Treba mi strucnjak!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DragoD
    CBC Član
    • 25.06.2008
    • 18
    • Podgorica

    Treba mi strucnjak!!!

    Dobro vece narode.Zanima me sledeca stvar:
    Imam Vectru B 2.5 V6 1999 god. totalni full 170ks.
    sad me interesuje da mi objasnite da procijenite koliko ta ekskurzija kosta sta od toga dobijam i ko mi to kod vs u srbiji moze najbolje odraditi,jer kod nas u crnoj gori vjerovatno veze nemaju o tome.potrosnja me ne interesuje znam da mora trosit htio bih jednostavno da je napucam sa sledecim.


    htio bih da stavim 2 turbine (jer su mi rekli da na v6 idu 2)
    Poslije toga to vjerovatno mora da se cipuje,ne znam mnogo o tome ,i kazu da moram sa istog motora skinuti turbine madami se cini da nema vectre 2.56 v6 bi-turbo.
    samo sam to htio da odradim,zanima me koliko mogu izvuc max konja i tako to,koliko eura i gdje i sta sve tu treba da se radi

    evo neke slike







    hvala unaprijed
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Pozz DragoD, i dobrodoshao na CBF, na pravom si mestu

    Nisam struchnjak, narochito kad je Opel u pitanju, ali mi je duzhnost da ti na neke stvari skrenem pazhnju.

    Kao prvo, predstavi se na donjem linku u sobi za predstavljanje chlanova, reda radi:

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... start=2500

    A kad vec odgovaram, dacu ti i moja "dva centa" na tvoju ideju/pitanje:

    - koliko je meni poznato Opel nije imao Ecotec biturbo motore, tako da ako ti je neko rekao da cesh sa nekog takvog morati skidati "obe turbine", onda ili se zahebavao sa tobom ili nema dve chiste o automobilima a narochito ne o Opelu kao brendu

    - ekskurzija na koju si se namerio jeste realna (a shta nije ) ali je zapravo pitanje koliko si ti spreman da love potroshish na tu ekskurziju, jer ovo shto si zamislio mozhe 'ladno da te koshta preko polovine cene vrednosti tog auta u kompletu, obzirom da se radi o CG tablama i cenama automobila "dole". I to je samo neki najbezbolniji scenario, ako mislish da drastichno dizhesh snagu onda nije jedino motor "stavka" na koju trebash/morash da razmishljash. To ti je kao Pandorina kutija, kad jednom otvorish nikad ne znash shta ce iz nje izaci i koje te iznenadjenje cheka

    - ono shto bih ja uradio na tvom mestu je "malo" remapiranje ECU-a i neki visoko kvalitetni izduvni sistem, chime bi verovatno mogao da izgurash na oko 200 KS. Za sve preko toga, budi spreman da dooobro zasuchesh rukave i otvorish novchanik, ali vec ce ti se javiti struchniji da ti poblizhe odgovore na to pitanje...

    BTW. Auto ti je lep i izgleda OK. Na tvom mestu se ne bih zahebavao sa time shto si namerio, jer taj motor nije bash najbolja osnova za xtreman tuning, odosno da bi ga doveo na nivo da mozhe da "istrpi" daleko vecu snagu morao bi toliko stvari na njemu da zamenish da na kraju to vishe i ne bi bio isti motor Eventualno chip tuning i izduv, to je sve shto bih ja radio sa njim, i sa 200 KS bih bio sasvim zadovoljan obzirom da ne nameravash nikakve trke, dragove i slichno. Za neke daleko bolje performanse moracesh deebeeelo da se preznojish, zasuhesh rukave i otvorish novchanik, jer cesh morati dobro da platish za svakog xtra konjem pod haubom.
    Slike bi mogao da okachish u sobi za predstavljanje automobila chlanova, i da se "prijavish" na Opel podforum.

