati pri zavarivanju (lici kao da je obican aluminijum, ali ko ce ga znati).
  • sn00py
    CBC Senator XXL
    • 15.08.2005
    • 851
    • Belgrado

    #2
    Pa vidi verovatno ima raznih dimenzija takvih filtera..
    To mi se cini kao najbolja ideja...

    BMS team

    Comment

    • remus
      CBC Senator XXL
      • 25.12.2004
      • 695
      • Zrenjanin

      #3
      A sto ne bi probao od prohroma da napravis??? Prohrom se lakse nalazi a i za varenje ces se lakse snaci,zar ne?
      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

      Comment

      • itza
        CBC Senator XXL
        • 28.12.2004
        • 658
        • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
        • -

        #4
        shto se filtera tiche
        mislim da ce ti zidovi biti pretanki za zavarivanje
        "Brano sine , vozi POLAKO..."

        Comment

        • nijebitno
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2006
          • 629
          • Modrica

          #5
          Da li moze da se tvrdo lemi aluminijum? Mozda bi to bilo rjesenje.

          Znam da vjerovato ne moze ali ipak da pitam, da li bi sam tako glomazan filter moga da posluzi kao surge tank
          Difference between man and boys is the price of their toys

          Comment

          • NickRP
            CBC Senator
            • 19.10.2005
            • 263
            • Serbia - Germany

            #6
            @remus:
            Hmm, pa nisam imao pojma da se prohrom lakse nalazi, da budem iskren. A sto se tice zavarivanja, svakako mi ne gine TIG, koristio prohrom ili aluminijum.

            @itza:
            Toga se i ja bojim. Imas li ideju koliko su obicno debeli zidovi takvih filtera, i koliki je minimum za zavarivanje?

            @nijebitno:
            Tvrdo lemljenje nije opcija, na zalost. Inace, ideja i jeste bila da se filter iskoristi kao surge tank, s tim da pritisak u njemu bude 1 bar, pri cemu serijska pumpa moze da da dovoljan protok... opcija je otpala samo iz razloga sto ne mogu ovde da nadjem regulator pritiska koji mogu da nastelujem na 1 bar.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Mozda i mozes da varis neke filtere. Treba probati. A sta smeta filter unutra?
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • NickRP
                CBC Senator
                • 19.10.2005
                • 263
                • Serbia - Germany

                #8
                @M-power
                Smeta pad pritiska kroz filter. Ukoliko nemam natpritisak u primarnom kolu, onda surge tank ne sme da ima nikakav pad pritiska, jer se gorivo krece kroz njega slobodnim padom.

                Ukoliko postoji natpritisak u primarnom kolu, onda je okej da filter ostane tu gde jeste, natpritisak ce terati gorivo kroz filter...

                Comment

                • BMW 325i
                  CBC Senator XXL
                  • 25.06.2005
                  • 338
                  • Novi Sad

                  #9
                  Pa pogledaj od E30 bmw-a,on ima poprilicno velik taj fuel surge (motori sa 6 cil),po secanju mi se cini da je prilizan dimenzijama koje tebi trebaju...

                  Evo slika:


                  Doris je vozila mini moris.

                  Comment

                  • NickRP
                    CBC Senator
                    • 19.10.2005
                    • 263
                    • Serbia - Germany

                    #10
                    Hm, ovo mi, bar na prvi pogled, ne izgleda kao fuel surge tank.... gde je ovo, i kako, povezano?

                    Comment

                    • mirdza
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2005
                      • 2437
                      • Katowice (PL) / Banja Luka
                      • AGP / W126

                      #11
                      Mercedesov motor M110 ima veeeliki tank - oko 2l ako ne i vise
                      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                      Comment

                      • Type_R
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2007
                        • 900
                        • Valjevo

                        #12
                        Originally posted by NickRP
                        Hm, ovo mi, bar na prvi pogled, ne izgleda kao fuel surge tank.... gde je ovo, i kako, povezano?
                        I meni ovo sa slike lici na skupljac isparenja iz rezervoara, valjda se to zove EVAP

                        A sta je taj fuel surge?
                        3SG(T)E EXPERT

                        MAN service

                        Comment

                        • NickRP
                          CBC Senator
                          • 19.10.2005
                          • 263
                          • Serbia - Germany

                          #13
                          Fuel surge tank u ovom slucaju ima dvostruku ulogu:

                          a) Da obezbedi kontinuirani dovod goriva, cak i u uslovima kada primarna pumpa nije u dodiru sa gorivom (na primer, u dugoj, ostroj krivini).
                          b) Da hidraulicki raspregne kolo primarne i sekundarne pumpe za gorivo.

                          Comment

                          • nijebitno
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2006
                            • 629
                            • Modrica

                            #14
                            @NickRP
                            Da li je prihvatljivo da napravis u povratnom vodu redukciju koja ce obezbijediti odredjeni pritisak u filteru bez precizne regulacije, da je podesis tako da bude u nekim prihvatljivim granicama?

                            Ako imas neki kratki odgovor zasto ne lemljenje, ne moze aluminijum da se lemi ili nesto drugo?
                            Difference between man and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • remus
                              CBC Senator XXL
                              • 25.12.2004
                              • 695
                              • Zrenjanin

                              #15
                              Ja kad sam sebi pravio Oil Catch Can onda sam pravio od prohroma,tako sto sam odneo kod limara da mi savije na zeljenu dimenziju u pitanju je bilo fi75mm i posle mi je cale zavario u firmi sa TIG-om,a inace moze i sa CO2 da se vari ali treba prohromska zica i da je malo deblji prohrom da nebi pregoreo lim.
                              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                              Comment

                              Working...
                              X