1.1 na 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikola_bb
    CBC Član
    • 10.12.2007
    • 65
    • skopje

    1.1 na 1.4

    rec je za yugov t.s. fiatov motor:
    sa ubacivanje klipnjace klipovi i radilica 1.1 moze da postane 1.4. al dali ova 1.1 glava ostane ili ide 1.4, i dal trebaju klipovi da se krate?
  • zli mario
    CBC Član
    • 19.05.2005
    • 90
    • novi sad

    #2
    blok od 1,4 je duzi zbog hoda
    1,1 ima hod 55,5 a1.4 67,4mm
    i glava od 1,4 ima jos 4 srafa 8mm napred da kazem ispod svecica
    klipovi od yuga su ravni sa upstenjma za ventile
    klip od 1,4 je ceo udubljen
    niste gore od sporog kompjutera
    i sporog interneta

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      klip moras da skratis za 6mm sto je previse. ako nadjes krace klipanjce onda mozes to da izvedes. Treba ti 1.1 glava ali moras da povecas komoru da bi smanji kompresioni odnos koji ce biti preveliki sa 1.1 glavom i ravnim klipovima (a klipovi ce jos i da vire van bloka za razliku od fabrickih koji su ravni ili neznatno upusteni u blok.

      bolje uzmi drugi blok


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • YUgisa
        CBC Senator XXL
        • 05.06.2008
        • 793
        • Subotica
        • Yugo 1.1 EFI

        #4
        Imas na ovom linku sve detaljno objasnjenjo sta je potrebno za podizanje zapremine sa 1.1 na 1.4
        http://zafc.bigforumpro.com/tuning-f6/p ... 4-t216.htm
        Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

        Comment

        Working...
        X