Pretvaranje Alfe 75 1.6 carbs u 2.0 Twin Spark

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sira
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2004
    • 322
    • Split

    Pretvaranje Alfe 75 1.6 carbs u 2.0 Twin Spark

    Hmmmmmmmmmmmmmm
    Nažalost (možda nakon nekog vemena i podosta para bude na radost) i ne svojevoljno moram ponovo pokrenit ovu temu.
    Naime, otišao sam u servis da mi malo poštelaju taj plin više jer nakon što sam sam prčkao i koliko-toliko popravio rad auta s plinom, ipak nisam imao više znanja da nastavim.
    Otišao sam u drugi servis (Auto Granda ) i nakon par rečenica s Vlasnikom (više sam gledao hrpu pehara i podignutog Cosworta) čovijek počne malo okretat ler i kaže mi "morat ću ti izmjerit kompresiju", i naravno da je jedan cilindar propuhao (3 su pokazala 10 bara a jedan 7)

    Neovisno od toga moram promjenit i kugle naprijed (vjerovatno i koji selen) te amortizere

    zakaparena je jedna 2.0 TS sad je treba dovest do Splita i napravit cijelu akciju
    Zanima me može li se cijeli De Dion odvojit, koliko sam shvatio zadnji dio bi mi najlakše bilo sredit na naćin da odvojim Opruge, amortizere, odvidam onu vidu koja drži getribu na šasiji, odvojim Watt linkove, i kardan te onih par vida koje kraj kardana drže De Diona za karoseriju pa onda samo promjenim cijeli zadnji tap s TS na moju 1.6.
    (Trebala bi getiba, kola i poluosovine ostat zajedno na okupu po mom mišljenju)

    Kako fali nešto na injectionu a i koncepcija mu je poprilično drukčija (jedan leptir za zrak) ići će se na karbove zbog plina, trebat ću iskemijat neku granu.
    Ostavit ću ECU da mi kontrolira paljenje i distribuciju iskre samo ću injectore odvojit tako da mi grana pretstavlja najveći problem, čak sam i naručija prednje coilovere sad trebam iskemijat neke zadnje opruge koje će imat tvrdoću 50-60 kg/cm

    Svi koji imaju neke komentare i savjete su DOBRODOŠLI
    http://forums.cjb.net/alfa75.html
  • Lorenco
    CBC Član
    • 26.05.2005
    • 62
    • Beograd

    #2
    Sa zakasnjenjem...

    Skidanje celog zadnjeg dela mi deluje kao dobra ideja.
    Mislim da ces morati da skines i promenis i kardan, negde sam procitao da su razliciti kardani na 1.6/1.8 i jacih.
    Ako rastavljas kardan obelezi ga da bi ga sastavi isto, da izbegnes vibracije.
    To ti je dobra prilika da proveris i zamenis sve selene. Narocito su bitni u watt linku, jer kad su losi ceo de-dion se pomera u krivini i na bocnom vetru.

    Pre nedelju dana sam radio skoro isto na mom Twin Sparku. Skidao kardan, spustao menjac i slicno. Izbacio sam gumu iz najveceg selena kod watt-a i stavio poli-etilen. Za sad se dobro ponasa, kad vidim da li se haba, mozda promenim i na sponama.


    Za granu ne bi trebalo da ti bude veliki problem, jer kod TS je povezana sa 4 gume , pa valjda mozes bilo sta napraviti sa druge strane.
    Mislim da za motronic 4.1 ne mora emulator, tj. da moze samo da se prekida izlaz ka diznama sa kompjutera i da on to nece primetiti.
    Predlazem da zadrzis injection, jer bi trebalo da mnogo manje trosi od karb, a cini mi se da je veci posao staviti karburator nego srediti injection da radi kako treba.
    btw, kompjuter zadrzi i zbog kontrole variatora.
    Da li kompjuter radi ako skines protokomer? Verovatno ga cita za odredjivanje ugla paljenja, mada bi verovatno radio i bez toga.


