Najbolja Cobra replika?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    Najbolja Cobra replika?

    Malo sam proucavao replike Cobre i posto vidim da postoji preko 20 firmi koje ih samo u Americi prave, hteo sam (pre svega Hemija i Horsepower-a) da pitam koje su najbolje replike po vasem misljenju?

    Pored americkih, ozbiljnih firmi ima i u Engleskoj, a secam se da je pre desetak godina bila i vrhunska replika iz Brazila...

    Naravno, kriterijumi su razliciti - da li je najbolje ono sto je najpribliznije originalu, ili ono to je najkvalitetnije u smislu izrade ili auto koji je u smislu voznih karakteristika otisao cak ispred originala...
  • milannik
    CBC Senator XXL
    • 23.12.2004
    • 1455
    • Niš

    #2
    Hmm, kad si se vec dotako kobri:


    AUTOKLUB, 1994

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #3
      Ja sam svojevremeno bio na prezentaciji replike Cobre u Hajatu, pre desetak godina. Jedan nas covek koji je ziveo u Svajcarskoj je hteo i ovde da prodaje vrhunske replike, ali je cena bila previsoka, oko 100000 DM... mislim previsoka za Srbiju, a ne za Cobru.

      Meni je paznju privukla firma Johnex koja pravi Cobru na trodelnoj spaceframe sasiji za razliku od svih ostalih koji to rade na klasicnoj dvodelnoj "ladder type" sasiji.
      Takodje, cini mi se da je Everett-Morisson vrhunska replika po kvalitetu, kao i Unique koji 30 godina prave replike. U Nemackoj neki lik pravi repliku sa 1100ks!!!

      Evo i nekoliko lepih prizora ispod haube replika...





      Comment

      • luci
        CBC Senator XXL
        • 13.03.2006
        • 1103
        • odzaci

        #4
        ima sad u oglasima vecernjih novosti jedna na prodaju...

        kaze shamrock shelby 5.7 V8 super stanje ako hocete okacicu i broj

        Comment

        • BRABUS
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2004
          • 2399
          • London

          #5
          Weineck se zove firma koja pravi kobre sa preko 1000ks. Anegdota vezana za tog lika je da je hteo da dodje u Ujedinjene Arapske Emirate na neki drag race, ali mu je ulaz zabranjen, da nebi imao brzi auto od tamosnjeg vladara

          BTW. mislim da je pre par godina bila prica da ce Gazda Jezda da pravi i prodaje replike Cobri kod nas

          Comment

          • HEMI 426
            CBC Senator XXL
            • 23.12.2005
            • 1833
            • Novi Sad -United States of Liman

            #6
            Ako je kvalitet i originalnost osnovni kriterijum, onda je i dalje AC na prvom mestu. Ne samo da su oni oduvek pravili karosrije za cobru nego je i cobra nastala na njihovom modelu AC Ace koji je imao Bristolov 6ak ( kopija starog BMW agregata ). Ipak, od kada je Shelby American ponovo osnovan ( sredinom 90tih ali ne vise na LAX-u nego u Las Vegasu ), on za sad jednini ima pravo da automobile koje napravi nazove Shelby Cobra a cak im daje i continuation VIN brojeve ( CSX ****** ). To jesu u osnovi replike ali su i najblize originalu sto se moze doci za neke razumne pare. Pored najcesce 427 cobre, Shelby jedini radi i 260 i 289 cobru koja je malo drugacija i daleko redja. Od klasicnih "replikasa" kojih je jako mnogo na svetu, treba izdvojiti one koji rade karoserije od plasite i one koji rade aluminiju. Ovi drugi su skuplji, redi i bolji. Tu spada Everett Morison i Unique Performance ( njihov ceo program je 'ebeno impresivan! ) a u zadnjih par godina pojavila se neka firma iz engleske koja karoserije pravi u poljskoj u staroj fabrici krila za migove!

            E sad, ako se posmatra ono sto je najlakse napraviti a pri tom je i kvalitetno, dostupno i jeftino ( a zanemariti domace varijante ) onda je Factory 5 Racing najbolja firma. Vec sam razgovarao sa nekim ljudima sa foruma o tome, zaista imaju dobre ponude. Pred cobre, prave i cobra daytona coupe, koji je ezoterican auto koliko je lep i brz.

            Request our Free Info Pack & Stickers Request Now 30 Years of Legends Sale Ends 6/14! Learn More THE BUILT,…




            Pocetkom 90tih, lik iz mog komsiluka je kupio kalupe za cobru i lotus 7 i napravio je dve cobre i 2-3 lotusa. za jednu cobru sam znao gde je do skora ( pobegla mi je ) i imala je v8 ali roverov ( 3,5 l ) dok za 2 lotusa imam tacne podatke ( jedan je i na prodaju ). Doduse, on je pravio automobile na bazi lade ( zadnja vuca ) ali daleko bolje resenje je Sierra, koja se i najcesce koristi.


            @ starac

            ako se upustis u tu avanturu, zovi me, pomagacu ti 24h / 7 dana u nedelji, ne moras da me hranis, samo me pusti da radim...


            Inace, treba izbegavati stavljanje ne fordovih motora u cobru. samo 3 motora su isla u nju, mogu se nabaviti a moraju biti 260, 289 ili 427 Ford a ne 350 Chevy ili tako nesto...

