Problem sa Golfom 3 GTI 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 24v
    CBC Senator XXL
    • 11.12.2004
    • 479
    • Beograd, Karaburma

    Problem sa Golfom 3 GTI 16v

    U pitanju je auto od mog kuma Golf 3 2.0 16v

    Auto odlicno ide i na leru radi sasvim lepo, niti se zalece niti ima simptome problema, cak ga je bas skoro vozio 230kmh po cajgeru ALI

    auto na leru dimi i trosi litar ulja na manje od 1000 km. Dimi i cim se upali kad je hladan.
    Otisao on kod majstora da mu zameni gumice ventila i majstor pre nego sto je poceo posao izmeri kompresiju i stanje je sledece

    1. 12
    2. 4
    3. 12
    4. 4

    Auto ne gubi vodu! Kaze mi kum da isto tako mnogo manje dimi kad dolije ulje do maksimuma a kad padne na minimum tad dimi bas mnogo vishe.

    ima li neko kakvu ideju sta bi moglo da bude?
    I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #2
    Karike?Ne znam shta bi drugo moglo

    I love my

    Comment

    • RS-4
      CBC Veteran
      • 29.04.2008
      • 162
      • Norway

      #3
      Premeri pritiske u cilindrima na nekom drugom mestu, sa pritiscima od 4 bara taj motor bi radio na dva cilindra. A potrosnju ulja ces verovatno resiti zamenom gumica na ventilima.

      Pozdrav

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Kad crknu karike kompresija je obično manja u odnosu na druge cilindre ali ne toliko. Ako je tačno merenje, samo ventili mogu da izazovu takvu razliku to jest malu kompresiju. Ako nije nagoreo neki ventil, može da bude premali zazor pa u sklopu sa teflonima jede ulje. Izmeriti još jednom kako je več rečeno ali skidanje glave ne gine svakako.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Kanarinac
          CBC Senator XXL
          • 08.10.2004
          • 2870
          • BG,Weedikovac

          #5
          E da vidish nisam razmislio uopshte.
          Cepi je bio izgoreo ventil na swiftu,ali mu je auto onda radio na 3 cilindra.Bash chudno da radi normalno ako je kompresija tolika.

          I love my

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Ja sam mislio da je nagoreo dihtung pa da su 2 susedna cilindra sa slabom kompresijom ali opet bi radio lose na leru. Ali posto vidim da su cilindri sa slabom kompresiom razdvojeni verovatno je nesto oko glave, tesko da moze da ima tako slabu kompresiju na karikama a da lepo radi.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #7
              Ko o chemu, kani o karikama
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              Working...
              X