Zamena hidro podizaca na RS 2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BokiRS
    CBC Veteran
    • 20.06.2008
    • 174
    • Beograd

    Zamena hidro podizaca na RS 2000

    Zdravo svima.Zeleo bih da zamenim hidropodizace ventila na mom escortu rs 2000 sa mehanickim pa me zanima da li je to pametno u kombinaciji sa fabrickim bregama i gde bih to mogao da uradim i po kojoj ceni.Hvala unapred
    ne moze brze,jurimo 30
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #2
    Osecam se odgovornim jer sam vlasniku ovog RS-a napunio glavu pricom o konverziji sa hidro na mehanicke podizace,

    Mislim da to nije tezak proces, ja bi to mozda i sam uradio, pod uslovom da se nadju odgovarajuci podizaci, mozda od nekog drugog auta, znaci da ima sto manje prepravki, a pozeljno je da ih nema.

    evo podataka koji bi korostili za pronalazenje odgovarajucih podizaca

    Cylinder head and valve seats

    Upper correction angle (prod.), inlet/exhaust = 70degrees

    Valve seat angle = 44degrees 30"

    Lower correction angle (prod.), inlet/exhaust = 30degrees

    Valve seat width, inlet = 1.33 - 2.19mm

    Valve seat width, exhaust = 1.68 - 2.54mm

    Stem bore diameter (inlet/exhaust) = 7.063 - 7.094mm

    Camshaft bearing parent bore diameter = 26.00 - 26.03mm



    Camshafts

    Number of camshaft bearings = 2 x 5

    Drive = Single roller chain, hydraulic chain tensioner

    Camshaft end float = 0.02 - 0.26mm

    Cam lift, inlet = 9.99mm

    Cam lift, exhaust = 9.16mm

    Cam length (between heel and tip), inlet = 51.87 - 52.10mm

    Cam length (between heel and tip), exhaust = 51.04 - 51.27mm

    Valve timing, inlet opens before TDC = 9degrees

    Valve timing, inlet closes after BDC = 59degrees

    Valve timing, exhaust opens before BDC = 57degrees

    Valve timing, exhaust closes after TDC = 11degrees

    Camshaft bearing journal diameter = 25.96 - 25.98mm

    Inside diameter of bearing = 26.00 - 26.03mm



    Valves

    Valve control = DOHC

    Valve Clearances = Hydraulic tappet

    Hydraulic tappet diameter = 30mm

    Hydraulic tappet clearance in housing = 0.025 - 0.071mm

    Valve length, inlet = 111.67 - 112.1mm

    Valve length, exhaust = 111.37 - 111.8mm

    Valve head diameter, inlet = 33.5mm

    Valve head diameter, exhaust = 30mm

    Valve stem diameter, standard inlet = 7.025 - 7.043mm

    Valve stem diameter, standard exhaust = 6.999 - 7.017mm

    Valve stem diameter, oversize 0.2, exhaust = 7.199 - 7.217mm

    Valve stem diameter, oversize 0.4, inlet = 7.425 - 7.443mm

    Valve stem diameter, oversize 0.4, exhaust = 7.399 - 7.417mm

    Valve stem guide clearance, inlet = 0.020 - 0.069mm

    Valve stem guide clearance, exhaust = 0.046 - 0.095mm

    Valve spring free length = mm = 44.8mm

    Spring force - inlet and exhaust are identical

    Spring force, valve open = 635N

    Spring force, valve closed = 210N

    Spring length, valve open = 28.0mm

    Spring length, valve closed = 38.0mm

    Valve spring inside diameter = 17.2mm

    Valve spring wire diameter = 3.7mm

    Number of turns = = 7.4
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • Markedjani
      CBC Senator XXL
      • 24.07.2007
      • 968
      • BG-Cerak
      • Ford Escort RS2000 M

      #3
      Cek cek... a sto bi to radio ?
      fordclubserbia.org

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Kako zasto?
        Besposleni popa i jarice krsti.

        Comment

        • Markedjani
          CBC Senator XXL
          • 24.07.2007
          • 968
          • BG-Cerak
          • Ford Escort RS2000 M

          #5
          Ma lepo je to kad neko nesto oce da radi na autu...

          Nego mi ne ide u glavu sta se dobija time ako umesto hidropodizaca stavis mehanicke koje moras da stelujes i oce kad se razjebu da se non stop rasteluju...

