SAAB ide bolje nego li si dobio rezultate.
Greska je tvoja i samo tvoja.
Skinuo si regulaciju sa WG i na taj nacin onemogucio pracenje paljenja do krajnjeg pritiska turbine koji imas.
Imas originalni program u ECU jedinicama i pustanjem turbini da ide preko programskih parametara dobijas goriva prema vazdusnoj masi ali paljenje neuspeva da proprati jer nemoze da pomeri na toliko ranije. Neuspevas da sagoris sav benzin koji dobijas te izbacujes nesagorelo gorivo vani u obliku crnog dima.
Sledece je da si toliko podigao obrtni momenat da ti se ceo motor i menjac usukuju, dakle diferencijal menjaca se spusta toliko nisko prilikom punog gasa da nisi u stanju prebaciti u sledecu brzinu.
Geometrija sipke koja ide od rucice menjaca do samog menjaca nemoze da proprati ugaone izmene same pozicije menjaca.
Mislis li sta ozbiljnije da radis moras da postavis nekakvu blokadu menjacu da nemoze da seda na dole sa delom diferencijala.
To je dovoljno da padnes u neko 14 vreme a sa pravim gumama za drag i u 13 vreme.
Koji ti je bio time na 60 ft ?
Koji na 201m ?
Koja brzina na 200m a koja na izlazu na 402m?
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment