Tanko crevo na ekspanzionoj posudi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • uglavnom.bezopasni
    - 42 -
    • 03.02.2005
    • 2235
    • Novi Sad

    Tanko crevo na ekspanzionoj posudi

    Čemu tačno služi tanko crevo na ekspanzionoj posudi (npr. kao kod golfa, a ima i na još dosta auta) ono kroz koje posle nekog vremena počne da teče voda, vraća neku vodu u posudu.
    Koliko sam gledao kroz njega teče neka količina vode kad je termostat zatvoren i to ne uvek.

    Šta to ustvari radi i šta se na primer dešava ako se ono zapuši.
    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
    11.04. 0:12 #2
    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!
  • ljube-kugla
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 1531
    • batajnica

    #2
    sigurno si primetio da dok je hladan auto da je nivo u posudi mali a kad se ugreje auto podigne nivo,e to crevo sluzi da recimo visak vode u gornjem delu motora izbaci u posudu,a posle je uzme sa donjeg creva i tako u krug,i to se desava samo kad krene da dize temperaturu pri nesto vecim obrtajima,ali nek te to ne zabrinjava bitno je da ne izbacuje iz posude i ne curi nigde
    ko na nas krene iz mesta je naje&o
    a sto nas je vise,jaci smo

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Ne lici da bi to crevo moglo tako lako da se zacepi osim ako ne probije dihtung pa ima (ostane) majoneza u rashladnoj tecnosti posle zamene dihtunga. I onda cak nije lako jer na radnoj temperaturi sve postaje veoma tecno. Po meni je to crevo za odzracivanje jer rashladni sistem nije pod pritiskom sto je prakticno najbolji sistem.
      Sad bi se pitali kako odzracivanje kad tece voda kroz njega. Pa lepo na najvisoj tacki je uglavnom najtoplije sto stvara pritisak i taj pritisak tera ili vazduh (ako ga ima sto ne vidimo) ili tecnost natrag u posudu kroz crevo.
      Ako bi se to crevo recimo namerno ustinulo da se zatvori moglo bi po meni da dodje do pregrevanja i da se stvori vazdusni chep kad je vrucina i kad je visoka turaza motora.
      Ne mogu da zamislim da bi to crevo moglo tako lako da se zacepi jer kad "sistem" proradi tu ima pozitivnog pritiska ali ako bi se to ipak nekako i desilo ne bi bilo dobro.

      Comment

      Working...
      X