Uskoro treba da zavrsim remont fordovog 2.0 OHC motora .
Motoru je radjena glava , blok je hovnovan , promenjene su karike i lezajevi . Radilica i klipovi su na standardu . Ima jos nekih modifikacija na motoru ali su one ne bitne za ovu pricu .
Motor treba da razradim , kao bi sve lepo leglo na svoje mesto .
Postoji teorija koja kaze prvih 1000-2000 km polako , bez naprezanja itd ,
Pre neki dan sam naleto na netu na teoriju da motor treba razraditi u nekoliko razlicith faza opterecivanja motora i da je poslednja od njih pun gas ( u voznji ) do max rpm .
Interesuje me kako ljudi vide ovu problemetiku i koji su im pros & cons .
Pozz
Motoru je radjena glava , blok je hovnovan , promenjene su karike i lezajevi . Radilica i klipovi su na standardu . Ima jos nekih modifikacija na motoru ali su one ne bitne za ovu pricu .
Motor treba da razradim , kao bi sve lepo leglo na svoje mesto .
Postoji teorija koja kaze prvih 1000-2000 km polako , bez naprezanja itd ,
Pre neki dan sam naleto na netu na teoriju da motor treba razraditi u nekoliko razlicith faza opterecivanja motora i da je poslednja od njih pun gas ( u voznji ) do max rpm .
Interesuje me kako ljudi vide ovu problemetiku i koji su im pros & cons .
Pozz
Comment