1.6 PSA u juga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djolers4
    CBC Veteran
    • 05.11.2007
    • 124
    • Vrcin

    1.6 PSA u juga

    Pozdrav svima.da li neko zna da li moze da se spakuje pezo-ov 1.6 motor koji se ugradjuje u floridu u jugica?Imam juga sa 1.1 pezo motorom pa bi voleo da znam koliki je problem ubaciti veci motor.kao i koliko se moze jos snage izvuci iz ovog 1.6 motora(ne znam koji je tacan podatak ali ima izmedju 95 i 98 ks).Ne neka ekstremna snaga,vec nekih 10-20 ks najvise.Znam da je taj motor 8v i sa jednom bregastom.sve oko vesanja,kocnica,ojacanja se podrazumeva da se uradi pre ubacivanja takvog motora.I u sustini koliko je izdrzljiv taj motor?Skoljka je 2004 godiste,tako da verujem da je dobra osnova.Hvala unapred

    P.S smatrajte da bih lako dosao do tog motora,imacu floridu iz koje bih izvadio taj motor i ubacio ovaj iz mog juga.Plastike od In-a bih skinuo sve,samo bih tapacire unutra ostavio.
    Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini
  • bojke
    CBC Član
    • 07.05.2007
    • 72
    • kraljevo

    #2
    Motor

    Koliko ja znam mislim da ne bi trebalo da bude neki preterano veliki problem pod uslovom da imas sve od tog 1.6 motora.Ja u mom Jugu imam 2.0 16v pa ne vidim zasto ne bi mogao i 1.6 posto je sigurno manji od 2.0.Mada ako bi da budzis Juga mnogo je lakse i jeftinije ubaciti 1.6 fiat 8v i da njega nabudzis.To moze relativno povoljno da se uradi,sigurno jeftinije nego taj Pezo motor.Pozdrav

    Comment

    • djolers4
      CBC Veteran
      • 05.11.2007
      • 124
      • Vrcin

      #3
      Motor

      Kompletan motor bih izvadio iz floride,sa svim agregatima,davacima,ECU.U svakom slucaju bih pokusao,nemam sta da izgubim.Nego bih hteo da saznam koliko izdrzljiv sto se tice jos nekog povecanja snage.Ipak bi bio za svakodnevnu upotrebu.A i svi sad voze fijatove motore,pa bi neka promena dobro dosla.Znam da generalno imaju problema sa strujom.Meni je na 1.1i crkla bobina posle 20kkm
      Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

      Comment

      • bojke
        CBC Član
        • 07.05.2007
        • 72
        • kraljevo

        #4
        Motor

        Ne znam sta da ti kazem probaj.Jedino sto fiat 1.6 mozes da kupis za 150 eura,da ga sagoris pa da opet stavis drugi.To im je prednost jer su veoma jeftini

        Comment

        • gt nebojsa
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 348
          • Preljina,Cacak

          #5
          Meni se cini da je cak i Zastava imala nekakav Yugo GTI pre par godina sa PSA 1.6 motorom.Sad,dal' samo 1 primerak ili vise,ne znam...
          Pokusacu da nadjem sliku.



          Evo nesto sto sam iskopao:
          www.yugo-auto.de/pageID_1125208.html

          http://zastavanacionale.com/Default.asp ... ge&id=2003




          itakoto...
          Toyota Čačak

          Comment

          • GoranBG
            CBC Senator
            • 29.04.2007
            • 282
            • Beograd
            • TU5J4

            #6
            Da bio je jedan na sajmu automobila pre 3 godine


            Comment

            • djolers4
              CBC Veteran
              • 05.11.2007
              • 124
              • Vrcin

              #7
              Motor

              Ovaj u zutom je identican mom 1.1i.Sve je postavljeno identicno,pa pretpostavljam da nije mnogo veci po gabaritima.Ovaj 1.6 jel to isti motor kao i u saxo VTR-u.Posto vidim da taj motor ima 90ks a ovaj iz floride 98ks.U cemu je razlika.Bas sam se zagrejao na leto kada budem mogao da radim 2 posla.Sta mislite,da li bi do 1500+- eura mogao da se napravi dobar jugic.Motor racunam kao da ga imam,znaci ubacivanje,kocnice,vesanje,ojacavanje(eventualno rol-bar,neka prakticna varijanta-da mogu da se koriste zadnja sedista),neki tuning.za unutrasnjost-samo izmenjeni satovi i volan,bez muzike,neka bolja sedista.Ako bude potrebno mogu dobaciti jos 500-tinjak evra ako zafali da se ljudski odradi.Najbitnije mi je da bude siguran(kocenje i lezanje da budu kako se kaze ''za sve pare'').Pozdrav

              P.S Motor bi bio prakticno nov,sa 20-30 kkm predjenih,odrzavan sa originalnim delovima.
              Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

              Comment

              • GoranBG
                CBC Senator
                • 29.04.2007
                • 282
                • Beograd
                • TU5J4

                #8
                Ne znam dal je isti motor,VTR je imao dve verzije motora,raniji modeli su imali 90hp dok su kasniji modeli od 2001 imali 98hp,najlakse ih prepoznas tako sto ovaj sa 98hp ima 3 konektora koji idu u ECU,dok sa 90hp ima samo 1,al kad zumiras ovu drugu sliku vidi se na soferci da pise 94ks,a na sajtu zastave kazu "Zastava Koral In Cup ispod haube ima 1.6-litarski „Pežoov“ motor sa 98 KS. "

                Comment

                • Markedjani
                  CBC Senator XXL
                  • 24.07.2007
                  • 968
                  • BG-Cerak
                  • Ford Escort RS2000 M

                  #9
                  Ja sam prošle godine vozio tog Yuga "GTI" u Kragujevcu (ovaj pajser za volanom... to sam ja) kez kez kez



                  Ovaj što sam ja vozio ima 100ks... i ide kao nevreme!!!!!!!

