Zdravo svima.Zeleo bih da zamenim hidropodizace ventila na mom escortu rs 2000 sa mehanickim pa me zanima da li je to pametno u kombinaciji sa fabrickim bregama i gde bih to mogao da uradim i po kojoj ceni.Hvala unapred
Zamena hidro podizaca na RS 2000
Collapse
X
-
Osecam se odgovornim jer sam vlasniku ovog RS-a napunio glavu pricom o konverziji sa hidro na mehanicke podizace,
Mislim da to nije tezak proces, ja bi to mozda i sam uradio, pod uslovom da se nadju odgovarajuci podizaci, mozda od nekog drugog auta, znaci da ima sto manje prepravki, a pozeljno je da ih nema.
evo podataka koji bi korostili za pronalazenje odgovarajucih podizaca
Cylinder head and valve seats
Upper correction angle (prod.), inlet/exhaust = 70degrees
Valve seat angle = 44degrees 30"
Lower correction angle (prod.), inlet/exhaust = 30degrees
Valve seat width, inlet = 1.33 - 2.19mm
Valve seat width, exhaust = 1.68 - 2.54mm
Stem bore diameter (inlet/exhaust) = 7.063 - 7.094mm
Camshaft bearing parent bore diameter = 26.00 - 26.03mm
Camshafts
Number of camshaft bearings = 2 x 5
Drive = Single roller chain, hydraulic chain tensioner
Camshaft end float = 0.02 - 0.26mm
Cam lift, inlet = 9.99mm
Cam lift, exhaust = 9.16mm
Cam length (between heel and tip), inlet = 51.87 - 52.10mm
Cam length (between heel and tip), exhaust = 51.04 - 51.27mm
Valve timing, inlet opens before TDC = 9degrees
Valve timing, inlet closes after BDC = 59degrees
Valve timing, exhaust opens before BDC = 57degrees
Valve timing, exhaust closes after TDC = 11degrees
Camshaft bearing journal diameter = 25.96 - 25.98mm
Inside diameter of bearing = 26.00 - 26.03mm
Valves
Valve control = DOHC
Valve Clearances = Hydraulic tappet
Hydraulic tappet diameter = 30mm
Hydraulic tappet clearance in housing = 0.025 - 0.071mm
Valve length, inlet = 111.67 - 112.1mm
Valve length, exhaust = 111.37 - 111.8mm
Valve head diameter, inlet = 33.5mm
Valve head diameter, exhaust = 30mm
Valve stem diameter, standard inlet = 7.025 - 7.043mm
Valve stem diameter, standard exhaust = 6.999 - 7.017mm
Valve stem diameter, oversize 0.2, exhaust = 7.199 - 7.217mm
Valve stem diameter, oversize 0.4, inlet = 7.425 - 7.443mm
Valve stem diameter, oversize 0.4, exhaust = 7.399 - 7.417mm
Valve stem guide clearance, inlet = 0.020 - 0.069mm
Valve stem guide clearance, exhaust = 0.046 - 0.095mm
Valve spring free length = mm = 44.8mm
Spring force - inlet and exhaust are identical
Spring force, valve open = 635N
Spring force, valve closed = 210N
Spring length, valve open = 28.0mm
Spring length, valve closed = 38.0mm
Valve spring inside diameter = 17.2mm
Valve spring wire diameter = 3.7mm
Number of turns = = 7.43SG(T)E EXPERT
MAN service
-
-
Rece da imas nameru da koristis standardne bregaste za taj auto... Onda ti i ne trebaju mehanicki podizaci.
Moze se desiti da zaj*bes standardne bregaste ako ugradis mehanicke podizace... zavisi od materijala bregastih (bregova).
Zavisno od kvaliteta moraces da ih stelujes sa vremena na vreme (podizace).
A sad, ono pozitivnije:
Mehanicki podizaci ce ti dati vise snage, narocito u gornjem opsegu obrtaja motora (6000+ obrtaja)
Mehanicki podizaci ce ti dozvoliti da koristis agresivnije bregaste i uglove otvaranja...
Znaci, sa standardnim bregastim, ne bih rekao da ima mnogo smisla... U stvari, ako nemas nameru da diras vecinu delova motora, i izvlacis neki maksimum KS, ovo ti je prilicno nepotrebno... bar po mom misljenju..
Comment
-
-
Ja cu da navedem samo dva razloga, prvi je podizanje limitatora obrataja sa 6600 na 7500, a to bas nije najsrecnije za hidropodizace
drugi je recimo problem ispravnosti samih hidropodizaca, moze da se desi da su dotrajali ili zaprljani pa nerade kako treba.
Inace motor se vec vrti na 7500 rpm, a bregaste su u planu uskoro...3SG(T)E EXPERT
MAN service
Comment
-
-
jedno pitanje,imam ovog escorta 1.8 105ks,citao sam da se stavljanjem bregastih od verzije 1.8 130ks dobija +25 ks na snazi (jer je to bukvalno jedina razlika izmedju ova dva motora).
e sad isplati li se radit to,kolika moze bit cijena ovih bregastih,i je li puno komplikovano da se zamijeni to,odnosno moze li to prosjecan majstor da odradi?Originally posted by Stefan_sTa dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Comment
-
Comment