          Mislim ono... cemu budzenje ?
          fordclubserbia.org

          Comment

          • ///M_Power
            CBC Senator XXL
            • 05.05.2008
            • 335
            • Beograd - Minhen

            #6
            Rece da imas nameru da koristis standardne bregaste za taj auto... Onda ti i ne trebaju mehanicki podizaci.
            Moze se desiti da zaj*bes standardne bregaste ako ugradis mehanicke podizace... zavisi od materijala bregastih (bregova).
            Zavisno od kvaliteta moraces da ih stelujes sa vremena na vreme (podizace).

            A sad, ono pozitivnije:

            Mehanicki podizaci ce ti dati vise snage, narocito u gornjem opsegu obrtaja motora (6000+ obrtaja)
            Mehanicki podizaci ce ti dozvoliti da koristis agresivnije bregaste i uglove otvaranja...

            Znaci, sa standardnim bregastim, ne bih rekao da ima mnogo smisla... U stvari, ako nemas nameru da diras vecinu delova motora, i izvlacis neki maksimum KS, ovo ti je prilicno nepotrebno... bar po mom misljenju..

            Comment

            • Type_R
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2007
              • 900
              • Valjevo

              #7
              Ja cu da navedem samo dva razloga, prvi je podizanje limitatora obrataja sa 6600 na 7500, a to bas nije najsrecnije za hidropodizace
              drugi je recimo problem ispravnosti samih hidropodizaca, moze da se desi da su dotrajali ili zaprljani pa nerade kako treba.

              Inace motor se vec vrti na 7500 rpm, a bregaste su u planu uskoro...
              3SG(T)E EXPERT

              MAN service

              Comment

              • BokiRS
                CBC Veteran
                • 20.06.2008
                • 174
                • Beograd

                #8
                Hvala vam na odgovorima.U planu mi je da stavim super chip i druge bregaste ali prvo sam mislio da resim podizace pa da tako vozim jedno kratko vreme dok ne nabavim chip i bregaste
                ne moze brze,jurimo 30

                Comment

                • stainless
                  CBC Veteran
                  • 26.10.2007
                  • 183
                  • CG

                  #9
                  jedno pitanje,imam ovog escorta 1.8 105ks,citao sam da se stavljanjem bregastih od verzije 1.8 130ks dobija +25 ks na snazi (jer je to bukvalno jedina razlika izmedju ova dva motora).
                  e sad isplati li se radit to,kolika moze bit cijena ovih bregastih,i je li puno komplikovano da se zamijeni to,odnosno moze li to prosjecan majstor da odradi?
                  Originally posted by Stefan_s
                  Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                  Comment

                  • Markedjani
                    CBC Senator XXL
                    • 24.07.2007
                    • 968
                    • BG-Cerak
                    • Ford Escort RS2000 M

                    #10
                    Ne moze samo bregaste da zamenis... moras i glavu i ECU da stavis od tog motora sa 130ks (koji je sve samo ne cest na nasim prostorima)

                    To sam i ja mislio da moze tako... posto radim projekat sa tim motorom od 105ks

                    Malo sam se raspitao... i dobio sam ovaj gore odgovor
                    fordclubserbia.org

                    Comment

                    • Vocko
                      CBC Senator XXL
                      • 25.04.2005
                      • 4556
                      • nBGd

                      #11
                      Glavu ,mozda, i ne bi trebao da menja, ali bregaste u kombinaciji sa stelujucim remenicima ne mogu, a da ne daju vise snage.

                      Comment

                      • srdjan_p
                        CBC Senator XXL
                        • 01.12.2004
                        • 1915
                        • ZR

                        #12
                        Jedino ako idu neke opasne bregaste, ovako nema potrebe...
                        Moja Alfa(1.4 twinspark) vrti 7200rpm fabricki sa hidropodizacima i nema problema, 1.8 twinspark sa nekim chipom vrti 7500...

                        Comment

                        • BokiRS
                          CBC Veteran
                          • 20.06.2008
                          • 174
                          • Beograd

                          #13
                          Ja cu sigurno uzeti opasne bregaste i chip,nego mi je problem sto ne znam od kog auta mi pasu mehanicki podizaci,moram prvo to da nadjem pa tek onda ostalo
                          ne moze brze,jurimo 30

                          Comment

                          Working...
                          X