FIAT Stilo 1.9 JTD - chip tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jboban
    CBC Veteran
    • 25.09.2008
    • 117
    • Čačak

    FIAT Stilo 1.9 JTD - chip tuning

    Ko od vas ima uradjen i kakav chip tuning na Stilu? Kakva su iskustva?
    Ja sam svom ugradio ono što radi Red Dot Racing.
    Dobija se: 155 KS, 317 Nm) i prezadovoljan sam. Evo nekih parametara:

    Pre tuning-a:
    Code:
    0-100 km/h 11s
    80-120 km-h u 5. brzini 10.7s
    Posle tuning-a:
    Code:
    0-100 km/h 8s
    80-120 km-h u 5. brzini 8.4s
  • neshaoct
    Banovan
    • 18.08.2007
    • 1754
    • Beograd, Rakovica

    #2
    ...ovi parametri vrede samo ako su provereni u praksi, tj. izmereni...
    Inače, Stilo JTD 115 KS fabrički do stotke ne ide celih 11s, već 10,3s...
    A, ovih 8s do 100 Km/h nisu mogući, jer fabrički Stilo Multi-Jet koji ima 150KS ide 8,8s...

    Comment

    • jboban
      CBC Veteran
      • 25.09.2008
      • 117
      • Čačak

      #3
      Prvi parametri su sa grafika koji je došao od tuning kuće, mereni na nekom drugom Stilu, a druge sam ja merio štopericom na mobilnom telefonu i moguće su varijacije, kako plus, tako i minus. To da li je celih 11 s ili 10.3 s zavisi od merenja i toga koliko se "lomi" menjač

      Trenutno mi ne radi varijabilna geometrija za turbinu, ali čim to sredim pokušaću da ponovim merenja. Možda ću i otići kod mog imenjaka na dino-test, mada mi je čudan grafik koji daje snagu (KS) u zavisnosti od brzine kretanja (km/h) umesto od broja obrtaja...

      Comment

      • neshaoct
        Banovan
        • 18.08.2007
        • 1754
        • Beograd, Rakovica

        #4
        Originally posted by jboban
        Prvi parametri su sa grafika koji je došao od tuning kuće...
        U tome i jeste problem, jer mogu da napišu šta god žele...
        A, i merenje koje si obavio gledajući u brzinomer koji malo laže takođe nije najmerodavnije...
        Da ne ispadne da teramo mak na konac, sigurno je da auto mora da ide bolje posle čipovanja, ali mislim da ova razlika od cele 3s
        ( pre i posle čipovanja ) u ubrzanju do 100 Km/h nema veze sa realnošću...
        Kao da su namerno želeli da naduvaju tu razliku, pa su tako prvo napisali pogrešan ( lošiji ) podatak o ubrzanju za fabričku verziju 115KS, a onda za tih 155KS naveli skoro za sekundu bolje ubrzanje nego što ide fabrički MultiJet, koji ima 150KS, plus bolji obrtni moment...

        Comment

        • Lord_o21
          CBC Senator XXL
          • 29.04.2006
          • 494
          • Novi Sad

          #5
          Ta prica je malo, ne realna...
          ...technology is the only Replacement for Displacement.

          Comment

          • jboban
            CBC Veteran
            • 25.09.2008
            • 117
            • Čačak

            #6
            Danas mereno, posle zamene probušenog creva za vakuum:
            Code:
            4. brzina 64 - 129 km/h (40 - 80 mph) 10.5 s
            5. brzina 80 - 120 km/h 8.6 s
            Prvi rezultat je u miljama na čas jer me jedan Englez zamolio da uporedim sa njegovim i dobili smo gotovo isto. Realno?[/b]

            Comment

            • jboban
              CBC Veteran
              • 25.09.2008
              • 117
              • Čačak

              #7
              Zvao sam Auto-centar "Boban" i pitao za merenje snage na Dyno mašini, ali kažu da im ne radi. Ima li još neki servis Dyno?

