Počinjem uskoro, vjerovatno krajem godine, s par drugova raditi jedan auto...
Ono, skroz od nule.
Ideja je, najvjerovatnije, uzeti bubu, zaklati je načisto, limarija nešto između hot-rod verzija '36 Ford Roadstera, i '40 Lincoln Zephyra, inspirisana "Streamline" dizajnom, ništa nakinđureno, ništa pimp, naprijed Mercedesov M102 2.0E (ili 2.3E, šta naleti) sa da li naprijed (onda bi komplet od motora do zadnjeg trapa išao sklop od W123 Mercedesa sa eventualno skraćenim kardanom) mjenjačem, ili zbog inače prelaganog zadnjeg kraja (kad motor ode naprijed) uraidti neku foru "transaxle"-a, da li kućno od MB mjenjača/diffa/trapa, da li skinuti komplet sa Alfe...
To je, za sada, ukratko, to... Pošto vidim da ovde ima dosta ljudi sa iskustvom pravljenja auta od nule, molio bih par savjeta...
(dakle, ovo gore što sam naveo nije ništa definitivno, samo mi se za sada čini najbolja opcija, podložno promenama, pa savetujte...ne mora ni Buba biti osnova...)
(p.s. (mislim već drugi) u "timu" imamo par mehaničara, sjajnog limara, 2 auto-oldtimer-čudne-stvari fanatika i elektro inžinjera (zadnji ne previše bitan za projekat, ali će ga na kraju voziti, pa....) ovo navodim čisto da nas ne savjetuje neko da odustanemo i kupimo poštenog Gnojfa diz'la...
)
Pozdrav!
Ono, skroz od nule.
Ideja je, najvjerovatnije, uzeti bubu, zaklati je načisto, limarija nešto između hot-rod verzija '36 Ford Roadstera, i '40 Lincoln Zephyra, inspirisana "Streamline" dizajnom, ništa nakinđureno, ništa pimp, naprijed Mercedesov M102 2.0E (ili 2.3E, šta naleti) sa da li naprijed (onda bi komplet od motora do zadnjeg trapa išao sklop od W123 Mercedesa sa eventualno skraćenim kardanom) mjenjačem, ili zbog inače prelaganog zadnjeg kraja (kad motor ode naprijed) uraidti neku foru "transaxle"-a, da li kućno od MB mjenjača/diffa/trapa, da li skinuti komplet sa Alfe...
To je, za sada, ukratko, to... Pošto vidim da ovde ima dosta ljudi sa iskustvom pravljenja auta od nule, molio bih par savjeta...
(dakle, ovo gore što sam naveo nije ništa definitivno, samo mi se za sada čini najbolja opcija, podložno promenama, pa savetujte...ne mora ni Buba biti osnova...)
(p.s. (mislim već drugi) u "timu" imamo par mehaničara, sjajnog limara, 2 auto-oldtimer-čudne-stvari fanatika i elektro inžinjera (zadnji ne previše bitan za projekat, ali će ga na kraju voziti, pa....) ovo navodim čisto da nas ne savjetuje neko da odustanemo i kupimo poštenog Gnojfa diz'la...

Pozdrav!
Comment