Golf 1 1.3l

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arnyman
    CBC Član
    • 06.10.2008
    • 24
    • Herceg Novi

    Golf 1 1.3l

    Ne razumijem se bas u mehaniku, znam samo osnove, al probacu da vam objasnim sta me interesuje. Na golfov motor od 1300cm3 montiran je zastavin jednogrli karburator, stavljen je malo tanji dihtung glave i auspuh se sastoji od fabricke izduvne grane 2,5m cjevi i lonca koji samo jos spolja izgleda zdravo (unutra kad se zatrse zvecka ko da nijedan komad lima nije vise na svom mjestu). Usput se kad otpustim gas cuje pucanje iz auspuha, valjda je paljenje malo pomjereno. Produkt svega ovoga je da motor vrlo nestabilno radi na leru, krklja do nekih 2-2,5 hiljade obrtaja, da bi na 3000 odjednom poceo naglo da vuce (po osjecaju jace nego ijedan serijski vw1.3). U drugoj brzini prebacuje 80km/h, prosecno ubrzanje do 100km/h je 13 sek (kilometar sat ne laze, testirala ga murija sa radarom). Znaci motor bas voli visoke obrtaje, a volim ih i ja, pa me interesuje sta se tu jos moze uraditi da bi se dobilo jos vise snage na visokim obrtajima.
    P.S. Auto se inace vozi svaki dan pa nemojte bas da preterujete
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    A da ti to prvo sredis sta ne valja ? Auspuh, i tako dalje ? Karburator je zamijenjen zasto ??? Radi manje potrosnje ? Onda nema nista od "tuninga", i inace tu nema neke vajde, moze se tu zamjenom kapacitetnijeg karburatora dobiti konja, ali ce to trositi gorivo...Tanji dihtung ? Koliko tanji i zasto ? Kompresija...?

    Comment

    • Arnyman
      CBC Član
      • 06.10.2008
      • 24
      • Herceg Novi

      #3
      Auspuh ostaje jer ima vrhunski zvuk, mjenjao bi ga jedino kad bi stavljao cev do kraja, karburator je zamjenjen jer se prethodni nije mogao nastelovati da radi normalno, mogao si imati ili potrosnju ispod 10L ili kolko tolko normalan rad na leru ili bar onih fabrickih 60KS, al nikako dvije od ovih stvari ili sve. To da bi trebao veci shvatam, ima li nekih predloga, neki dvogrli i koji model, precnik, kolika bi bila cjena otprilike? "Majstor" je sam napravio dihtung i umjesto fabrickog odnosa 8:1 sada je 10:1.

      Comment

      • stainless
        CBC Veteran
        • 26.10.2007
        • 183
        • CG

        #4
        zasto uopste puca iz auspuha kad se otpusti gas?I ja imam isti problem na autu,ima li veze sto je mjesto katalizatora stavljena cijev?
        Originally posted by Stefan_s
        Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

        Comment

        • Bojan1212
          CBC Senator XXL
          • 15.07.2008
          • 468
          • Zemun
          • Honda Accord

          #5
          Originally posted by stainless
          zasto uopste puca iz auspuha kad se otpusti gas?I ja imam isti problem na autu,ima li veze sto je mjesto katalizatora stavljena cijev?
          Pogledajte da vam vatra ne izlazi iz auspuha kad puca. Ko u trkama

          Comment

          • Arnyman
            CBC Član
            • 06.10.2008
            • 24
            • Herceg Novi

            #6
            Ja nisam bas nesto upucen al kolko ja znam auspuh treba da bude dosta otvoren, znaci skoro bez pregrada ili da paljenje malo kasni. Meni baca varnice kad pustim gas i da cuje se ko na reliju

            Comment

            • KdF
              CBC Senator
              • 06.12.2004
              • 242
              • Beograd

              #7
              Proveri da nije izgorela usisna grana - kroz nju prolaze izduvni gasovi za grejanje usisnih kanala, i dešava se da te pregrade izgore pa motor u****va izduvne gasove i jako loše radi na leru.

