Brz spoolup na turbini, havarija InterCoolera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Brz spoolup na turbini, havarija InterCoolera







    Pricao sam malo o InterCooleru koji se predao pred napadnim puslom turbine

    Ovako izgleda rupa koja mi se suprostavila na dragu na Emmabodi
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #2
    Jel moze da se zalepi taj procep il mora drugi IC da se stavlja?
    Kad si bio prosle godine, na malo vecoj spoljnoj temperaturi 36+ imao si isto problema sa hladnim vazduhom na vecoj brzini Da to tada nije pocelo da se cepa
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Novi, takve stvari se nekrpe

      Problem koji pominjes je nemogucnost protoka i nema veze sa brzinom vec sa protokom vazduha. Dakle sam IC se postavi kao reduktor pritiska koliko vazduha moze da dospe u motor.

      Sto se resenja tiche , nebrini
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        #4
        Originally posted by BOOST
        Sto se resenja tiche , nebrini
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • Ivvan
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1574
          • Nis
          • SAAB 9000

          #5
          Boost, pricao si nekad negde o dva hladnjaka vezana paralelno,cini mi se, koji su horizontalno postavljeni? Zar nisi zbog njih prepravljao prednji branik ? ili ih jos nisi stavio?

          Turbos make torque,and torque makes fun

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Stavljen pre godinu dana ali nikad povezam.
            Saabo mi nije dao vremena, smo je hteo negde da se voza
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              #7
              kada smo vec kod ic-a...da te priupitam par stvari:

              posto stavljam ic...ali brinu me neke stvari...

              1.Da lu cu dobiti malo vecu turbo rupu?

              2.planirao sam umesto creva da uzimam alu cevi? da ili ne?

              3. planirao sam da ostanem na precniku creva koja izlaze iz TurBa do IC-a pa jednim konusom i gumenim nastavkom/cima predjem na IC?!
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                1.Da lu cu dobiti malo vecu turbo rupu?

                Neznatnu, ona je vise inplementirana u upravljackoj jedinici nego sto je prisutna fizicki. Mislim, konstrukcija postoji vec

                2.planirao sam umesto creva da uzimam alu cevi? da ili ne?

                Kombinacija. Crevo ALU Crevo

                3. planirao sam da ostanem na precniku creva koja izlaze iz TurBa do IC-a pa jednim konusom i gumenim nastavkom/cima predjem na IC?!

                Tako se i radi
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  #9
                  pa jesam li profi ili ne?!

                  Hvala Boost!

                  i jos jedno pitanje: razlike u velicini ic-a, kako se ogledaju?(veci od orginala i manji od orginala) (oginal=srednja vrednost)
                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Idealan IC ima minimalan unutrasnji otpor, minimalnu unutrasnju zapreminu i maximalnu cheonu povrsinu.

                    Tesko aaa?

                    E sad pazi ovako.
                    Znas da sam stavio na moj auto jedan IC da lezi iza spoilera?
                    U cemu je finta?
                    Koristeci spoiler i efekat downforce koji se stvara ispod njega, dakle iza spoiler mora da je zatvoren, tako da se pojavi zona sa vecom brzinom protoka vazduha, citaj nizi pritisak, i iznad ICa znaci iza spoilera na gore je vazduh spor i samim tim ppod pritiskom jer se nalazi zarobljen u kaseti i mora da prolazi kroz IC.
                    Finta je da na ovaj nacin ubrza vazduh koji struji spolja kroz IC na taj nacin. Dakle iznad ICa iza spoilera bude vazduh nabijen RamAir efektom a ispod bude zbog podpritiska i efekta downforce, tj. zona nizeg pritiska, i****van kroz IC.
                    Na ovaj nacin se dobije da strujanje vazdusne mase kroz IC spolja bude ubrzano i da se masa vazduha koja ga saseca spolja intercooler poveca za blize 40-50% u zavisnosti od brzine kretanja auta.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Black Knight
                      CBC Senator XXL
                      • 13.10.2004
                      • 2020
                      • Novi Beograd, kicblo

                      #11
                      ovako...
                      Znas da sam stavio na moj auto jedan IC da lezi iza spoilera?
                      &

                      ....dakle iza spoiler mora da je zatvoren.....jer se nalazi zarobljen u kaseti i mora da prolazi kroz IC
                      U prvoj recenici mi se cini da je iza spojlera a u drugoj ispred spojlera koji ima zatvorenu zadnju stranu, tj. stavljen u kovceg da bi "skupljao" vazduh po pritiskom?!

                      ako je kao sto sam naveo u drugom primeru kako se hladi hladnjak za rashladnu(u daljem textu hladnjak R.T.) tecnost ako je spojler zatvoren?!

                      inace me i to brine, ako stavim (klasicni sistem) IC ispred hladnjaka R.T. zar se nece povecati malo temperatura motora?!

                      Injection is good,but I'd rather be blown!

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        IC je skoro uvek ispred hladnjaka za vodu.

                        IC #2 je : slika sutra.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Black Knight
                          CBC Senator XXL
                          • 13.10.2004
                          • 2020
                          • Novi Beograd, kicblo

                          #13
                          ma znam kakav je #2 kao kod Mitshu Evo
                          Injection is good,but I'd rather be blown!

                          Comment

                          Working...
                          X