racunaj da je to sve u americi, dok to doteras i sredis trebace ti vise para nego da si od napolje doterao originalnog e type... u nemackoj ti je dovoljno 20-25000 za prisojan primerak... tebe ce replika da izadje vise
Aston Martin db2-db5 kit car?
Collapse
X
-
Ovo sa racunaj da je to Americi i posto doterivanje nije racun za ovu temu! Nikako
Racunaj da ako je to vec neko napravio zasto ne bi mogao i ti da napravis!
Sa ovim linkom nisam hteo da kazem da treba da narucujemo auta od njih nego samo da pokazem da je to vec neko napravio, a nisu oni nista pametniji od nas!
Ima ovde sila mladih i inteligentnih ljudi koji usmereni kako treba mogu da naprave i bolje i jeftinije!
E to je racun!All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
-
poenta svih automobila sa to sajta su performanse koje ti nikako ne mozes da repliciras i sve ostalo je besmisleno, mozes ti na tojotu MR2 staviti skoljku od f 430 ali je to i dalje MR2 samo izgleda drugacije... kod recimo porschea 356 ili daytona coupea nije nemoguce postici originalne performanse i onda cela stvar ima vise smisla naravno iznosim svoje misljenje i nista drugo...
Comment
-
-
Toyota MR2 je glupost(za kit naravno)!
Pravi sasiju ubaciti motorcic navrnut na 300+ ks (Lancia 2.0 turbo + tuning) 600-700 kg tezak kit auto moze imati solidne performanse, a originalne performanse ne preve ni oni.
Ili ubaci BMW v12 naturpijaj ga i napravi auto 400 kg laski od originala i eto recepta.
Na kraju krajeva kao oni prave preblizne performanse zasto ne bi mogao i ti?All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
-
@bzuva taj jaguar jeste korektan, ali taj auto nije narocito nedostupan kao original tako da mi je bezveze praviti repliku kad se za slicne pare moze naci original....
@ optimista, ja kapiram tvoj entuzijazam ali reci mi gde ces da nadjes BMW v12 i koliko ces da ga platis sto je jos bitnije u kakvom stanju ce takav motor biti koliko kosta reparacija, a koliko turpijanje takvog motora, a to je tek motor, gde je menjac a gde je vesanje, ram nemoze biti od obicnih cevi dakle i to moras da platis dosta... a da ne pominjem inzinjersko umece potrebno da se sve to projektuje i majstorska vestina da se sve to sastavi... pa sama skoljka sa staklima, farovima, stop lampama i ostalim delovima ce da te kosta preko 5 000 evra... i to bez farbe... enterijer samo jedno sparko sportsko sediste kosta 200 evrica momo ili sparko volan nema ispod 100 evra, a gde je konzola instrumenti i sve ostalo...
kad se sve sabere bolje kupi polovan ferrari i uzivaj jer ga ti nika neces napraviti ni priblizno
Comment
-
-
Originally posted by luci@bzuva taj jaguar jeste korektan, ali taj auto nije narocito nedostupan kao original tako da mi je bezveze praviti repliku kad se za slicne pare moze naci original....Alfista u povoju
Comment
-
-
Sto se fotki tice Starac Vujadin je apsolutno u pravu!
@luci
Pa stari 750 mozes u svabiji malte ne na poklon da dobijes samo da ga nekom skines za grbace.
I daj majke ti objasni mi kakve su to specijalne cevi potrebne za sasiju?
Kaljene krvlju od neprcane macke?
Brate mislim da ovo nije deo foruma za pricu o kupovini polovnog ferarija ovde je odeljak za samogradnju, a siguran sam da postoji soba za polovne Ferrarije, protiv kojih inace nemam nista sem nedostatka finansijskih sredstava.
A ova rasprava sve vise lici na ono tipa pravio bi ja nesto samo dok vam izredjam sve razloge protiv toga.
Uvek mozes naci dobre razloge da ne pravis kit car, zato to vecina normalnog sveta nikada ne pokusa. I to je sasvim OK, savrseno.
