Nesto malo o olaksavanju delova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    Nesto malo o olaksavanju delova

    urose koliko taj fiatov motor ima KS dal se zna i da li si ti olaksavao remenicu bregaste ili je prava alu.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    pa nema to veze onaj je izveden tako zbog prostora koji mu to omogucava a u principu je isto.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Xexexe

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Originally posted by M-power
        urose koliko taj fiatov motor ima KS dal se zna i da li si ti olaksavao remenicu bregaste ili je prava alu.
        Ovaj sa slike? Nemam pojma koliko ima ks ni koji je.
        Postoji vise fabrickih remenica. Plasticne (navodno kevlarske), metalne (izradjene na strugu/glodalici - rezanjem), metalne koje su navodno sinterovane (ako nisu onda su jako precizno livene jer nema naknadne obrade rezanjem) i metalne presovane iz lima. One su i najlakse ali najruznije . U stvari plasticne su najlakse ali preporucuje se da se ne koriste jer mogu da se polome.
        "Sinterovane" su vec olaksane, tj sa rupama.
        To su tipovi sa kojima sam se ja sretao. Ima i nekih 'made in germany' ali ne znam kakve su te (metalne).
        Ja sam jednu obicnu olaksavao ali to je bacanje vremena/para. Dobitak je beznacajan jer je precnik te remenice relativno mali a brzina obrtanja dvostruko manja od brzine motora.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Da dobro, tako sam i mislio posto ovi trkaci mi pre koju god. punise glavu kako je to do ja.. , a ja konstatovao da je smesno u odnosu na druke sile koje se tu vrte.
          Ali pak, dobro njima je vezan svaki konj
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Pa jeste... Ali cini mi se da bi vise smanjili moment inercije kada bi stanjili nazubljeni venac sa unutrasnje strane... Moment inercije zavisi od kvadrata poluprecnika rotacije...


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Originally posted by Uros Piperski
              Pa jeste... Ali cini mi se da bi vise smanjili moment inercije kada bi stanjili nazubljeni venac sa unutrasnje strane... Moment inercije zavisi od kvadrata poluprecnika rotacije...
              ...tojest za svakih 0.45 Kg skinutih teorijski treba da se oslobodi/dobije 2.7 KS..
              Boost or bust...

              Comment

              • Dutchman
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 741
                • Vracar centar sveta

                #8
                uh gde da nadjem tolike kilograme , nego elem ....

                kako se uparuju izduvi na v6 motoru
                Prevelika slika u potpisu!

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #9
                  Popularan metod (mada sporan i izaziva dosta diskusija) je zamena fabricke remenjace od radilice na olaksanu.
                  Kod V6 Passata B5 taj deo kao fabricki ima tezinu oko 3,3 kg. "Lite" varijanta ima oko 700 gr. Matematika je jasna, teorijski to je oko 12 KS, iz iskusta ja bih rekao 8-10.

                  Rekao sam da je metod sporan, sporan je zato sto su se ranije ti delovi pravili kao balanseri harmonijskih vibracija, tj. ne balansirana radilica je mogla da se slomi ako remenjaca nije imala upresovanu gumu i tako gutala deo harmonijskih vibracija. Na modernim motorima takve remenjace sa gumom vise sluze za gutanje parazitskih sumova koje proizvodi remen i svi agregati koji se kace na njega.
                  Recimo da Passat V6 ima takvu remenjacu a Passat 1.8T ima prostu iz komada celika ili sta je vec.
                  Licno ja sam zamenio fabricku na olaksanu i tako vozim ves dve godine, za sada se nista nije slomilo i nisam primetio znake kvara i sl. na radu motora.

                  Ne treba kupovati/praviti remenjace koje su vece po precniku (underdrive) time se moze dobiti mali dodatak u snazi ali se pojavljuju drugi problemi u radu generatrora- sporije se vrti i sporije proizvodi struju i napaja akumulator. Ako imas dosta ICE u kolima to moze da dovede do treperenja farova i ostalih problema u kolima.

                  Ja imam V6 sa duplim izduvom do kraja. Sta je konkretno pitanje, izvini ali nisam razumeo. Kako se uparuju leva i desna strana ili kako se posle katalizatora spajaju u jednu cev?
                  Boost or bust...

                  Comment

                  Working...
                  X