U pitanju je BMW 520 E39, '99, presao oko 130k km.
Mislim da je potrebno, ali kako da budem siguran da treba da promenim amortizere (prednje) i lamelu (ti valjda ide komplet lamela, korpa ili sta vec).
Ono sto znam je da kvacilo prilicno visoko hvata i da mi je vrlo tesko da se popnem na neki ozbiljniji ivicnjak, za amortizere nisam siguran ali mislim da auto dosta potone kada predjem preko veceg lezeceg npr.
Inace auto sam uvezao pre oko 5 god iz nemacke.
Nemam vremena da idem kod majstora da utvrdi ovo, vec bih kupio delove i odneo na zamenu.
Mislim da je potrebno, ali kako da budem siguran da treba da promenim amortizere (prednje) i lamelu (ti valjda ide komplet lamela, korpa ili sta vec).
Ono sto znam je da kvacilo prilicno visoko hvata i da mi je vrlo tesko da se popnem na neki ozbiljniji ivicnjak, za amortizere nisam siguran ali mislim da auto dosta potone kada predjem preko veceg lezeceg npr.
Inace auto sam uvezao pre oko 5 god iz nemacke.
Nemam vremena da idem kod majstora da utvrdi ovo, vec bih kupio delove i odneo na zamenu.
Comment