Svastara
Collapse
X
-
Pa rekao sam ti za vracanje volana . Ili da nadjes drukcije nosace prednjih tockova , ili da napravis novu polugu na koji se kaci kraj letve tocka da bude zakosena kao spolja a ne ka unutra i vracace ti se volan . Druga stvar je da odneses auto na centriranje trapa i da ti provere ,pravac ( toe-in-out ) , nagib tocka ( camber ) i zatur tocka ( castor ) . Sa engleskim nema zabune
Pozdrav...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
CASTOR to je problem
.....skines tocak skines donju kulu a i nemoras ...auto stavis na ravnu podlogu ili pod libelu ako je moguce ....
....uzmes visak (neki mali visak) pustis ga da prolazi pored gornje kuglu ako se gadja sa donjom kuglom ne bukvalno nego kada gledas sastrane onda je definitivno problem castor ugao jer ga nema ....kada pustis visak donja kugla treba da je ispred (kao sto je na slici) a onda malo geometrije i nasteluje se na 3 do 5 stepeni za trke i vise ...problem kod vecine sasija book i mc je da nepostoji mogucnost stelovanja naknadna kada se postavi vesanje osim ako ti gornje rame nema dva uniball a ili bar jedan gde to moze da se odradi na navoju....
Comment
-
-
Voznja je bila super , autic ide kao iz topa . Blatobrane sam montirano nisko pa tockovi na ubrzanjima i rupama udaraju u blatobran . Motor je proziveo svoj vek , morace da se otvori i da mu se promeni ono sto moze , da se naturpija glava i to mu je to , dok ga ne zameni neka modernija 16v mashina
sorry za zvuk , nesto je umrla kamera...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
@ vladek_zg
ako ti nebi smetalo došao bih jedan dan pogledati to čudo na kotačima, pa da malo porazgovaramo o problemima i atestima... možeš pisati na mob 0995355689 ili na mail nikola.hozjan@gmail.com
poz
Comment
-
-
Sta kazete na ovo? Trazi covek $6000. Jel neko zna na koju foru je ova sasija?
STREET LEGAL! Hand built mid-engined, 83" wheelbase, JDM B16a, manual trans, mild steel chassis, 1,400 lbs., Built w/ very nice parts including: Pushrod and rocker actuated inboard mounted Koni Adjustable coilovers (front), Custom built H&R Coilovers (rear), AIM digital gauge cluster (w/ datalogging, lap transponder, 20k tach, 9 spd gear position indicator, 4 temps or pressures, warning lights, system voltage, odo, speedo, fully programmable), Canton 90gpm 1micron fuel filter, accel fuel pump, AEM fuel rail and adjustable regulator, Aeroquip fittings and braided fuel, clutch and brake lines, RX7 turbo II front brakes, spindles and forged aluminum lower control arms w/ custom heim jointed chromed chromoly upper control arms in the front, Integra front brakes and front suspension in the rear, High volume all aluminum Griffin radiator, New axles, brakes, tires, dist cap and rotor, plugs and wires, belts, hoses, alt., starter, Prelude seats, Toyota MR2 shifter w/ Heim jointed linkage, and more.
Uses mostly off the shelf parts, all wearable items are readily avalable from most auto parts stores. Highly tuneable and customizable car, tons of aftermarket upgrades available. Turbos, etc. No limit on wheel and tire sizes. And because it's so small even the 15's in the picture look pretty big.
Did I mention it's street legal. I have a totally clean title for it and an assigned VIN #. This thing is crazy fast, and it handles and stops like no production car ever could.
Comment
-
-
Re: Svastara
Citao neku temu o audijima od preko 1000 ks ovde na forumu pa naleteo na ovaj link
http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.p ... f07823d193
Na nekoj od prvih strana se vidi da je od audijeve skoljke zadrzan onaj komad pozarnog zida na kom je broj sasije, sta mislite dal bi to proslo kod nas kao modifikacija na sasiju?
Inace bas lepo dokumentovan proces pravljenja pravog trkackog automobila od nule, ... posle ovoga pogledas onaj american hotrod i samo se nasmejes ...The time you enjoy wasting is not wasted time
Growing old is mandatory, growing wise is optional
Comment
-
Comment