    Gde si narucio coil-overe?
    Sta si uradio sa zadnjim oprugama? Amortizeri?

    Razmisljam da napravim jaci anti-roll bar i zamenim torzione sipke napred. Da li su od dizela 2.4 deblje nego ove na TS?
    Alfa Romeo is not merely a maker of automobiles : it truly is something more than a conventionally built car. It is a kind of affliction, an enthusiasm for a means of transport.
    Orazio Satta

    Comment

    • sira
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2004
      • 322
      • Split

      #3
      Ma još uvijek se razmišljam, možda ipak ostane injection.
      Coiloveri će biti DIY naručio sa tube s navojima i opruge, amortizeri će biti kračeni i ukručeni. Zadnje opruge ću dati da mi izrade po specifikaciji.
      http://forums.cjb.net/alfa75.html

      Comment

      • Lorenco
        CBC Član
        • 26.05.2005
        • 62
        • Beograd

        #4
        Kako se radi ukrucivanje amortizera? Otvaras ga i menjas nesto? Nisam se time zanimao do sad, a trebalo bi.

        Javi kako si napravio coil over.

        Btw, ugradio sam plin u petak. Nije lose, gubi se malo snage, ali i dalje lepo ide. Sad bih mu rado ugradio turbinu da vise nego nadoknadi taj gubitak.
        Alfa Romeo is not merely a maker of automobiles : it truly is something more than a conventionally built car. It is a kind of affliction, an enthusiasm for a means of transport.
        Orazio Satta

        Comment

        • 75ts
          CBC Senator XXL
          • 28.04.2005
          • 651
          • Beograd-Mirijevo

          #5
          Daj javi kad uradis opruge, ja bi moje morao da zamenim, kod mene kad dvoje sednu pozadi auto legne..

          Sto se tice torzija od dizela, misim da su deblje i ce auto da ti bude visi napred, raspitacu se pa du ti reci za torzije.

          Comment

          • sira
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2004
            • 322
            • Split

            #6
            Ma ove opruge i tube s navojima nikako da stignu iz amerike
            Kad se bude radilo, sve ću poslikat i dati javnosti na uvid

            Kod torzija nije bitno koliko su debele za visinu auta, nego kako su im zubi postavljeni.
            http://forums.cjb.net/alfa75.html

            Comment

            • 75ts
              CBC Senator XXL
              • 28.04.2005
              • 651
              • Beograd-Mirijevo

              #7
              sorry moja greska nesto sam sasvim drugo mislio u vezi torzija..

              Comment

              • sira
                CBC Senator XXL
                • 03.12.2004
                • 322
                • Split

                #8
                Peras i ja izvadili motor iz Twin sparka i struju (motor izvadili u tri sata posla tražili šest žica tri sata j..... ti struju) odustali od karbova, ostavit ćemo injection (najviše nas obradovao leptir za zrak promjera 10 cm )

                izvađen motor i iz crvene 75, i pristupilo se i ubacivanju servo letve volana tako da mogu i ja jedan lakat kroz prozor a drugom rukom vrtit volan

                Sad mi motorni prostor ovako izgleda


                Lijevo je bivši motor a desno budući usput, Coca Cola sponzorira ovaj projekt jer će to bit gorivo budučnosti


                Evo lijevo je donator svih organa da bi crvena mogla živjeti puno brže nego do sada


                Nisam uopće bio nježan sa svojim dosadašnjim kardanom, ovo je ono što je ostalo od njega, mogao mi je usred vožnje negdje ispast s obzirom na ove gumene poveznice od kojih ništa nije ostalo.


                Kardan iz crne smo skinuli u komadu ne rastavljajući ga, tako mislim da neće biti nikakvih vibracija i slično, trebat će kupiti nove nosaće motora, ova crna je očigledno ležala na nekoj livadi jer je nevjerovatno kako je donji dio totalno gnil
                http://forums.cjb.net/alfa75.html

                Comment

                • 75ts
                  CBC Senator XXL
                  • 28.04.2005
                  • 651
                  • Beograd-Mirijevo

                  #9
                  Steta sto je crna istrulila meni se najvise svidja crna varjanta..

