2.0 ford Duratec , 200 ks , 570 kg je masa automobila . Ubrzanje je od 4-5 sec. do 100 , posto treba dosta znanja da bi se ostro krenulo a da se auto ne potpisuje kao lud ...
Nema smisla gaziti pun gas u prvoj brzini ako nije suvo i toplo napolju i ugrejane gume . Meni je auto proklizavao i trecom uzbrdo na nekih 80 -90 km/h pri pokusaju preticanja , uopste nije prijatno .
Poslednji put kada sam probao S7 bio je pocetak decembra i temperatura oko 5 stepeni . Naglo dodavanje gasa u prvoj brzini izgleda kao turiranje motora u mestu , samo skoce obrtaji naglo , auto uopse ne povuce napred , a gume se oglase blagim sistanjem . Zbog male mase tesko da moze da se cuje kakrateristicno cviljenje pneumatika pri proklizavanju .
Fora za dobar start kod ovakvih automobila je da krenes onoliko zestoko koliko pneumatici dozvoljavaju i kada auto pod obrtnim momentom tockova prebaci opterecenje na zadnju osovinu , onda mu terba dodati gas .
Slicno je i sa kocenjem , prvo treba pritisnutio kocnicu da se auto pobode na prednju osovinu , pa je tek onda nagaziti . Kocnice na njemu su namenjene da zaustave auto od 1100 kg , a zaustavljaju 600 kg
Comment