              Comment

              • remus
                CBC Senator XXL
                • 25.12.2004
                • 695
                • Zrenjanin

                #8
                Originally posted by Arnyman
                Auspuh ostaje jer ima vrhunski zvuk, mjenjao bi ga jedino kad bi stavljao cev do kraja, karburator je zamjenjen jer se prethodni nije mogao nastelovati da radi normalno, mogao si imati ili potrosnju ispod 10L ili kolko tolko normalan rad na leru ili bar onih fabrickih 60KS, al nikako dvije od ovih stvari ili sve. To da bi trebao veci shvatam, ima li nekih predloga, neki dvogrli i koji model, precnik, kolika bi bila cjena otprilike? "Majstor" je sam napravio dihtung i umjesto fabrickog odnosa 8:1 sada je 10:1.
                Prvo i prvo taj motor nije 8:1 nego 8.2:1 a da bi dosao da na tih 10:1 morao si sa glave skinuti skoro 2mm a to uopste nije malo. Tako da ne znam odakle ti to 10:1. A to za karburator si u pravu ili trosi ko upaljac a ne ide ili ide pa trosi ko mlaznjak. Stim sto kad sam ja stavio karb od 101-a nije mogao da prebaci 3500 obrtalja,u leru je jos i prebacio al u voznji nije mogao. Najbolje resenje je da uzmes ubrizgavanje od G2-ke tamo 90-91 god ili neki dvogrli karb i usisnu granu uz njega. A postoje i ozbiljnije stvari tipa 4 karburatora i slicno ali to dosta dize potrosnju.
                VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                Comment

                • Arnyman
                  CBC Član
                  • 06.10.2008
                  • 24
                  • Herceg Novi

                  #9
                  Fabricki podatak sam nasao na netu a ovo 10:1 je izmjereno poslje generalne. Karburator od 101 kao da je preporodio ovog golfa posto ide sjajno s obzirom da je 1.3 i trosi oko 8 litara sto je na moju voznju mala cifra. Ubrizgavanje mi se nestavlja jer je veliki proces, puno skupih elemenata, i poslje moram ici da mi podese chip jer motori s ubrizgavanjem, barem onaj 1.3 iz 90-tih, nisu bas nesto za visoke obrtaje. A za "karburator po cilindru" resenje znam i ja, tako bih mogao izvuci preko 100KS al kao sto rekoh auto se koristi svaki dan, treba neko da plati toliko gorivo. Najvjerovatnije ce i biti neki dvogrli karburator i jos par zahvata na motoru, da bi mu se povecali maksimalni obrtaji (jel ima neko predlog?)

                  Comment

                  • remus
                    CBC Senator XXL
                    • 25.12.2004
                    • 695
                    • Zrenjanin

                    #10
                    Jel smem da pitam kako ste izmerili?
                    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                    Comment

                    • Arnyman
                      CBC Član
                      • 06.10.2008
                      • 24
                      • Herceg Novi

                      #11
                      Toliko vec ne znam, znam samo da je ovaj lik kad je konacno sklopio motor s mojim matorim mjerio kompresiju i rekose mi da je 10. Ja licno nisam provjeravo samo mi je to ostalo kao podatak. Al ako vec kazes da je to toliko tesko postici, moguce da i nije bas 10, ko zna kako su to oni izmjerili, zajedno imaju skoro 120 godina

                      Comment

                      • remus
                        CBC Senator XXL
                        • 25.12.2004
                        • 695
                        • Zrenjanin

                        #12
                        To sto su oni izmerili to je pritisak u cilindrima i to je 10 bara. A to nema veze sa kompresionim odnosom.

                        Prosto receno kompresioni odnos je kada je klip u donjoj mrtvoj tacki (najveca zapremina, V2) i kada je klip u gornjoj mrtvoj tacki (najmanja zapremina, V1) V2/V1. Sto se tice formule recimo ovako:

                        Stepen kompresije = 1 + [((d^2)/4)*Pi*hod]/V1

                        d - precnik klipa
                        hod - hod klipa
                        V1 - zapremina kada je klip u gornjoj mrtvoj tacki.

                        I ove dve stvari ljudi jako cesto mesaju.

                        Inace na tom motoru je kompesija 10bara kad je motor nov ili kad posle uradjene generalne.
                        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                        Comment

                        • Arnyman
                          CBC Član
                          • 06.10.2008
                          • 24
                          • Herceg Novi

                          #13
                          Kao sto rekoh, ne razumijem se bas nesto, znam samo osnovno. Ima li iko neki predlog sta jos uz dvogrli karburator i protocni auspuh

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #14
                            Ma nemas tu nekih puno opcija, mozda jos drugaciju bregastu, ako mozes naci da ti radi posao, a da nije puno para... Ostale stvari podrazumijevaju vece zahvate, a cijene tih "konja" rastu exponencijalno...

                            Comment

                            • Arnyman
                              CBC Član
                              • 06.10.2008
                              • 24
                              • Herceg Novi

                              #15
                              sportska bregasta za 1.3! E to ce tesko ici, znam da ih prave za GTI, al za ovaj tesko. Mislio sam i ja o tome al neznam ocu li je uspjeti pronaci

                              Comment

                              Working...
                              X