                  Comment

                  • sira
                    CBC Senator XXL
                    • 03.12.2004
                    • 322
                    • Split

                    #10
                    Pa da ti kažem iako mi je crveno u srcu, crna djeluje puno močnije

                    Nismo se puno pomakli, tako da nemam šta pametno napisat.
                    http://forums.cjb.net/alfa75.html

                    Comment

                    • sira
                      CBC Senator XXL
                      • 03.12.2004
                      • 322
                      • Split

                      #11
                      Danas su ubačeni svi potrebni kablovi, i nakon višesatnog mozganja di šta ide, Peras je kao profesor Baltazar u jednom trenutku doskočio problemu i skontao gdje šta ide tako da nam sada pretstoji samo rutinski dio posla da motor proradi, mijenjanje rezervara, provlačenje cijevi za povrat i benzinske pare te kabela za električnu pumpu goriva. Pa još ubacit motor i trebala bi upalit, špera će pričekat hladnija vremena jer stižu turisti pa će garaža bit popunjena.
                      http://forums.cjb.net/alfa75.html

                      Comment

                      • 75ts
                        CBC Senator XXL
                        • 28.04.2005
                        • 651
                        • Beograd-Mirijevo

                        #12
                        Samo napred jos malo pa gotovo... a onda kad se zadovoljs sa TS-om ide se na Ameriku...

                        Comment

                        • sira
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2004
                          • 322
                          • Split

                          #13
                          Motor je unutra, pospojeni su svi kabeli, sva crijeva osim onih na kileru, još nam je ostalo promjenit rezervar, provuć povrat goriva i benzinskih para, postavit auspuh i upalit pilu

                          Naravno da sam trebao kupiti rotore razvodnika, koje usput nitko ne proizvodi zamjenske nego sam morao dati 400 kn za original rotore
                          http://forums.cjb.net/alfa75.html

                          Comment

                          • sira
                            CBC Senator XXL
                            • 03.12.2004
                            • 322
                            • Split

                            #14
                            Alfica napokon vozi, ostalo je još par problema, ne radi mi mjerač okretaja i nema svijetla na instrument tabli, nema mjesta za kutiju filtera zraka, ali sve joj se da oprostit, kad se stisne gas

                            Razlika je očigledna u odnosu na 1.6 sa propuhalom kompresijom.
                            Evo malo i slikica

                            Peras vari držač za posudu ulja za servo

                            Ubačen motor

                            Pospojena većina, još da je skontat šta sa filterom zraka

                            Peras i Mici u kanalu, još su dolje i pustit ću ih vani tek kad sve sastave

                            Novi izgled Table s instrumentima
                            http://forums.cjb.net/alfa75.html

                            Comment

                            • Lorenco
                              CBC Član
                              • 26.05.2005
                              • 62
                              • Beograd

                              #15
                              Davac signala za obrtomer se kaci na beli kabl sto ide sa bobine. Sto se tice prostora za filter to jos nisam ni ja resio dobro, bobine i filter pomeren od plina bi da dele isti prostor.

                              Prebaci i kocnice i torzije sa TS, ako vec nisi. Verovatno ce auto biti previse mek,( meni je mek i fabricki TS), a kocnice :-), pa to ti sigurno treba.

                              Sad sam video slike :-) kao dzip visok bez motora.
                              Gde ti se nalazi ploca za plin, tj. ako si je stavio. Stavi neki filter kao znas i umes, prebaci akumulator na drugu stranu ako mozes i stavi fabricki filter,samo nemoj da vozis bez filtera.
                              Alfa Romeo is not merely a maker of automobiles : it truly is something more than a conventionally built car. It is a kind of affliction, an enthusiasm for a means of transport.
                              Orazio Satta

                              Comment

                              Working...
                              X