na pamet mi pade nesta sasvim ludo vjerujem, stoga ne gubim nista ako pitam vec na pravom mjestu tako nesta...
U zadnje vrijeme sam svjedok kako vece i manje temperature (ujedno i vlaznost zraka) igraju veliku ulogu u snazi motora... najvise se to osjeti kada se auto "stisce" preko dana na suncu i onda navecer kasno kada je puno hladnije nego preko dana... jednostavno ja na svom atmosfercu osjetim tu promjenu u odazivu motora i samog ponasanja auta... zadnju put sam ima priliku iskusit tako nesta kada sam u jednom komadu presao put od cca 1000km s autom.
Nasprem toga, upali mi se lampcia kako bih mogao smanjiti temp u usisu na neki cudan nacin, jedino sto mi je palo na pamet je nesta sto me podstaklo iz teme nitra, a to je CO2- ugljični dioksid i koji je na temperaturi od -79°C.
Kao nitro navedeni gas je na extremno niskoj temp, i kada bi se isti nekako pomocu nekog ventila mogao "u granicama" ubrizgati u usis, vjerujem da bi se moglo dobiti nesta slicno efektu nocnog trkanja.
uzmimo moj primjer u ovom slucaju... imam ColdAirIntake od BMC CDA , i crijevo od zraka koje je smjesteno odmah u karambolci, direktno znaci uzma zrak i dalje do motora kroz filter...
sada... kada bih ja stavio neku manju diznu... Npr... diznu od nitra kroz koju bi prolazio taj CO2, mogao bih napraviti restrikciju na taj nacin za usus,, jer vjerujem da bi previse CO2 imalo katastrofalnu posljedicu po motor. na drugoj strani tu je i nitro, recimo direkt port sistem.. koji DIREKTNO gruha -80°C gas u motor i opet motor "proguta" sve to ako se fino slozi.
sada i ako je moguce tako nesta postavlja se pitanje koliko je isplativo,, tj ulozeno/dobiveno... takav sistem bi tezak bio sigurno 15-20 kg, a dobitak zavisi od motora do motora...
necu pisat dalje.. samo se nadovezite da cujem druga misljenja na datu temu... mislim da sam dovoljno bio jasan sta mi se po glavi vrti trenutno...
pozdrav
U zadnje vrijeme sam svjedok kako vece i manje temperature (ujedno i vlaznost zraka) igraju veliku ulogu u snazi motora... najvise se to osjeti kada se auto "stisce" preko dana na suncu i onda navecer kasno kada je puno hladnije nego preko dana... jednostavno ja na svom atmosfercu osjetim tu promjenu u odazivu motora i samog ponasanja auta... zadnju put sam ima priliku iskusit tako nesta kada sam u jednom komadu presao put od cca 1000km s autom.
Nasprem toga, upali mi se lampcia kako bih mogao smanjiti temp u usisu na neki cudan nacin, jedino sto mi je palo na pamet je nesta sto me podstaklo iz teme nitra, a to je CO2- ugljični dioksid i koji je na temperaturi od -79°C.
Kao nitro navedeni gas je na extremno niskoj temp, i kada bi se isti nekako pomocu nekog ventila mogao "u granicama" ubrizgati u usis, vjerujem da bi se moglo dobiti nesta slicno efektu nocnog trkanja.
uzmimo moj primjer u ovom slucaju... imam ColdAirIntake od BMC CDA , i crijevo od zraka koje je smjesteno odmah u karambolci, direktno znaci uzma zrak i dalje do motora kroz filter...
sada... kada bih ja stavio neku manju diznu... Npr... diznu od nitra kroz koju bi prolazio taj CO2, mogao bih napraviti restrikciju na taj nacin za usus,, jer vjerujem da bi previse CO2 imalo katastrofalnu posljedicu po motor. na drugoj strani tu je i nitro, recimo direkt port sistem.. koji DIREKTNO gruha -80°C gas u motor i opet motor "proguta" sve to ako se fino slozi.
sada i ako je moguce tako nesta postavlja se pitanje koliko je isplativo,, tj ulozeno/dobiveno... takav sistem bi tezak bio sigurno 15-20 kg, a dobitak zavisi od motora do motora...
necu pisat dalje.. samo se nadovezite da cujem druga misljenja na datu temu... mislim da sam dovoljno bio jasan sta mi se po glavi vrti trenutno...
pozdrav
Comment