                  Samo postoji jedno veliko ali...

                  Kočnice fabričke preslabe,vešanje fabričko se nikako ne nosi sa motorom... i još 100 detalja koji mi se nisu svidjali.

                  Ali puni kao blesav... verujem da bi se nosio sa mnogo jačim kolima na potezanju

                  Što znači ako pakuješ taj motor... prva investicija,mnooogooo jače kočnice i niže-tvrđe vešanje
                  fordclubserbia.org

                  Comment

                  • djolers4
                    CBC Veteran
                    • 05.11.2007
                    • 124
                    • Vrcin

                    #10
                    Re:

                    naravno jace kocnice se podrazumevaju,kao i spusteno i ucvrsceno oslanjanje(I kvalitetno naravno).Ima tri konektora na floridi,tako da je od 98ks.do leta cu odluciti konacno sta raditi,ali zelim vec sada da iskristalisem jasnu sliku kako i sta,dal moze ili ne.O isplativosti nista ne zelim da pricam,ovde je rec o uzivanju i licnom zadovoljstvu.Znaci interesuje me samo ovaj motor i nijedan drugi,posto je jugic noviji i vec je prepravljan za Pezo motor.Da je stariji ne bih razmisljao.Jos me zanima u vezi menjaca,da li ostaviti njegov 17/64 ili ici na neki fiat od 1.6 motora.Posto kad idem do grada imam i 20-ak kilometara autoputa,treba mi neki kompromis za gradsku ali i voznju autoputem.ni predugacko ni prekratko.Sta preporucujete,koji menjac ima prenosne odnose koji otprilike zadovoljavaju moje kriterijume?Hvala svima na ucestvovanju
                    Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                    Comment

                    • madic
                      CBC Senator XXL
                      • 07.10.2007
                      • 844
                      • Beograd

                      #11
                      @Markedjani
                      Pa daj onda malo više detalja,
                      pre svega odakle ti prilika da se voziš u njemu?
                      Jel je mogao uopšte da se kupi?

                      Comment

                      • YUgisa
                        CBC Senator XXL
                        • 05.06.2008
                        • 793
                        • Subotica
                        • Yugo 1.1 EFI

                        #12
                        Ostavi najbolje fabricki menjac. Taj 1.6 iz Pezoa bi trebao da pase bez prepravki umesto tog 1.1 Pezo motora
                        Inace, nemoze da se kupi, to je bio samo prototip, a onaj zuti je trebao da bude za trke, kao neki Yugo Cup
                        Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                        Comment

                        • Markedjani
                          CBC Senator XXL
                          • 24.07.2007
                          • 968
                          • BG-Cerak
                          • Ford Escort RS2000 M

                          #13
                          Originally posted by madic
                          @Markedjani
                          Pa daj onda malo više detalja,
                          pre svega odakle ti prilika da se voziš u njemu?
                          Jel je mogao uopšte da se kupi?
                          Pa ostao sam sa ortakom posle drifta i onda su davali test voznju onome ko je bio zainteresovan da ga provoza... naravno kad se razisla guzva... nisam mogao da odolim da ne probam Yugica

                          Nije mogao da se kupi... jer je to jedan jedini Yugo GTI kod nas

                          Mislili su da ga puste u serijsku proizvodnju... uz par modifikacija,ali onda bi mu cena bila prevelika i jednostavno su odustali od te ideje.

                          Sve sam rekao u proslom postu... ide odlicno,motor je extra pogodjen za Yugica aliiiiiii...

                          Kocnice,vesanje,gume i ostala mehanika je ostala od obicnog Yuga i naravno nema sanse da se izbori sa 1.6-100ks iz Pug-a... kocnice nikakve,naginje se kao ker kad oce da pisa,menjac neprecizan,kvacilo tvrdo...

                          Uz modifikacije svega navedenog... bila bi to opasna masina
                          fordclubserbia.org

                          Comment

                          • madic
                            CBC Senator XXL
                            • 07.10.2007
                            • 844
                            • Beograd

                            #14
                            Jbg,
                            baš bi bio fazon da je ušao u serijsku proizvodnju.

                            Comment

                            • bokicrni
                              CBC Član
                              • 24.11.2008
                              • 11
                              • Sremska Mitrovica

                              #15
                              Ima Fiat Punto I 1.4 GT njegov motor ima 140KS i mislim da bi bio idealan za juga. (Ja sam itao tu ideju da nabudzim juga ali su mi iskrsli neki preci poslovi...). Motor i menjac stanu u juga, mislim da cak i nosaci pasu plus menjac je prilagodjen tolikoj snazi. Drugar je imao Yugo 1.3 EFI i isao je kao nespasen ali je crkavao menjac... A taj motor je jednostavniji od pezoa i ako se nesto razleti lako nadjes drugi deo...

                              Comment

                              Working...
                              X