BMW-Kako cu bit siguran da moze uci jaci motor pod haubu???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BMW-Kako cu bit siguran da moze uci jaci motor pod haubu???

    Imam Bmw-a 316 i htio bih u njega staviti motor od Bmw-a 323 od 200KS i neznam ako ce uci ili upoce ne moze uci!!! Treba mi savjet kako bih ga ugradio u slabiji model Bmw-a!!! POMOZITE!!!!




  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    ja koliko se secam u tu sasiju je isao i 323... sad neznam da li su ti stari bili 4 ili 6 cyl..
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • TheWickerMan
      CBC Senator XXL
      • 11.09.2007
      • 791
      • DE
      • AR Giulietta TCT

      #3
      Sestaci su bili 2.3 u E21 ... 2.0 je bio u 4 ili 6 cilindarskoj verziji...

      Comment

      • Markedjani
        CBC Senator XXL
        • 24.07.2007
        • 968
        • BG-Cerak
        • Ford Escort RS2000 M

        #4
        2.3i,6 cyl... 143ks... je isao u E21

        Nego koji je to 2.3 sa 200ks iz kog je to BMW-a ?

        Jedino znam za E30 M3 da ima 200ks sa tom kubikazom...
        fordclubserbia.org

        Comment


        • #5
          U ovom sad je 66kw-oko 88KS a imam drugi motor od neznam tocno kojeg bmw-a od 200 KS!!! E sad,ako sam sobro cuo da je iz 323,nisam siguran!!! Ispravite me ako grijesim!!!

          Comment

          • Williams
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2006
            • 556
            • Beograd- Cerak

            #6
            Ima 2.3 od 200ks od M3.

            Comment


            • #7
              Danas sam saznao da je taj motor nabrijan,da su promjenjeni klipovi... i da je iz 323-ice!!!

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                Shestaka da smestish pod haubu mozhesh, ali to nije samo pitanje "mozhe li da stane", moracesh da "reorganizujesh" raspored u motornom prostoru, izmestish kutiju filtera za vazduh, mnogih creva i instalacija, moracesh da poradish i na nosachima motora jer naravno da se ne "gadjaju" sa onima sa "chetverca". Pa onda zbog vece tezhine i opterecenja treba revidirati i prednje veshanje, trebace ti i vece kochnice, kompletan usis (ako ga vec nisi dobio sa motorom). Osim toga ako ubacish taj "shestak", pa josh ako je nasviran, onda ti ne gine i nov menjach...

                Mozhe da se odradi, samo je pitanje ekonomske isplativosti. Po meni, mnogo je to zahebancije i ulaganja, totalno promashena investicija... Bolje prodaj taj auto i taj motor, pa ganjaj neshta drugo...

                Pozz
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • DRAGANCE
                  CBC Član
                  • 23.12.2004
                  • 28
                  • bg

                  #9
                  hmmm 323 ... pa jos i 200ks.... aj da vidimo i to ....

                  kao sto rece kolega.... znaci gomila stvari koje ce te na kraju iskostati kao da si uzeo 325 kocku ( kad bi taj tvoj prodao i dodao nesto malo parica ) koja ce sigurno bolje ici od tog tvog ... prvenstveno sto je kocka daleko stabilnija i ako se ne varam cak je i laksa ... posto je poznato da je e21 gvozdjurija....

                  Comment

                  • andrigo
                    CBC Član
                    • 30.05.2008
                    • 94
                    • Nis

                    #10
                    Jbg brate al on na semaforu sa tom gvozdjurijom ima da kida sve te kocke 325....

                    Comment

                    Working...
                    X