Svastara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladek_zg
    CBC Član
    • 18.06.2008
    • 17
    • Zagreb

    #46
    Ma nisam unutra je ford escort 1300 iz 77g 63ks 15 colne felge plastike sam radio od fibera instrumenti od lade 1500 sicevi su također moje djelo rezervar od fiče




    Comment

    • Van
      CBC Senator XXL
      • 16.02.2007
      • 1425
      • Nbgd

      #47
      Odlicno odradjeno , jel si sve plastike pravio ili je nos kupovni ?
      Bog da pozivi stare lade specijal
      ...zivi , Franjo je ziv !!!

      Comment

      • vladek_zg
        CBC Član
        • 18.06.2008
        • 17
        • Zagreb

        #48
        sve

        Comment

        • vladek_zg
          CBC Član
          • 18.06.2008
          • 17
          • Zagreb

          #49
          znaš kaj me muči ove budale na atestu traže od mene da napravim da mi se volan vrača,alim nemogu to napravit,kak je kod tebe ,dali se tebi vrača

          Comment

          • Van
            CBC Senator XXL
            • 16.02.2007
            • 1425
            • Nbgd

            #50
            Pa rekao sam ti za vracanje volana . Ili da nadjes drukcije nosace prednjih tockova , ili da napravis novu polugu na koji se kaci kraj letve tocka da bude zakosena kao spolja a ne ka unutra i vracace ti se volan . Druga stvar je da odneses auto na centriranje trapa i da ti provere ,pravac ( toe-in-out ) , nagib tocka ( camber ) i zatur tocka ( castor ) . Sa engleskim nema zabune
            Pozdrav
            ...zivi , Franjo je ziv !!!

            Comment

            • kobacbobac
              CBC Senator
              • 21.12.2006
              • 229
              • bg. sremcica

              #51
              CASTOR to je problem




              .....skines tocak skines donju kulu a i nemoras ...auto stavis na ravnu podlogu ili pod libelu ako je moguce ....

              ....uzmes visak (neki mali visak) pustis ga da prolazi pored gornje kuglu ako se gadja sa donjom kuglom ne bukvalno nego kada gledas sastrane onda je definitivno problem castor ugao jer ga nema ....kada pustis visak donja kugla treba da je ispred (kao sto je na slici) a onda malo geometrije i nasteluje se na 3 do 5 stepeni za trke i vise ...problem kod vecine sasija book i mc je da nepostoji mogucnost stelovanja naknadna kada se postavi vesanje osim ako ti gornje rame nema dva uniball a ili bar jedan gde to moze da se odradi na navoju....

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                #52
                Ima jedno zgodno resenja za stelovanje castora . Napravis sire uske , pa podmeces podloske
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • Van
                  CBC Senator XXL
                  • 16.02.2007
                  • 1425
                  • Nbgd

                  #53








                  Voznja je bila super , autic ide kao iz topa . Blatobrane sam montirano nisko pa tockovi na ubrzanjima i rupama udaraju u blatobran . Motor je proziveo svoj vek , morace da se otvori i da mu se promeni ono sto moze , da se naturpija glava i to mu je to , dok ga ne zameni neka modernija 16v mashina

                  sorry za zvuk , nesto je umrla kamera
                  ...zivi , Franjo je ziv !!!

                  Comment

                  • kobacbobac
                    CBC Senator
                    • 21.12.2006
                    • 229
                    • bg. sremcica

                    #54
                    Koliko vidim prostora za podizanje blatobrana ima dosta tako da to nece biti problem.... osim ako ne postoji neki drugi problem koji se nevidi na slici

                    Comment

                    • Van
                      CBC Senator XXL
                      • 16.02.2007
                      • 1425
                      • Nbgd

                      #55
                      Nema nikakvih problema oko dizanja blatobrana . Razmisljam o tvrdjim oprugam nazad , mnogo legne zadnji deo kada se naglo doda gas ...
                      ...zivi , Franjo je ziv !!!

                      Comment

                      • Van
                        CBC Senator XXL
                        • 16.02.2007
                        • 1425
                        • Nbgd

                        #56


                        ...zivi , Franjo je ziv !!!

                        Comment

                        • fast & furious
                          CBC Član
                          • 05.09.2007
                          • 37
                          • medjimurje, croatia

                          #57
                          @ vladek_zg

                          ako ti nebi smetalo došao bih jedan dan pogledati to čudo na kotačima, pa da malo porazgovaramo o problemima i atestima... možeš pisati na mob 0995355689 ili na mail nikola.hozjan@gmail.com

                          poz

                          Comment

                          • nikolans78
                            CBC Senator
                            • 16.03.2006
                            • 277
                            • Vankuver, Kanada

                            #58
                            Sta kazete na ovo? Trazi covek $6000. Jel neko zna na koju foru je ova sasija?

                            STREET LEGAL! Hand built mid-engined, 83" wheelbase, JDM B16a, manual trans, mild steel chassis, 1,400 lbs., Built w/ very nice parts including: Pushrod and rocker actuated inboard mounted Koni Adjustable coilovers (front), Custom built H&R Coilovers (rear), AIM digital gauge cluster (w/ datalogging, lap transponder, 20k tach, 9 spd gear position indicator, 4 temps or pressures, warning lights, system voltage, odo, speedo, fully programmable), Canton 90gpm 1micron fuel filter, accel fuel pump, AEM fuel rail and adjustable regulator, Aeroquip fittings and braided fuel, clutch and brake lines, RX7 turbo II front brakes, spindles and forged aluminum lower control arms w/ custom heim jointed chromed chromoly upper control arms in the front, Integra front brakes and front suspension in the rear, High volume all aluminum Griffin radiator, New axles, brakes, tires, dist cap and rotor, plugs and wires, belts, hoses, alt., starter, Prelude seats, Toyota MR2 shifter w/ Heim jointed linkage, and more.

                            Uses mostly off the shelf parts, all wearable items are readily avalable from most auto parts stores. Highly tuneable and customizable car, tons of aftermarket upgrades available. Turbos, etc. No limit on wheel and tire sizes. And because it's so small even the 15's in the picture look pretty big.
                            Did I mention it's street legal. I have a totally clean title for it and an assigned VIN #. This thing is crazy fast, and it handles and stops like no production car ever could.




                            Comment

                            • Armageddon ///M
                              CBC Senator XXL
                              • 26.04.2008
                              • 447
                              • SRB
                              • Ne

                              #59
                              Ne znam sta je ovo, ali sedmica sigurno nije
                              Ambitious but rubbish.
                              http://www.youtube.com/streetracerm5

                              Comment

                              • Memphis_Raines
                                CBC Član
                                • 07.12.2006
                                • 99
                                • NBG Blok 30

                                #60
                                Re: Svastara

                                Citao neku temu o audijima od preko 1000 ks ovde na forumu pa naleteo na ovaj link
                                http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.p ... f07823d193
                                Na nekoj od prvih strana se vidi da je od audijeve skoljke zadrzan onaj komad pozarnog zida na kom je broj sasije, sta mislite dal bi to proslo kod nas kao modifikacija na sasiju?
                                Inace bas lepo dokumentovan proces pravljenja pravog trkackog automobila od nule, ... posle ovoga pogledas onaj american hotrod i samo se nasmejes ...
                                The time you enjoy wasting is not wasted time
                                Growing old is mandatory, growing wise is optional

                                Comment

                                Working...
                                X