Brz spoolup na turbini, havarija InterCoolera
Collapse
X
-
Jel moze da se zalepi taj procep il mora drugi IC da se stavlja?
Kad si bio prosle godine, na malo vecoj spoljnoj temperaturi 36+ imao si isto problema sa hladnim vazduhom na vecoj brziniDa to tada nije pocelo da se cepa
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
-
-
Novi, takve stvari se nekrpe
Problem koji pominjes je nemogucnost protoka i nema veze sa brzinom vec sa protokom vazduha. Dakle sam IC se postavi kao reduktor pritiska koliko vazduha moze da dospe u motor.
Sto se resenja tiche , nebriniAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTSto se resenja tiche , nebriniSAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
kada smo vec kod ic-a...da te priupitam par stvari:
posto stavljam ic...ali brinu me neke stvari...
1.Da lu cu dobiti malo vecu turbo rupu?
2.planirao sam umesto creva da uzimam alu cevi? da ili ne?
3. planirao sam da ostanem na precniku creva koja izlaze iz TurBa do IC-a pa jednim konusom i gumenim nastavkom/cima predjem na IC?!Injection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-
-
1.Da lu cu dobiti malo vecu turbo rupu?
Neznatnu, ona je vise inplementirana u upravljackoj jedinici nego sto je prisutna fizicki. Mislim, konstrukcija postoji vec
2.planirao sam umesto creva da uzimam alu cevi? da ili ne?
Kombinacija. Crevo ALU Crevo
3. planirao sam da ostanem na precniku creva koja izlaze iz TurBa do IC-a pa jednim konusom i gumenim nastavkom/cima predjem na IC?!
Tako se i radiAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Idealan IC ima minimalan unutrasnji otpor, minimalnu unutrasnju zapreminu i maximalnu cheonu povrsinu.
Tesko aaa?
E sad pazi ovako.
Znas da sam stavio na moj auto jedan IC da lezi iza spoilera?
U cemu je finta?
Koristeci spoiler i efekat downforce koji se stvara ispod njega, dakle iza spoiler mora da je zatvoren, tako da se pojavi zona sa vecom brzinom protoka vazduha, citaj nizi pritisak, i iznad ICa znaci iza spoilera na gore je vazduh spor i samim tim ppod pritiskom jer se nalazi zarobljen u kaseti i mora da prolazi kroz IC.
Finta je da na ovaj nacin ubrza vazduh koji struji spolja kroz IC na taj nacin. Dakle iznad ICa iza spoilera bude vazduh nabijen RamAir efektom a ispod bude zbog podpritiska i efekta downforce, tj. zona nizeg pritiska, i****van kroz IC.
Na ovaj nacin se dobije da strujanje vazdusne mase kroz IC spolja bude ubrzano i da se masa vazduha koja ga saseca spolja intercooler poveca za blize 40-50% u zavisnosti od brzine kretanja auta.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
ovako...
Znas da sam stavio na moj auto jedan IC da lezi iza spoilera?
....dakle iza spoiler mora da je zatvoren.....jer se nalazi zarobljen u kaseti i mora da prolazi kroz IC
ako je kao sto sam naveo u drugom primeru kako se hladi hladnjak za rashladnu(u daljem textu hladnjak R.T.) tecnost ako je spojler zatvoren?!
inace me i to brine, ako stavim (klasicni sistem) IC ispred hladnjaka R.T. zar se nece povecati malo temperatura motora?!
Injection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-
Comment