Evo naletih na jedan zanimljiv graficki prikaz rada Wankel motora pa pogledajte




Inace osnovni problem za dugovecniju upotrbu ovog motora je bio izbor materijala na uglovima rotora, koji se zbog svoje mekoce u to doba 70' vrlo brzo trosio sto je dovodilo da pada kompresije i snage motora. Tako da je model NSU Ro-80 bio prilicno neuspesan iako revolucionaran. Kasnije je Mazda preuzela proizvodnju i upotrebom boljih materijala podigla prag upotrebljivosti ovog motora ali je i dalje ovaj motor veci potrosac u odnosu na klipni motor.
http://auto.howstuffworks.com/rotary-en ... /printable




Inace osnovni problem za dugovecniju upotrbu ovog motora je bio izbor materijala na uglovima rotora, koji se zbog svoje mekoce u to doba 70' vrlo brzo trosio sto je dovodilo da pada kompresije i snage motora. Tako da je model NSU Ro-80 bio prilicno neuspesan iako revolucionaran. Kasnije je Mazda preuzela proizvodnju i upotrebom boljih materijala podigla prag upotrebljivosti ovog motora ali je i dalje ovaj motor veci potrosac u odnosu na klipni motor.
http://auto.howstuffworks.com/rotary-en ... /printable
Comment