!ja se izvinjavam:ja sam alex,drago mi je sto sam pronasao ovaj sajt,jer vidim da je ovde super!]
za boosta:baza mu je je b 21 a ali su mi klipovi i ostalo od b 23 e(kad mu je radjena generalna)
he he, pa ne ide to bas tako, ja bih kilo bureka u prvoj pekari
ti moras da isprojektujes novi motor, da proracunas paljenje, ubrizgavanje, izduvnu sistem, pa novi ECU, prepravke elektro instalacije i jos podosta.. a u svemu tome i da sam proizvedes ili pronadjes turbo izduvnu granu (verovatno negde u inostranstvu) kao najpipaviji deo ugradnje turba.
B23E je odlicna osnova za turbo, btw pogotovu ako je 1984. godiste
ti moras da isprojektujes novi motor, da proracunas paljenje, ubrizgavanje, izduvnu sistem, pa novi ECU, prepravke elektro instalacije i jos podosta.. a u svemu tome i da sam proizvedes ili pronadjes turbo izduvnu granu (verovatno negde u inostranstvu) kao najpipaviji deo ugradnje turba.
...xaxaxa...al si ga motivisao u pi*du materinu.... ...daj boze da covak dodje ponovo na forum...
eh, samo realnije sagledavam put koji se prelazi od karburatora do vrhunske sportske nasvirane masine koja prevazilazi 95% fabricke ponude econo modela. a da je to mnogo komplikovano, jeste. bolje da se zna na samom pocetku =]
Comment