Wankel motor i LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    Wankel motor i LPG

    U poslednje vreme mi se nesto po glavi mota ideja o Wankel motoru i LPG-u

    Pre svega jer je poznato da wankel motori imaju problema sa brzim habanjem zaptivnih povrsina ,a samim tim kratak vek. A sve je to jos gore sa upotrebom naseg benzina "obogacenog" sumporom ,a mene zanima da li bi upotrebom gasa doslo do poboljsanja (produzenja) veka trajanja motora ?

    Takodje me zanima da li je teoretski moguce ugraditi LPG u wankel motor (verovatno jeste)

    i da li je to redjeno nekad ,negde ?


    Pozdrav svim

    P.S. Ipak se okrece
    Turbos make torque,and torque makes fun
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Jako dobro pitanje, mada nema bas mnogo auta sa Wankelovim motorom.Mazda i nesto iz Rusije. Ima li tih Lada u SCG da se nabave?

    Comment

    • Pistol_ns
      CBC Član
      • 22.04.2005
      • 36
      • NS

      #3
      MAZDA RX-7

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #4
        Nisam cuo da kod nas ima takve Lade da se nadju,nisam siguran ni koliko je tesko da se nadju u rusiji ,ali mislim da mazde ne bi bile problem

        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • NShappy
          CBC Senator
          • 09.03.2005
          • 261
          • Novi Sad
          • Ford Focus 1.8TDCi

          #5
          Te Lade valjda samo policija u Rusiji može da dobije. Bar tako rekao neko negde na nekom forumu. A navodno im je životni vek veoma mali. Sigurno manji od Mazdinog.

          A ugrađivati gas u takvu egzotiku mi deluje kao ugradnja kuke za vuču na Ferari. K'o što reče jedan drug dok smo razgledali P911 i F420 jedan pored drugog na parkingu, j*bo te Ferarije i Poršeje. Nema da se navbavi kuka za njih a i gepek je nikakav. Kad idem na pijacu da kupim kupus za kišeljenje, ne mogu da utovarim ni za pola bureta!?!

          Volim sve što su voleli mladi kada sam i ja bio mlad...

          Comment

          • Ivvan
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1574
            • Nis
            • SAAB 9000

            #6
            Razumem tvoj stav ,ali glavni cilj nije usteda na gorivu,nego produzavanje veka motora mrzelo bi me da radim generalnu na svakih 10-15k km

            P.S. Ladin motor je kopija mazdinog
            Turbos make torque,and torque makes fun

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Mazda se hvali da je navodno poboljsala dihtovanje i jeste kao firma najvise doprinela razvoju te vrste motora ali mi se cini da je taj problem "sistemski" a da se samo delimicno moze resiti primenom naprednijih tehnologija i materijala. Na nekim ruskim site-ovima stoji da se Wankel motor koristi u helikopterima. Nadam se da nije potrebno naglasavati kakav faktor sigurnosti mora da postoji za doticnu aplikaciju (ili bi trebalo da postoji). Sve u svemu, Wankel se nije pokazao a sta je pravi razlog ko ce ga znati. Pokusaja je bilo ali niko od nas ne zna koliko je para ulozeno u te projekte i sta je sve u pozadini cele price. Prosto nije za verovanje da je tehnicki faktor bio presudan. Sta se do sada nije resilo a da se htelo? Kosta, naravno.......

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Problem sa detonacijom po osi cilindra cini da deo kruga u materijalu cilindra dobija kratkotrajne pulseve i cini sam deo kruga elipticnim. Zamor materijala vrlo brz. Nikasil za nizi stepen frikcije na zidu cilindra nije pomogao nista.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  E pa to je to onda. Pisi propalo.

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    #10
                    Originally posted by BOOST
                    Problem sa detonacijom po osi cilindra cini da deo kruga u materijalu cilindra dobija kratkotrajne pulseve i cini sam deo kruga elipticnim. Zamor materijala vrlo brz. Nikasil za nizi stepen frikcije na zidu cilindra nije pomogao nista.
                    Evo kako to otprilike izgleda.





                    Comment

                    • SALE
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2005
                      • 841
                      • Banovo Brdo

                      #11
                      dfast znas li mozda koliko je presao motor sa slike i kako se njemu radi generalna (hilznovanje, specijala ili nesto trece)


                      pozdrav

                      Comment

                      • dfast
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2005
                        • 1302
                        • Hoofddorp NL /Bgd

                        #12
                        Blok na slici je od Nsu Ro 80.
                        Ne znam da li iko to radi kod nas, ali kako vidim sa sajta ove brazde na bloku se ravnjaju brusnim kamenom i to rucno. Izgleda da je najbitnije ukloniti brazde jer se zaptivke(karike) na rotoru nalaze na oprugama i tokom rotiranja one se pomeraju radijalno u svom lezistu ka bloku i nazad tj dihtuju.







                        Na sajtu ispod postoju detaljno objasnjeno sta se radi, i sta se menja prilikom remonta, doduse na holandskom.
                        Sve o Nsu Ro 80 na: http://www.ro80.nl/

                        Comment

                        • Ivvan
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1574
                          • Nis
                          • SAAB 9000

                          #13
                          Originally posted by dranix
                          E pa to je to onda. Pisi propalo.
                          Steta
                          ideja je bila dobra
                          Turbos make torque,and torque makes fun

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Ideja je sjajna Ivane. Motor je lagan, veoma potentan trosi malo vise ali to ne bi imalo veze, ali.....

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Ovo je off za autogas pa da i ja malo šumim, tema je zanimljiva pa će biti prebačena u motore.

                              E sad, zanima me onako kao laika. To je relativno jeftin motor ali ne traje dugo, bar ne oni stari. E sad sa novim materijalima traje malo duže ili možda malo više. Šta bi bilo kad bi se redovan servis odvijao tako da se izbaci stari motor i ubaci nov isto tako napravljen jeftino. Onako kao oni plastični agregati za struju, koštaju tepsiju ribe i posle se bace, nema popravke. Za većinu smrtnika nema potrebe za 200+ konja pa bi to bio solidan motor, zašto se ne prave??
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X