    Josh jednom pozdrav i prijatan boravak na forumu
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      po fotkama ti tu jedva imas mesta za jednu turbinu a kamoli za dve ..
      ali kao sto rece overspeed,sve se moze,samo para i vremena i zivaca...
      moj savet-trazi neke dobre bregaste za taj motor,dobar izduvni sistem(bar za opel ima svega),i budi miran...ici ce mnogo bolje od toga sta sada imas,i bice koliko toliko jeftinije.inace racunaj dve turbine na tvoj auto sa svim sto treba da se odradi onako kako treba kostace te kao vrednost tvog auta sada.ili da ides na kompresor....ali ima ovde vec dovoljno manijaka koji ce ti to jos mnogo bolje objasniti u tajne pandorine kutije
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Kako rece Mikimazda, neces moci po svemu sudeci da stavish 2 turbine na popercni V6-zbog mesta.
        Moje iskustvo sa takvim motorima je da se stavljaju kompresori ili centrifugalni ili Roots odnosno TwinScrew. To ti je i sa tacke gledishta "lakoce" izrade detalja bolje a i "jeftinije".
        Ako hoces gotov komplet(samo nasrafis), moze da se kupi u Nemackoj za oko 7200evra (dobijes +/-80Nm i +/-80KS). Pretpostavljam da mozes da za izvoz izboksujes i MwS(PDV) nazad tako da moze da te dodje oko 20% jeftinije, tj. +/-6000evra.
        Boost or bust...

        Comment

        • DragoD
          CBC Član
          • 25.06.2008
          • 18
          • Podgorica

          #5
          za sada hvala na trudu da ne ispane da palim,cisto samo citam i mislim se sta da radim.sacekat cu jos koje misljenje pa se javljam.hvala


          aktuelno.

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #6
            nemas ti tu mnogo izbora i kombinacija...nego da li si razmisaljo da stavis NITRO umesto da sad hebavas ale sa turbinama i cudima.
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • DragoD
              CBC Član
              • 25.06.2008
              • 18
              • Podgorica

              #7
              padao mi je i nitro na pamet ali ne znam sto mi je bolje,zato bih htio savjet.
              znaci sta bi mi najpametnije bilo da uradim da ga dobro napucam?

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #8
                pa da promenis auto i kupis nesto jace, to ti je najpametnije a ako si bas resio ovo da teras onda menjaj motor.
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • Bane R
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2006
                  • 1769
                  • Beograd

                  #9
                  Sigurno da treba da menja auto. Dosta je toj Vektri i 170. Možeš da napraviš motor da ima više konja, ali ne verujem da ćeš dobiti na brzini automobila, jer ćeš izgubiti na gripu i balansu. A Vectra već od starta nije neki sportista, glupo je da je stavljaš na još veća iskušenja.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #10
                    pa ne bih reko bane da bas ta vektra nije sportista. evo kod nas u STu se vozi jedna dosta dugo i do sad niko nije mogo da joj prismrdi.
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • Bane R
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2006
                      • 1769
                      • Beograd

                      #11
                      Daj zverko, pa video si ST accorda na honda skupu prošle godine, taj auto ima samo iste farove kao fabrički acccord, sve je totalno drugačije...

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12
                        naravno ali covek je reko da ne pita sta kosta pa mozda oce da budzi da srafi, odkud znas. ne verujem da oce da nasfira motor a da ostavi vesanje stock, recimo...
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • DragoD
                          CBC Član
                          • 25.06.2008
                          • 18
                          • Podgorica

                          #13
                          e ovako ja sam to auto mijenjao odnosno bio prodao pa kad sam vidio kakvo je ono u odnosu na ova predhodna a to su bili golf 4 1.6,alfa romeo 1.3,audi 100 2.8 v6,bmw 316,svaki put sam plakao za njim medjuti covjek kome sam ga prodao bio je toliko ljubazan da ga je vratio meni i znaci meni je malo tih 170 ks mada mislim i da sam ga zajebao jer sam mu skinuo katalizator,osjetio sam da slabije vuce,ja bi htio da ga napumpam sa ...sa....pojma nemam sa cim zato ste vi tu da mi preporucite ali da nije nesto u p...u m......u skupo a da je dobro.

                          Comment

                          • nijebitno
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2006
                            • 629
                            • Modrica

                            #14
                            Zao nam je ali trenutno je deficit dobrih stvari koje su jeftine
                            Difference between man and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              Dobra stara prica...hajdemo opet.

                              Nije pitanje sa cime bi ga "napucao" i sta hoces, jer ni sam ne znam, nego koliko para imas - to je jedino pitanje.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X