Medjutim postoji mali procenat ludake, sanjara, zanesenjaka, ljudi koji to stvarno vole i oni nekada nesto i pokusaju.
E sada ti mozes ostatak zivota provesti ubedjivajuci me da to sto ja radim nevalja i da ti to znas samo zato sto nisi probao to da radis i to je OK, postujem
Samo te molim ne trazi od mene jos da ti i verujem!
I naravno nemoj nikada praviti nista, to je glupo!All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
-
Zao mi je nisam imao nameru niti da budem grub ni bezobrazan, ali mi stvarno jako tesko padne kada vidim da ljudi provode dane smisljajuci razloge zasto nebi, a ne zasto bi nesto radili!
Pa zar nije bez veze doci na forum u temu koja se bavi izgradnjom samo da pricas kako je nemoguce nesto i kako netreba!
Razumem kada neko kazeo probao sam pet puta al` jbg. ne ide! OK!
Ali ljudi koji nisu probali i po tome vide da je to nemoguce, pa nemojte ljudi ko Boga vas molim.All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
-
ne ja ne pricam da ne treba raditi to daleko od toga, govorim da treba birati sta raditi da je besmisleno raditi repiku ferrarija ili lamba iz jako mnogo razloga, dok replika cobre, daytone ili super 7 ili porschea 356 ima vecu vrednost cak i kao replika i mozes da je napravis i bolje nego sto je original dakle mozeas da repliciras sve od performansi do izgleda za puno manje para sa puno manje truda..... i to je savrseno ok i ja to podrzavam..
kad kazem posebne cevi, ti si rekao laksi nego original za to su ti porebne neke druge cevi za ram, posto si rekao da je moguce priblizno replicirati snagu, ako bi to radio trebalo bi ti ili vise celicnih cevi ili jace a lakse cevi nekog drugog materijala ako ides na celicne cevi tezina nece biti mala, pa nije ferrari 430 skup zati sto se ferrariju dopada da im nabudzi... uzimam ferrari posto si ti sam spomenuo F430 kao opciju.... posebna prica je sto je to protiv zakonito dok su replike koje sam ja naveo licencirane od strane proizvodjaca....
a ti si se koliko vidim prilicno iznervirao, ako procitas malo bolje videces da ja nisam rekao da je glupo raditi replike ali je glupo raditi replike modernih supersportista iz jednog prostog razloga sto ti u samogradnji nemozes da cak ni oceses sustinu takvog auta ili mozes ali ce te to kostati toliko da ti se vise isplati da kupis gotov auto....
Comment
-
-
luci, prijatelju, daj molim te da zakljucimo ovu beznadeznu raspravu!
Slusaj sasija kada je teska ima recimo 150 kg i ma kakve cevi koristio neces skinuti tezinu vozila za 500 kg o kojima sam ja govorio. Tezina se skida na sasvim drugoj strani ali bi jako dugo bilo da ti pisem o svemu tome trebalo bi nesto procitati i nauciti pa onda.
Ili mozda znas nesto matematici sto ja ne znam i nisu me naucili na masinstvu pa bi ipak uspeo da izvedes taj racun!
Ako si tako nesto otkrio pozuri druze, saopsti to ljudima, nemoj gubiti vreme ovde!
Ne pisem ovde ni o cemu sto ljudi vec nisu radili, nema tu nikakve apstrakcije, ti naravno imas potpuno pravo da neverujes u sve to i ja imam pravo da kazem da ne zelim nikoga vise da ubedjujem u takve stvari!
Shvatices i zasto i to ne zadugo!
Mnogo srece u daljem radu!All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
-
pogledajte sta sve covek pravi/ pravio, sve zive replike
Fun starts @ 3000 RPM
Alfa Romeo 146 1.8 Ts
Comment
-
-
da, gledao sam njegov sajt!
Ako je stvarno napravio sve to sto tvrdi, onda je od jacih faca ne samo u ovoj nego i nekoliko najblizih galaksija!All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.
Comment
-
Comment