Alfa 156 1.8 TS Chiptuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pistol_ns
    CBC Član
    • 22.04.2005
    • 36
    • NS

    Alfa 156 1.8 TS Chiptuning

    Znaci radi se o modelu koji ima 1747cm3 i 144konja u osnovnoj varijanti,ja sam mu isekao katalizator......sad bi odradio chiptuning,bio sam entuzijasta pa sam hteo sam da radim ali sam odustao tako da me interesuje,.....koliko bi toga dobio sta bi izgubio i ostalo,
    izmedjuostalog cuo sam da postoji elektronika koja se stavlja umesto protokomera vazduha koja moze dosta da utiche na performanse ali povecava potrosnju da li neko moze nesto vise i o ovom da mi kaze unapred hvala
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #2
    Ukratko; sa squadra tuningom bi dobio +10ks, +16Nm obrtnog momenta, ALI SA NAPOMENOM da morash preci na gorivo sa vishom oktanskom vrednoshcu 97/98 - koje kod nas NE POSTOJI! Btw, u 156-ici je chini mi se flash eprom, znachi mora da se shalje ecu - nema zamene chip-a.

    Shto se tiche u**** za vazduh, ovde mozhesh naci tutorial o tome - nadam se da si na to mislio.

    "Cijena sitnica": 269eur - tax free

    Btw, pretrazhi malo forum - tema o chip-ovanju (ili ne chipovanju) je i te kako obradjena.
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • Pistol_ns
      CBC Član
      • 22.04.2005
      • 36
      • NS

      #3
      stavio sam ja vec davno K&N filter i iscupao kuceste,samo sad planiram da iscupam i tu rezonatorku kutiju ngo nisam na to milsio nego na neki emulator protokomera nekka elektronika koja se stavi umesto protokomera....nesto tako sam ja bar razumeo

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        merac kolicine/mase vazduha je osnovni sastavni deo sistema ubrizgavanja i vadjenjem istoga motor vise ne moze ispravno da radi. NE postoji nikakav emulator koji "izmislja" vazduh veec vazduh realno mora da protice u motor i mora da se nekim metodom meri.

        postoje "kutijice" elektronike koje varaju ECU i salju pogresne informacije o statusu vazduha, kao sto postoje slicen "kutijice" i za status temperature motora npr.

        po pravilu rezultat tih varanja ECUa je pogresan rad motora, losije sagorevanje sa manje snage, bitno losijom ekologijom izduva i kracim radnim vekom motora.

        kljuc za povecanje snage motora je povecanje MASE u****nog vazduha u motor kao osnovnog energetskog nosioca sagoreva nja (kiseonik je osnova oksidacionih procesa samog benzina odnosno dizela).

        stavljanje otvorenih KN i slicnih filtera ispod haube po pravilu umanjuje MASU vazduha i umanjuje snagu i perfomanse motora a povecava buku.

        za povecanje kapaciteta disanja nuzno je u****ti sto vecu masu vazduha a to znaci sto nize temperature odnosno UVEK i iskljucivo van motorskog prostora, dakle spolja ispred auta.
        ili posle KN filtera napraviti sistem interkulera vazduha kao na turbo motorima.

        varijanta da KN ispod haube donosi umanjenje u****, odnosno manju razivjenu snagu motora.
        to kazuju merenja, to kazuje praksa i to kazuje termodinamika.

        sa otovrenim filterom vazduha, ili bez njega recimo jedino se dobija ostriji odziv na leptiru i vise buke sto subjektivno moze lako da zavara.

        kada se poveca disanje motora, sledeci korak je vise goriva nabiti da sagori sa vise kiseonika i tada dolazi do porasta snage motora.

        bitna su 3 kljucna elementa- vazduh, benzin i varnica za povecanje pritiska sagorevanja u motoru.
        bilo je vec reci o tome sire, ovde samo ukratko osnove =]
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        Working...
        X