              Comment

              • nikola_gr
                CBC Član
                • 22.09.2008
                • 14
                • novi beograd

                #8
                ako nije tajna koliko te je para izaslo to zadovoljstvo ???
                x x x kad vec vozis , vozi sa stilom x x x

                Comment

                • loodilo
                  CBC Senator
                  • 04.08.2008
                  • 236
                  • Beograd, Mirijevo

                  #9
                  Ako su podaci dobri, pa taj auto seče asvalt! Mislim da Inter Speed ima Dyno test ali ne znam ni gde se nalaze ni koliko naplaćuju tj znam gde su ali ne mogu da se setim... Inače veliki sam protivnik tih stvari a u to su me ubedili apsolutno kompetentni ljudi, jes da auto bolje ubrzava i ide ali se i delovi mnogo više habaju... to možda vredi na nekim sportskim varijantama gde je motor sam po sebi "žilaviji"....

                  Comment

                  • jboban
                    CBC Veteran
                    • 25.09.2008
                    • 117
                    • Čačak

                    #10
                    Originally posted by nikola_gr
                    ako nije tajna koliko te je para izaslo to zadovoljstvo ???
                    Regularno 250 EUR, a pošto i oni vole privatno da tezgare, 120 EUR (80 GBP)
                    Originally posted by loodilo
                    Ako su podaci dobri, pa taj auto seče asvalt!
                    Otima se i proklizava (dok ASR ne odreaguje) u 2. i 3. brzini
                    Ovo sam samo probao i uopšte se ne iživljavam na autu. Održavam ga maksimalno dobro.
                    Originally posted by loodilo
                    jes da auto bolje ubrzava i ide ali se i delovi mnogo više habaju...
                    Najmanje se habaju kad ih ne koristiš...

                    Comment

                    • HGT 2.4
                      CBC Član
                      • 18.05.2008
                      • 58
                      • NBG

                      #11
                      turbo sa cipom dobija vise od atmosferca ali mi je tih 40 konja mnogo, onda stilo multijet ide lagano na 200 konjica nesto mi nelogicno,

                      Comment

                      • nikola_gr
                        CBC Član
                        • 22.09.2008
                        • 14
                        • novi beograd

                        #12
                        jbt pa to nije neka kinta a za nju ipak dobijes finu snagu da se igras e sad pitanje ... koliko se sa tim povecanjem smanjuje radni vek motora ... znam ono kao kad ga ne gazis ici ce duze al ajde da predpostavimo da ga ja vozim onako malo zustrije i volim jaci start i slicno , naravno ne gazim ga kad je hladan i to ... kapiras pitanje ??? znaci nisam penzija vozac nego onako osrednje agresivan )) koliko je dobro da ja to uradim ???
                        x x x kad vec vozis , vozi sa stilom x x x

                        Comment

                        • loodilo
                          CBC Senator
                          • 04.08.2008
                          • 236
                          • Beograd, Mirijevo

                          #13
                          Pa ti u tom slucaju mozes da odradis neku slabiju varijantu... ne morash da idesh na extreme od 156 konja... mozes da mu uradish neki remap na recimo 135 do 140 konja i zavrshen posao to bi bio pun pogodak za tebe... pozdrav!

                          Comment

                          • jboban
                            CBC Veteran
                            • 25.09.2008
                            • 117
                            • Čačak

                            #14
                            Originally posted by nikola_gr
                            koliko se sa tim povecanjem smanjuje radni vek motora ... znam ono kao kad ga ne gazis ici ce duze al ajde da predpostavimo da ga ja vozim onako malo zustrije i volim jaci start i slicno , naravno ne gazim ga kad je hladan i to ... kapiras pitanje ???
                            Kapiram
                            JTD motor je odličan motor i uz dobro održavanje, zamenu kvalitetnog ulja i neturiranje dok je hladan, može da istrpi i daleko veća naprezanja. Medjutim, očekuj da će kvačilo malo više da trpi, ali merak nema cenu...
                            Videćeš kad kreneš da pretičeš i samo pogledaš gde treba da se stvoriš i tamo si za 3-4 sekunde. Osim ovoga, imaš i 0.5-1.0l smanjenu potrošnju (kod mene je prosek 4.9 l/100 km mereno na 4000k km).

                            Comment

                            • STILISTA
                              CBC Veteran
                              • 17.12.2007
                              • 182
                              • BEOGRAD

                              #15
                              ne shvatam zasto biste to radili?
                              logicnije bi mi bilo da je svako od vas pazario varijantu 1.9 multijet sa 16v
                              i da se ne zeza sa chiptuningom!
                              zar vam obicna varijanta sa 8v i 115 ks nije dovoljna?

                              Comment

                              Working...
                              X