jet pump (dinamizator protoka) - opet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    jet pump (dinamizator protoka) - opet!

    e ljudi!
    jednom sam vec pitao u vezi ovog - postavio sam post u vezi slobodnog izduva ali niko nije odgovorio...
    pa sad opet - ima li ko kakvo iskustvo sa dinamizatorom izduvnih gasova montiranih umjesto katalizatora ili srednjeg lonca? ako imate, kakva?
    inace postoje dva tipa:
    1. venturijeva cijev (ubrzava gasove po principu promjene pritiska)
    2. spirala (uvodi gasove u spiralni tok)
    dakle, sve ja to fino shvatam, ali me zanima da li je to uopste potrebno? u poljskoj je to najpopularniji vid modifikovanja izduvnih sistema tako da ovdje ne mogu da dobijem objektivan odgovor...
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Dobices odgovor cim neko bude imao malo vremena
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #3
      ima li iko malo vremena?
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #4
        niko???
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Ajd sad.. koji auto, sta si namerio.. odma da ti kazem ovako, pre nego li i odgovoris da je sve to samo bacanje para. Izduv da moze da uradi cudo, ali uz optimisano paljenje, izmenu bregastih osovina.

          Samo izduv remeti konstrukciju.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #6
            ooooooo velikiiiii!!!
            u pitanju je rover 200 1.4 103KS/6000rpm, 133Nm/4000rpm, cilindar 75,0x79,0, vrti se do 7200rpm. ranije je malo cackano paljenje - silikonski kablovi, optimalnije svjecice, ugao paljenja. na zalost MEMS (njegov ECU) ne moze da se preprogramira...
            sta bih htio da dobijem? ne bas mnogo u principu! motor se vrti u 4-toj do kraja a u 5-oj do 6000rpm, samo sto poslije 4500 malo "kilavi". eto, htio bih vise elasticnosti na visim obrtajima (bez redukcije brzine) i toliko! a mozda cak toliko...
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            Working...
            X