            Comment

            • luci
              CBC Senator XXL
              • 13.03.2006
              • 1103
              • odzaci

              #7
              taj lotus je ako se ne varam crvene boje i prodaje se za 4 500 eura...

              cekaj jel se ne mogu staviti drugi motori osim forda ili se nesmeju stavljati

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #8
                Trenutno imam "koncepcijsko razmimoilazenje" sa mojim drugarom s kojim hocu da sklapam S7, on je napaljen na Cobre, a ne zna bas sta je to i ne mogu da ga "spustim na zemlju"...ali uspecu. Za mene je Cobra naj...ne znam ni ja kako da opisem sta je "naj...", ali je u svakom slucaju svetinja i ne bih se upustao u avanturu, a da ne bude "kako treba". A da bude kako treba mora se imati na raspolaganju bar 30000$ u najskromnijem slucaju. Tu je i problem homologacije, atesta, Euro 3 norme itd. A ako bude, Hemi ti ces biti glavni "konsolijere". Naravno, vazi i vice versa! Ostajem pri tome da jednog lepog dana sklopim Super 7, ali ne bih sada razblazivao temu s tim...

                Mogu da se stavljaju drugi motori svakako, ali to nije to, nema tu vrednost, a i kasnije ne mogu da se prodaju. U Evropi se cesto stavlja Fordov V6 od 2,8 ili 3 litra, ali to je preslabo za Cobru. Medjutim, i takve ako su uredno sklopljene i fino opremljene u enterijeru kostaju po 20000 evra najmanje.

                Nisam hteo da spominjem AC (koji btw vise nije u Engleskoj, vec na Malti... eto ideje sta posetiti za vreme letovanja... ) i Shelby American jer ih kapiram kao originale i oni imaju posebno mesto.

                Hemi, vidim i da neki drugi ozbiljniji prave replike 289 FIA Cobre, ne samo Shelby.

                Comment

                • HEMI 426
                  CBC Senator XXL
                  • 23.12.2005
                  • 1833
                  • Novi Sad -United States of Liman

                  #9
                  ako ste zainteresovani za Super 7, ovaj koji je na prodaju je sasvim solidno uradjen, registrovan i atestiran u ns. Ipak, iako je gotov, postoji jos mesta za modifikacije i detaljisanje tako da ce te imati cime da se zabavljate a da pri tom i koristite auto. Jedini problemi sa svim replikama 7ce kod nas ( ja znam za 2 ) je to sto su im osnova i motori "plebejski" i u ovom slucaju od moskvica ( dok je kod drugog od lade ). vlasnike je mrzelo da stavljaju neke druge motore a izbor je velik, od fordovih 4taka do jaguarovog 6taka... u toj karoseriji, sve lepo ide...


                  Sto se Cobre tice, 30 000 $/e ti kupuje perfektan model sa pravim 427 side oiler motorom. Naravno, moguce je zavrsiti posao i za manje pare ali...

                  Pogledaj sajt od Factory 5 Racinga i pogledaj oreder form za Cobru. Jedan deo delova koje oni isporucuju moze da se uzme i u srbiji ( nov ili polovan ) a nesto mora da dolazi iz amerike. Osim toga, poznati su kao najlaksi i najbolji za rad, pa tako jedan deo posla moze da se uradi i u sopstvenoj reziji. Iskreno, mislim da bi ti trebalo 15-20 000 evra da auto bude potpuno gotov ( bez registracije i slicnih zezalica ) i to da budes ponosan kako izgleda. Iskreno, izmedju Super 7ce i Cobre ne postoji dilema. Slicna filozofija automobila ali Cobra je jedno 3 klase iznad, kako po izgledu, istoriji i performansama.

                  Comment

                  • luci
                    CBC Senator XXL
                    • 13.03.2006
                    • 1103
                    • odzaci

                    #11
                    ja bi recimo ako bi se upustao u takvu avanturu uzeo karoseriju od cobra daytona coupe, ipak mi je atraktivniji, a verujem i da je redji

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #12
                      Sjajne slike Hemi, ali cu ipak odoleti...moram, ne bih ja...

                      Comment

                      • HEMI 426
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2005
                        • 1833
                        • Novi Sad -United States of Liman

                        #13
                        ih.....


                        Napravite super 7, svu pomoc i kontakte sa postojecim vlasnicima cu rado ustupiti i zelim vam srecu i uspeh! Auto je nesumnjivo fantastican a uzivanje u voznji zagarantovano bez obzira na motor. Ali....svi znamo da je Cobra samo jedna....

                        Comment

                        • HEMI 426
                          CBC Senator XXL
                          • 23.12.2005
                          • 1833
                          • Novi Sad -United States of Liman

                          #14
                          nije cobra niti je super 7 ali razmisli malo o ovome???


                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            #15
                            Izgleda dobro i vozljivo, osecao bih se kao James Dean da ga vozim...ali za te pare moze da se kupi novi Corvette...Zamisli ovo u Srbiji...Pre neki dan vlasnik Interspeeda dosao na otvaranje Subaru showroom-a sa Corvettom C6, gledali su ga ljudi kao da je ****o sa druge planete. Sta bi tek bilo da se covek pojavi u ovakvoj ezoteriji.

                            Comment

                            Working...
                            X