Hmmmmmmmmmmmmmm
Nažalost (možda nakon nekog vemena i podosta para bude na radost) i ne svojevoljno moram ponovo pokrenit ovu temu.
Naime, otišao sam u servis da mi malo poštelaju taj plin više jer nakon što sam sam prčkao i koliko-toliko popravio rad auta s plinom, ipak nisam imao više znanja da nastavim.
Otišao sam u drugi servis (Auto Granda ) i nakon par rečenica s Vlasnikom (više sam gledao hrpu pehara i podignutog Cosworta) čovijek počne malo okretat ler i kaže mi "morat ću ti izmjerit kompresiju", i naravno da je jedan cilindar propuhao (3 su pokazala 10 bara a jedan 7)
Neovisno od toga moram promjenit i kugle naprijed (vjerovatno i koji selen) te amortizere
zakaparena je jedna 2.0 TS sad je treba dovest do Splita i napravit cijelu akciju
Zanima me može li se cijeli De Dion odvojit, koliko sam shvatio zadnji dio bi mi najlakše bilo sredit na naćin da odvojim Opruge, amortizere, odvidam onu vidu koja drži getribu na šasiji, odvojim Watt linkove, i kardan te onih par vida koje kraj kardana drže De Diona za karoseriju pa onda samo promjenim cijeli zadnji tap s TS na moju 1.6.
(Trebala bi getiba, kola i poluosovine ostat zajedno na okupu po mom mišljenju)
Kako fali nešto na injectionu a i koncepcija mu je poprilično drukčija (jedan leptir za zrak) ići će se na karbove zbog plina, trebat ću iskemijat neku granu.
Ostavit ću ECU da mi kontrolira paljenje i distribuciju iskre samo ću injectore odvojit tako da mi grana pretstavlja najveći problem, čak sam i naručija prednje coilovere sad trebam iskemijat neke zadnje opruge koje će imat tvrdoću 50-60 kg/cm
Svi koji imaju neke komentare i savjete su DOBRODOŠLI
Nažalost (možda nakon nekog vemena i podosta para bude na radost) i ne svojevoljno moram ponovo pokrenit ovu temu.
Naime, otišao sam u servis da mi malo poštelaju taj plin više jer nakon što sam sam prčkao i koliko-toliko popravio rad auta s plinom, ipak nisam imao više znanja da nastavim.
Otišao sam u drugi servis (Auto Granda ) i nakon par rečenica s Vlasnikom (više sam gledao hrpu pehara i podignutog Cosworta) čovijek počne malo okretat ler i kaže mi "morat ću ti izmjerit kompresiju", i naravno da je jedan cilindar propuhao (3 su pokazala 10 bara a jedan 7)
Neovisno od toga moram promjenit i kugle naprijed (vjerovatno i koji selen) te amortizere
zakaparena je jedna 2.0 TS sad je treba dovest do Splita i napravit cijelu akciju
Zanima me može li se cijeli De Dion odvojit, koliko sam shvatio zadnji dio bi mi najlakše bilo sredit na naćin da odvojim Opruge, amortizere, odvidam onu vidu koja drži getribu na šasiji, odvojim Watt linkove, i kardan te onih par vida koje kraj kardana drže De Diona za karoseriju pa onda samo promjenim cijeli zadnji tap s TS na moju 1.6.
(Trebala bi getiba, kola i poluosovine ostat zajedno na okupu po mom mišljenju)
Kako fali nešto na injectionu a i koncepcija mu je poprilično drukčija (jedan leptir za zrak) ići će se na karbove zbog plina, trebat ću iskemijat neku granu.
Ostavit ću ECU da mi kontrolira paljenje i distribuciju iskre samo ću injectore odvojit tako da mi grana pretstavlja najveći problem, čak sam i naručija prednje coilovere sad trebam iskemijat neke zadnje opruge koje će imat tvrdoću 50-60 kg/cm
Svi koji imaju neke komentare i savjete su DOBRODOŠLI
Comment