Golf mk4 2.0 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nlero
    CBC Početnik
    • 23.08.2008
    • 4
    • Beograd

    Golf mk4 2.0 8v

    Pre svega VELIKI pozdrav,

    Posle mnogo procitanih tema i postova resio sam da se registrujem
    kako bi me strucnjaci,koji su me "namucili" i velikim i detaljnim postovima,bolje upoznali sa mojim automobilom.


    Kada sam se resio "dvojke" 1.6D i seo u mk4 bilo je mmmm...
    Ipak ono 2.0 na gepeku je pas koji laje,a ne ujeda.

    Svestan sam da je motor tehnoloski zastareo i uopste ne znam odakle im ideja da ga gurnu u cetvorku,da je 16v pa ajde,al ovako sa manje od 60 kojna po litru,sramota.


    Sta da mu radim??
    Da li je moguce dobiti 30tak konja bez vecih modifikacija,znaci do 500-600e?To bi me drzalo neko vreme.


    I sta mislite o turbo-kitovima koji su pravljeni za ovaj motor:

    BBM: http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/cate ... rt=9&ind=0



    i kinetics,
    http://www.kineticmotorsport.com/catalo ... 136-1.html

    Koliko je tesko ugraditi ih kod nas(naravno ako ih donesem),da li ima dovoljno vestih majstora koji bi ovo uradili kako treba tj. da li bi posle ovakve nadgradnje auto provodio vise u servisu nego na ulici?
    U tom slucaju je bolje kupiti 1.8T
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    U tom slucaju je bolje kupiti 1.8T
    mislim da si sam sebi dao odgovor... ako ti je golf u dobrom stanju, on ima veliku vrednost na nasem trzistu, a svaka tvoja intervencija na povecanju snage bi mu (apsurdno ali to je golf i srbija) smanjila trzisnu vrednost.
    moj ti je savet da ako trazis vise snage prodas tvog i uzmes za iste ili slicne pare 1.8t, najjeftinije ces proci i imaces pouzdaniji auto nego da sam nesto budzis i pravis... ne kazem da ne mozes napraviti ,ali kad na kraju svedes racun moze doci do velikog razocarenja...
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • Madison
      CBC Član
      • 12.05.2008
      • 86
      • Krusevac/Bg

      #3
      Upravo tako, cak je i potosnja 1.8t manja od tog tvog. A taj 2.0 8v se i na mk3 mnooogo lose pokazao, ne znam zasto su ga i dalje proizvodili...

      1.8t je veoma dobar motor, ali ako se odlucis za kupovinu moras dooobro da pazis sta kupujes, ne uzimaj nista bez servisne knjizice, jer taj auto se ne kupuje da se vozi penzionerski
      Guns don't kill people. My cousin does!

      Comment

      • nlero
        CBC Početnik
        • 23.08.2008
        • 4
        • Beograd

        #4
        Pa i ja mislim da bi to bilo najbolje resenje da kupovina takvog automobila nod nas nije lutrija,pogotovo jer sam potpuno zadovoljan sa svim na autu sto nije motor,i gume su odlicne,felne,untutrasnjost,presao je 95000 itd...

        A to je u potpunosti tacno da cena golfu u srbiji opada za onoliko koliko ulozis u njega..Koji paradoks!!!

        Al dobro,posto sada(u narednih godinu dana) nikako ne bih prodavao auto i jurio neki gti,jer mislim da je jako teko naci dobar,a i mislim da ih je jako malo uopste, a da odem preko i da trazim nemam vremena, a i to kosta,
        mislim ovako:

        Posto sam skidao katalizator(nije valjao) i zvuk me nervira ujedno promena izduva ne moze da utice mnogo na prodaju,doduse jos manje na snagu,ali bi sredio zvuk i mozda polako pravio osnov za neki tuning ako ga bude.mislim da je kod njega grana 4-2-1,nisam siguran.

        Sta bih mogao da odradim tu?
        Recimo za onih 500-600E

        Comment

        • jevtic
          CBC Senator XXL
          • 26.11.2006
          • 729
          • beograd

          #5
          ako ti je stalo samo do zvuka onda najbolje samo da promeniš zadnji lonac i da kuliraš. ako oćeš 4-2-1 ja bi na tvom mestu otišao kod bate u ns i tamo to uradio za mnogo manje para. ionako to neće imati nikakvih efekata.



          što se tiče teme moram da se složim sa ostalima da ti je najbolje da prodaš taj i da juriš neki 1.8t. tu samo sa chipom možeš dobiti više snage i nego ovim turbo kitovima i mnogo je jeftinije i kvalitetnije rešenje od turbo kitova. postoje i verzije 1.8t sa 180ks samo su ređe. i ne bi se u potpunosti složio da ne može da se nađe dobar primerak. može samo treba tražiti i tražiti. evo par iz oglasa.....



          ex - fabia 1.9 tdi
          golf 2.0 tfsi

          Comment

          • stainless
            CBC Veteran
            • 26.10.2007
            • 183
            • CG

            #6
            uh najgori si motor potrefio,vuce korijene iz 80 i neke.
            nije mi jasna poenta tog motora kad ima atmosferski 1.8 125ks,da si kupio 1.6 100ks imalo bi vise smisla da ga tuniras nego taj tvoj.

            ako ti je bas do trosenja para moja preporuka je 1.8T plus 300e za dobar chip i eto ti 180 turbo ks koje ne mozes da mjeris ni sa jednim atmosferskim motorom.
            Originally posted by Stefan_s
            Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

            Comment

            • nlero
              CBC Početnik
              • 23.08.2008
              • 4
              • Beograd

              #7
              Znam i ja sta je logicno,al sto jednostavno kad moze komplikovano

              Ne odvaja mi se od ovog auta,a i nisam bas neki trgovac pritom nisam siguran da bi auto lako otisao bas zbog motora,ko hoce jeftino da se vozi trazi tdi,ko hoce brzo 1.8T,tako da...

              E a ja se ponadao da ce neko da kaze:"e ja imam takav motor pa sam radio ovo,ono",al nista,iako sam na stranim forumima video da ljudi rade sve zivo(naravno kad imaju $$$)

              Comment

              Working...
              X