Kao prvo,pozdrav svima na foumu,nov sam ovde.
Odakle poceti.. Posedujem pravljen automobil (PIPOIP),koji je moj cale pravio pre 20-30godina. Karoserija mu je komplet napravljena na sasiji Wartburga 353.
E sad,cale i ja ocemo da pravimo modernu verziju! Tj.da ovaj rekonstruisemo skroz. Al smo naisli na neke probleme,pa reko da se posavetujem sa vama.
Naime,u njemu je motor od Wardze stare 1000cc 2-taktni. Mi smo to naravno hteli da menjamo. Mislili smo da je najjednostavnije ubaciti motor od Golfa 2,zato sto je kasnija verzija (Wartburg 1.3) radjena upravo sa njim. Al kad smo videli kolike su prepravke uradjene na sasiji projekat je malo zastao...
Sad mene interesuje,dal vredi i dal moze uopste,da se budzi ovaj 2-taktni motor sto imam? Treba mi samo jos nekih 50KS..
To nam se sada cini kao najprostije resenje,posto nismo puno hteli da se zezamo oko motora,nego da se posvetimo karoseriji..
Ako neko vidi jos neko resenje,slobodno nek kaze!
Evo i slike,da se vidi o cemu se radi...
Odakle poceti.. Posedujem pravljen automobil (PIPOIP),koji je moj cale pravio pre 20-30godina. Karoserija mu je komplet napravljena na sasiji Wartburga 353.
E sad,cale i ja ocemo da pravimo modernu verziju! Tj.da ovaj rekonstruisemo skroz. Al smo naisli na neke probleme,pa reko da se posavetujem sa vama.
Naime,u njemu je motor od Wardze stare 1000cc 2-taktni. Mi smo to naravno hteli da menjamo. Mislili smo da je najjednostavnije ubaciti motor od Golfa 2,zato sto je kasnija verzija (Wartburg 1.3) radjena upravo sa njim. Al kad smo videli kolike su prepravke uradjene na sasiji projekat je malo zastao...
Sad mene interesuje,dal vredi i dal moze uopste,da se budzi ovaj 2-taktni motor sto imam? Treba mi samo jos nekih 50KS..

To nam se sada cini kao najprostije resenje,posto nismo puno hteli da se zezamo oko motora,nego da se posvetimo karoseriji..
Ako neko vidi jos neko resenje,slobodno nek kaze!
Evo i slike,da se vidi o cemu se radi...

Comment