Pasuju termometar, hladnjak, neki ventili (valjda) ,plocice itd.
Ali nije audijev, radilica je promenjena i nova je od iste mazde.
Ovo je mazda RF (ili slicno) motor.
plocice nisu delovi motora, hladnjak i termometar su i inace univerzalni elementi radjeni po masinskim standardima itd..mislio sam da je ideja bila da pasuju kklipovi, karike, zupcasti, grejaci, dizne brizgaljki, uljna pumpa i slicno sto je idrektno vezano za motornu grupu.
kako god, vazno je da se generalka uradi kako treba da se posle mirno vozikas. aj sa srecom.
Svaka cast, izgurao je jos 70 000. sa minimalnim ulaganjima. to su bile "mazge".
pa proveri mu kompresiju,koliko trosi ulja ? ..mozda je nesto drugo upitanju.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Ma ulja je trosio, po nekad dosta, mada je i to bilo promenjivo. Nekad litar na 1000 km, nekad litar na 200, nema pravila.
Nisam proveravao komresiju, ali skoro da ne vuce na usisnoj grani, recimo start sprej se vraca nazad.
Vergla kao lud, vrti ali nikako da kresne, proveravao sam alnaser, odlican je, lepo je uzupceno paljenje i ostalo...
Upalio je!!! I radi lepo...
Povukli smo ga na sajlu, digao je oblak crnog dima, i proradio. Vozim se celog dana bez problema...
Videcemo sta ce biti ujutru.
Teorija nekih majstora je da je od silnog verglanja sa losim grejacima napunio cilindre naftom i zbog toga nije mogao da pokrene...
Vec dva jutra, jedno u garazi, jedno van, malo je duze verglao, ali je posle 30-setak sekundi upalio.
Doduse stavio sam sva 4 nova grejaca i grejao ga 4-5 puta
Ma koje crno osvezenje, jedina olaksavajuca (otezavajuca) okolnost je sto je registrovan do novembra, pa nebih da mi propadne kad sam vec platio dusmanima...
Novi izvestaj. Zadnjih nekoliko dana nece da pali ujutru. Tj. vergla dobro, ali nikako da zagrebe. Resenje, 3 puta je upalio na slepanje, jedared na sprej. Posle prvog paljenja pali bukvalno na pola kljuca, dok se ne ohladi za 4-5 sati...
Comment