Ne razumijem se bas u mehaniku, znam samo osnove, al probacu da vam objasnim sta me interesuje. Na golfov motor od 1300cm3 montiran je zastavin jednogrli karburator, stavljen je malo tanji dihtung glave i auspuh se sastoji od fabricke izduvne grane 2,5m cjevi i lonca koji samo jos spolja izgleda zdravo (unutra kad se zatrse zvecka ko da nijedan komad lima nije vise na svom mjestu). Usput se kad otpustim gas cuje pucanje iz auspuha, valjda je paljenje malo pomjereno. Produkt svega ovoga je da motor vrlo nestabilno radi na leru, krklja do nekih 2-2,5 hiljade obrtaja, da bi na 3000 odjednom poceo naglo da vuce (po osjecaju jace nego ijedan serijski vw1.3). U drugoj brzini prebacuje 80km/h, prosecno ubrzanje do 100km/h je 13 sek (kilometar sat ne laze, testirala ga murija sa radarom). Znaci motor bas voli visoke obrtaje, a volim ih i ja, pa me interesuje sta se tu jos moze uraditi da bi se dobilo jos vise snage na visokim obrtajima.
P.S. Auto se inace vozi svaki dan pa nemojte bas da preterujete
P.S. Auto se inace vozi svaki dan pa nemojte bas da preterujete
Comment