BOOST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    BOOST

    Nista, ostav ga..

    Sta je sa pritiskom? Zasto bi trebalo da puni vishe?
    Milsim na osnovu chega?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Sorry, zauzet ceo dan Izgleda da si pogresio sa APC ventilom i pogresno prikljucio creva
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #3
      tako, kao sto si ti uradio wg uopste ne radi tako da oprezno...mozes da "napumpas" motor previse pa da bude....puffff
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        SAAB ide bolje nego li si dobio rezultate.
        Greska je tvoja i samo tvoja.
        Skinuo si regulaciju sa WG i na taj nacin onemogucio pracenje paljenja do krajnjeg pritiska turbine koji imas.
        Imas originalni program u ECU jedinicama i pustanjem turbini da ide preko programskih parametara dobijas goriva prema vazdusnoj masi ali paljenje neuspeva da proprati jer nemoze da pomeri na toliko ranije. Neuspevas da sagoris sav benzin koji dobijas te izbacujes nesagorelo gorivo vani u obliku crnog dima.
        Sledece je da si toliko podigao obrtni momenat da ti se ceo motor i menjac usukuju, dakle diferencijal menjaca se spusta toliko nisko prilikom punog gasa da nisi u stanju prebaciti u sledecu brzinu.
        Geometrija sipke koja ide od rucice menjaca do samog menjaca nemoze da proprati ugaone izmene same pozicije menjaca.

        Mislis li sta ozbiljnije da radis moras da postavis nekakvu blokadu menjacu da nemoze da seda na dole sa delom diferencijala.

        To je dovoljno da padnes u neko 14 vreme a sa pravim gumama za drag i u 13 vreme.

        Koji ti je bio time na 60 ft ?
        Koji na 201m ?
        Koja brzina na 200m a koja na izlazu na 402m?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #5
          -svaka cast, odusevljavas me!!!
          vece dizne+chip po meni za pocetak
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Imam ja, meni je puko InterCooler pa sad racunaj koliko je od izmerenog vazduha icsurilo a koliko goriva uslo
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            Working...
            X